Γλυκουλινια μου επειγον...αρχισα καινουρια ιστορια που λεγετε "Everything Is Possible" και χρειαζομαι τη βοηθεια και την υποστηριξη σας πλιζζζζζζζ θα το εκτιμουσα πολυ να την διαβαζατε...
Να η περιληψη...
-Λοιπον παιδια για το υπολοιπο της χρονιας στο μαθημα της ιστοριας και σε καπια αλλα μαθηματα θα ηστε χωρισμενοι σε ζευγαρια...ενας πιο αδυναμος με ενα πιο καλο μαθητη και θα αναλαμβανετε μαζι εργασιες ετσι ωστε να βοηθηθουν και τα ατομα στα οποια δεν αρεσει τοσο η ιστορια...
Με το που το ειπε η καθηγητρια αποδοκιμασμοι ακουγονταν σε ολη την ταξη και ολοι οι "famous"- αγραμματοι-καγκουρες-ψωναρες-πουτανες εκαναν "μπουυυ".
Ναι γιατι αυτοι θα υποφερουν...οχι τα κακομοιρα τα ατομα που θα πρεπει να τους και τις ανεχτουν...σκατα το βλεπω δεν την γλιτωνω θα με βαλει με κανεναν μαλακα...μου τη δινει αυτο το πραγμα...γιατι αυτοι σιγουρα θα βαζουν εμας να τα κανουμε ολα και θα μοιραζομαστε το βαθμο...ποσο πιο αδικο...μπορει να ακουγετε παιδιαστικο αλλα με ενοχλει το να παλευω εγω και να επωφελειτε αλλος...
-Ελα ησυχια...αμα εχετε ενστασεις να τις κανετε στο υπουργειο...δεν θα φυγω εγω με πονοκεφαλο...λοιπον θα σας βαλω σημερα σε ζευγαρια
Κοιταξα την κολλητη μου την Αριαδνη και πηραμε ταυτοχρονα μια βαθια ανασα...
Αντε να δουμε...
{...}
Σκατα Σκατα Σκατα...εχει πει σχεδον ολα τα ονοματα και τωρα εχουν μεινει τα πιο κωλοπαιδα της ταξης...γαμωτο...ποιος μαλακας θα μου τυχει...
-Ιωαννου με Γεωργοπουλου...
με το που το ακουσε αυτο η κολλητη μου μονο που δεν ουρλιαξε...βλεπετε ειχε την κωλοφαρδια να παει με το κρας της τον Κυριακο...ο οποιος μολις το ακουσε την κοιταξε και της εκλεισε το ματι...περιττο να πω πως η Αριαδνη ελιωνε σαν χωνακι παγωτο...-Και τελος Ευστρατιου με...
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...
-Τυχερος εισαι την καλητερη μαθητρια περνεις...με Ηλιαδη
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΤΟ ΕΙΠΕ...
-Εγω με αυτην...με την καμμια...
-Λυπαμε Ιασονα αλλα δεν μπορω να κανω κατι...δεν εισαι σε θεση να εχεις απαιτησεις...θα επρεπε να χαιρεσε γιατι εχεις την ευκερια να σωσεις λιγο το βαθμο σου...
ΓΑΜΩΤΟ ΓΑΜΩΤΟ ΓΑΜΩΤΟ...ΟΧΙ ΑΥΤΟΝ...
{...}
Hello κοσμε...
I am back😎😎😎
Καινουρια ιστορια!!!! Γιουπι!!!!
Ενταξει ειμαι χαζοχαρουμενο...Λοιπον αυτη η ιστορια μου ηρθε πριν απο μιση ωρα περιπου...δεν ξερω πως που γιατι αλλα εκει που καθομουν ωραια και καλα με δυο ιστοριες και δεν προλαβαινα τιποτα λεω ας γραψω και αλλη μωρε σιγα...
Τεσπα
Ας δουμε λιγο τους πρωταγωνιστες μας...
Ιασονας Ευστρατιου...
Ονομα και πραμα...ειναι 17 χρονων μαθητης της β' λυκειου...και καμαρι του σχολειου(να σημειωθει η ειρωνια)
Ειναι πολυ ελκυστικος και οποια βαλει στο ματι δεν του ξεφευγει...οχι οτι θελουν να του ξεφυγουν αυτες πανε και του τριβωνται χωρις να υπαρχει αυριο...Ειναι αρκετα ψηλος με καταγαλανα ματια...καστανα μαλλια και γυμνασμενο σωμα...ετσι λενε εγω δεν ξερω😳😳😳(Πασχαλια style οποιος εβλεπε κατω παρταλι καταλαβε....ή ισως οχι...Ναντια Ηλιαδη...
Το αλλο ακρο...υποδειγμα στο σχολειο παντα υπακουει τους κανονες και δεν βγαινει απο τα συνηθησμενα...οι βαθμοι της δεν πεφτουν ποτε κατω του 18 και ειναι απουσιολογος του τμηματος... Ειναι αρκετα ομορφη ομως το προβλημα ειναι πως δεν το ξερει..Εχει μακρια ισια καστανοξανθα μαλλια και σμαραγδενια λαμπερα ματια...Ο κυριως λογος για τον οποιο δεν ειχε αγορι μεχρι στιγμης ειναι οτι ντυνετε συντηριτικα κρυβοντας το σωμα της και ποτε δεν εδειξε να ενδιαφερετε για τα αγορια οποτε και αυτα αδιαφορουν...Ομως γιατι δεν ηθελε με τιποτα να παει με τον Ιασονα??? Τι την φοβιζε τοσο πολυ??? Η συμπεριφορα του διπλα της ή μηπως η δικη της συμπεριφορα κοντα του ειναι αυτη που την τρομοκρατει???
Ειναι και τα δυο αγρια θηρια...πισματαρικα και εγωιστικα...θα καταφερουν να συνηπαρξουν??? Ή θα κατασπαραξει το ενα το αλλο??? Πως οι δυο αυτοι κοσμοι θα βρουν ενα διαυλο επικοινωνιας??? Ο ενας ευμεταβλητος, απροσμενος και ανεξαρτητος σαν το νερο και η αλλη σταθερη σαν το χωμα...τι θα συμβει μεταξυ τους???Αυτα για πρωτο παρτ...λοιπον ακομα ηθελα να σας πω πως αν οποιοσδηποτε εχει καποιο γνωστο με ιδιο επωνυμο ειναι απλα συμπτωση...προσπαθουσα επι περιπου 10' να βρω επωνυμα που δεν ταιριαζουν σε καποιον γνωστο μου...αυτα ελπιζω να σας αρεσε η πρωτη γνωριμια με τους χαρακτηρες...τα λεμε στο επομενο γλυκουλινια μου
Ββ❤❤❤
YOU ARE READING
Hapily Ever After...or not...
Teen FictionΟλοι γνωριζουμε την ιστορια της Σταχτομπουτας...ομως εχετε σκεφτει ποτε πως θα μπορουσε να εξελιχθει διαφορετικα αυτη η ιστορια??? Εγω το εχω σκεφτει και εδω μπορειτε να διαβασετε τον τροπο με τον οποιο εγω αποφασισα να πω αυτη την ιστορια...χαλαρωσ...