Part 4

160 25 0
                                    

-Ναι...ειπα ψυχρα...

Ξαφνικα το προσωπο μου χλωμιασε...

-ΤΙ??????

-Ενταξει ενταξει ερχομαι αμεσως...ειπα και εκλεισα το τηλεφωνο...ο Τζακ με κοιταζε με μια απορια περιμενοντας να του εξηγξσω τι συναιβει...

-Νοσοκομειο....ο μπαμπας μου...δεν...ειπα ενω ειχα αρχισει να κλαιω...με πλισιασε και με αγκαλιασε...

-Μην ανησυχεις θα παμε μαζι στο νοσοκομειο...ολα θα πανε καλα...μου ειπε αλλα δεν με καθησυχασε καθολου...

Φυγαμε τρεχοντας απο το σπιτι και σε 10' λεπτα ειμασταν στο νοσοκομειο. Η "ρεσεψιονιστ" μου ειπε τον αριθμο του δωματιου καθως και τον οροφο στον οποια βρισκοταν. Εξω απο το δωματιο ηταν η "μητρια" μου και μιλουσε με εναν γιατρο φαινοταν θλιμμενη...ψευτικα παντα δεν εδεινε δεκαρα για τον πατερα μου. Τους πλησιασα...

-Τι συναιβει??? Ειναι καλα ο πατερας μου???

-Δεσποινης Σταχτομπουτα λυπαμε παρα πολυ αλλα ο πατερας δεν τα καταφερε...ειστε ομως τυχερη επειδη εχετε την μητρια σας που ειμαι σιγουρος πως θα σας προσεχει, ειπε ο γιατρος και ακουμπησε τον ωμο μου...μα καλα ειναι ηλιθιος??? Τι να με προσεχει αυτη ειναι συνομηλικη μου...

-Ναι γλυκια μου μην ανησυχεις εγω ειμαι εδω και θα σε προσεχω...ειμαι σιγουρη πως ο χαμος του πατερας σου θα σε επιρεασει οπως και εμενα μα ειμαι εδω για σενα...ειπε η Ουρσουλα...μα ποση υποκρισια πια???Δεν κρατηθηκα...

-Μπορεις να κοψεις το θεατρο πια...το ξερουμε και οι δυο πως δεν εδινες δεκαρα για τον πατερα μου οπως δεν δινεις και για μενα το μονο που σε νοιαζει ειναι τα λεφτα του και μην ανησυχεις δεν χρειαζομαι την υποστιρηξη σου αυτο θα το αναλαβουν οι φιλοι μου...οι ανθρωποι που πραγματικα νοιαζονται για μενα, ειπα με μια ανασα και τοτε ενιωσα τον Τζακ να με αγκαλιαζει απο την πλατη... δακρυα εκαναν την εμφανιση τους στα πρασινα ματια μου και η ακατανομαστη ειχε μεινει με το στομα ανοιχτο βλεπετε δεν το περιμενε να παρω θαρρος και να τις τα ψαλλω...Νιωθω οτι κατι κρυβει...ποσο τυχαιο ειναι δηλαδη το γεγονος οτι ΕΚΕΙΝΗ εβαλε τον πατερα μου να κανει διαθηκη μια μερα πριν απο τον θανατο του...ομως τελικα τι ακριβως συναιβει???

-Απο τι παιθανε ο πατερας μου???ρωτησα κοιτωντας την απειλητικα

-Η καρδια του σταματησε και η γνωματευση μας ηταν οτι για αυτο ευθηνωταν το γεγονος οτι ηταν φανατικος καπνιστης (για να προλαβω τυχον σχολια...δεν ειμαι γιατρος και δεν εχω ιδεα αν η καρδια καποιου μπορει να σταματησει επειδη καπνιζε  απλα μονο αυτο μπορουσα να σκεφτω...οποτε παιδια αν ξερετε πως αυτο δεν γιναιτε μην με κραξετε...αυτα πισω στο παρτ)

-Σταχτομπουτα γλυκια μου το ξερω πως εισαι αναστατωμενη αλλα νομιζω πως πρεπει να παμε σπιτι να ηρεμησεις αλλωστε αυριο ειναι η κηδεια και μετα απο αυτο θα διαβαστει η διαθηκη του πατερα σου...ααα να τη και η διαθηκη ειπα και εγω ποτε θα εμφανιστει...

-Θα μεινω στον Τζακ δεν εχω καμμια ορεξη να βρισκομαι οπουδηποτε κοντα σου...ειπα και αρχισα να απομακρυνομαι κρατωντας το χερι του Τζακ. Βγηκαμε απο το νοσοκομειο και ημουν πραγματικα ρακος καθ'ολη την διαδρομη προς στο σπιτι του Τζακ δεν μιλουσα καθολου. Εκεινος ειχε το χερι του πανω στον μηρο μου και εκανε κυκλους με τα δακτυλα του στο δερμα μου...παλι καλα που εχω και αυτον και με ηρεμει καπως...Μολις φτασαμε πηγα αμεσως στο δωματιο "μας" και εκλεγα μεχρι πουμε πηρε ο υπνος...ο Τζακ ηρθε κανα δυο φορες αλλα τον "εδιωξα" ηθελα να μεινω μονη μου και ευτυχως το καταλαβαινε και δεν μου θυμωνε...δεν ξερω τι θα εκανα χωρις αυτον...αχχχ ρε μπαμπα γιατι με αφησες???

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Hey...
Λοιπον καταρχας...χιλια συγγνωμη που τοσο καιρο δεν εχω ανεβασει τιποτα απλα τωρα τελευταια δεν εχω ουτε χρονο ουτε εμπνευση...επικινδυνος συνδυασμος αλλα τωρα που ειναι γιορτες θα βαζω πιο συχνα το υποσχομαι...ακομα συγγνωμη που ειναι λιγο μικρο αλλα προτιμησα να βαλω τωρα ενα μικρο παρα να σας αφησω στο περιμενε για λιγο ακομα...σε αυτο το παρτ ειχαμε απωλιες...μονο εγω μισω την "μητρια" της Σταχτομπουτας??? Νομιζω πως οχι...αν σας αρεσε πατηστε το αστερακι ή αφηστε μου καποιο σχολιο...τα λεμε στο επομενο γλυκουλινια μου
Ββ♥♥♥

Hapily Ever After...or not...Where stories live. Discover now