-Λοιπον σκοπος αυτης της συναντησης ειναι η αναγνωση της διαθηκης...η διαθηκη προβλεπει οτι η περιουσια του εκλειποντος παραδιδετε κατα το ημιση στους εξης κληρονομους...
Την κορη τους Σταχτομπουτα και την γυναικα του Ουρσουλα...ομως υπαρχει ενα προβλημα...ο γαμος δεν εκλεισε 24 ωρες οποτε δεν ισχυει πραγμα που σημαινει πως η δεσποινης Ουρσουλα δεν ειναι χηρα οποτε δεν δικαιουτε μεριδιο της περιουσιας...ειπε ο δικηγορος και η αλλη ειχε γινει κατακοκκινη απο τα νευρα της...σκοτωνε ανθρωπο...-ΠΩΣ???
-Λυπαμε κυρια μου αλλα ετσι ειναι ο νομος...μοναδικη κληρονομος της περιουσιας ειναι η Σταχτομπουτα...Συλληπητηρια και να ζησετε να τον θυμοσαστε...
-Ευχαριστουμε...ειπα και ενα δακρυ κυλησε...ο δικηγορος εφυγε και αυτη εβγαζε αφτρες...κλειστικε στο δωματιο της...καλα εγω αυτην θα την πεταξω εξω δεν μου γλιτωνει...
-Εισαι καλα???με ρωτησε ο Τζακ που ηρθε διπλα μου στον καναπε
-Ναι ειμαι καλα...παω στο μπανιο...ειπα και ανεβηκα τις σκαλες...περασα εξω απο την πορτα της και ακουσα ομιλιες...αρχισα να κρυφακουω και ηχογραφουσα και με το κινητο μου...
-Το πιστευεις Μαλεφισεντ γαμω την τυχη μου γαμω...ναι...τζαμπα τον ξαποστειλα το γερο...τι λες μωρη τι φυσικη αιτια???Εγω τον ξαποστειλα...δηλητιριο τι αλλο???
Ναι καλα τα λεμε...ειπε και το εκλεισε...Θεουλη μου...ειναι δολοφονος...αλλα μην ανησυχεις μπαμπα θα εκδικηθω θα σαπισει στη φυλακη...πηγα γρηγορα στο μπανιο και καλεσα την αστυνομια σε 10' ειπαν θα ειναι εδω...
Κατεβηκα κατω οπου βρηκα την δολοφον να τριβετε στον Τζακ ΜΟΥ
Υπομονη...10' μεινανε..αρχισαμε να κουβεντιαζουμε και τοτε χτυπησε το κουδουνι...
-Μας καλεσατε??? Ρωτησε ενας αστυνομικος
-Ναι...υπαρχει μια δολοφονος εδω μεσα...και εχω αποδειξεις για αυτο...
-Τι???ρωτησε η αλλη ενω προσπαθουσε να το παιξει κουλ...
-Αυτη ειναι...παντρευτικε τον πατερα μου για να παρει την περιουσια και χθες την πρωτη νυχτα του γαμου τον δηλητιριασε...εχω την ομολογια της σε κασετα...ειπα και εβαλα το κινητο μου να παιζει...
Το πιστευεις Μαλεφισεντ γαμω την τυχη μου γαμω...ναι...τζαμπα τον ξαποστειλα το γερο...τι λες μωρη τι φυσικη αιτια???Εγω τον ξαποστειλα...δηλητιριο τι αλλο???
Ναι καλα τα λεμε...Ο αστυνομικος την πλησιασε, της εβαλε χειροπεδες και της ειπε...
"Εισαι υπο κρατηση εχεις το δικαιομα να παραμεινεις σιωπηλη"εκεινη ειχε παθει ενα μικρο σοκ και εγω την πλησιασα και την χαστουκισα με ολη μου τη δυναμη...
-Σκυλα!!! Παλιο αχρηστη πουτανα...θα σαπισεις στην φυλακη!!!! Ουρλιαξα και ο αστυνομικος την τραβηξε μακρια μου ενω εφυγε απο το σπιτι μαζι της...
Ο Τζακ δεν ειπε τιποτα απλα με πλησιασε και με αγκαλιασε...
-Ηρεμησε...ολα απο εδω και περα θα ειναι καλα...
Μετα απο 2 χρονια
Η Ουρσουλα αυτη τη στιγμη σαπιζει στη φυλακη για φονο πρωτου βαθμου και εγω με τον Τζακ ζουμε τον ερωτα μας...βγαινουμε συνεχεια με την Αυγη και τον Αλαντιν οι οποιοι τα εχουν...γενικα απο εκει και μετα η ζωη μας ηταν σαν παραμυθι...και ζησαμε εμεις καλα και εσεις καλυτερα!!!
ΤΕΛΟΣ
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Hey...
Λοιπον αυτο σιγουρα δεν το περιμενατε αλλα αυτη η ιστορια δεν με εμπνεε και ή θα την τελειωνα εδω ή θα την διεγραφα γενικως και επειδη ηταν κριμα να τη διαγραψω αποφασισα να την τελειωσω εδω...ευχαριστω οσους με στηριξαν...και θα με βοηθουσε παρα πολυ αν διαβαζατε και τις αλλες μου ιστοριες"I Just Love You...❤❤❤" ολοκληρωμενη
"Why Me???"
Εν εξελιξη"Everything Is Possible"
Εν εξελιξηΑυτα απο εμενα και παλι ευχαριστω...
Αντιο γλυκουλινια μου❤❤❤
YOU ARE READING
Hapily Ever After...or not...
Teen FictionΟλοι γνωριζουμε την ιστορια της Σταχτομπουτας...ομως εχετε σκεφτει ποτε πως θα μπορουσε να εξελιχθει διαφορετικα αυτη η ιστορια??? Εγω το εχω σκεφτει και εδω μπορειτε να διαβασετε τον τροπο με τον οποιο εγω αποφασισα να πω αυτη την ιστορια...χαλαρωσ...