Μια φορα και ενα καιρο ζουσε σε μια μακρινη χωρα ενας καλος και ευγενικος εμπορος με την γυναικα του και την κορη του την Σταχτομπουτα . Καποια στιγμη η γυναικα του αρρωστησε βαρια και πεθανε. Τοτε εκεινος αποφασισε να ξαναπαντρευτει για να εχει η κορη του μια μητερα...και τι μητερα...Ηταν στην ιδια ηλικια με την κορη του και το μονο που ζητουσε απο αυτον ηταν τα χρηματα του ομως αυτος την ειχε ερωτευτει και παρα τη διαφορα ηλικιας αποφασισε να την παντρευτει... η Σταχτομπουτα προσπαθησε να τον μεταπισει...-Βρε μπαμπα αμα θες να παντρευτεις δεν θα σε εμποδισω αλλα σε παρακαλω ξανασκεψου το αυτη η κοπελα δεν ειναι για σενα...θα μπορουσε να ειναι κορη σου...δεν νοιαζετε για σενα απλα θελει τα λεφτα σου...
-Σταχτομπουτα αυτη η συζητηση τελειωνει εδω δεν θα ακουσω αλλο...ειναι δικη μου αποφαση
-Ναι αλλα η δικη σου αποφαση εχει επιπτωσεις και σε μενα, ειπε η Σταχτομπουτα και βροντιξε την πορτα του δωματιου της. Καλα καταλαβατε η Σταχτομπουτα ειναι εφηβη με ορμονες και τα λοιπα οποτε προσπαθει με καθε τροπο να προστατεψει τον αγαπημενο της πατερα...ενταξει παιδια μεχρι εδω ηταν η αφηγηση του συγγραφεα...για να το δουμε απο την πλευρα της Σταχτομπουτας...
-Δεν το πιστευω αυτο που συμβαινει Αυγη...ο πατερας μου θελει να παντρευτει αυτη τη να μην πω...ειναι τοσο τυφλος αυτη νοιαζετε μονο για τα λεφτα του και ολοι ξερουμε πως τραβιετε με τον Τζακ τον ''πριγκιπα'' του σχολειου αλλος και αυτος...ειπα με εναν αναστεναγμο
-Κατσε φιλεναδα γιατι επαθα υπερφορτωση ο πατερας σου θα παντρευτει την Ουρσουλα η οποια τραβιετε με τον Τζακ και σκοπευει να παντρευτει τον πατερα σου για τα λεφτα του και να συνεχιζει να τα εχει με τον Τζακ???
-Ναι
-Φιλεναδα εμπλεξες πολυ ασχημα
-Ξερω ξερω...τωρα ο πατερας μου θα μπλεξει με το τσουλι(χιλια συγγνωμη για την λεξη αλλα δεν ηξερα πως αλλιως να το εκφρασω) και αυτη θα μου το χτυπαει πως τα εχει με τον Τζακ ενω ξερει πως μου αρεσει...
-Και ποτε με το κακο ο γαμος???
-Αυριο...σημερα αυτη εκανε κοπανα απο το σχολειο και για να πανε για τις αδειες και για νυφικο πηρε μαζι της και τις αλλες τις βλαμμενες φιλες της την Μαλεφισεντ και την Σειρηνα...και εβαλε και τον πατερα μου να κανει διαθηκη ετσι και τις τα εγραψε ολα θα γινει χαμος...οχι τοσο για το υπαρχοντα αλλα για την κοροιδια...φιλεναδα σε παρακαλω θα ερθεις αυριο στο γαμο???ειπα και εκανα puppyface
YOU ARE READING
Hapily Ever After...or not...
Teen FictionΟλοι γνωριζουμε την ιστορια της Σταχτομπουτας...ομως εχετε σκεφτει ποτε πως θα μπορουσε να εξελιχθει διαφορετικα αυτη η ιστορια??? Εγω το εχω σκεφτει και εδω μπορειτε να διαβασετε τον τροπο με τον οποιο εγω αποφασισα να πω αυτη την ιστορια...χαλαρωσ...