Jasmin P.O.V.
Nadat we te horen hebben gekregen dat we over een week een training hebben nemen de dansers afscheid.
Ik heb Sofia en Jason een hand gegeven. Daarna loop ik door naar Martijn en Louis. Anna loopt voor mij en ik zie haar even kort praten met Louis. Hij geeft haar een knipoog en Anna moet blozen. Ik kijk haar grinnikend aan. Hier zie ik iets opbloeien.
Zelf loop ik naar Martijn toe en al voor de derde keer deze dag krijg ik een knuffel van Martijn, wat ik natuurlijk niet erg vind ;)
Dit keer duurt het gelukkig iets langer doordat niet iedereen ons aan kijkt en hoeft te wachten.
'Ik kan niet wachten tot volgende week' fluistert hij in mijn oor terwijl hij nog steeds zijn armen om me heen heeft geslagen. Ik krijg een rilling door mijn lichaam en fluister terug: 'ik ook niet'.
Dan laten we elkaar los en we kijken elkaar in de ogen aan maar we worden verstoord door Louis die Martijn aan tikt.
'Hey man weet je misschien waar ik mijn camera heb gelaten?' 'Volgens mij nog in de zaal' antwoordt Martijn. 'Oke thanks, ik ga even kijken' en Louis loopt weg.
Ondertussen ben ik met Anna richting de uitgang gelopen omdat haar moeder een beetje ongeduldig werd.
Eigenlijk wilde ik nog heel even met Martijn praten maar dat zit er helaas niet meer in.
Ik kijk nog een laatste keer over mijn schouder en Martijn kijkt ons aan.
Ik zwaai nog even kort en hij zwaait terug. Dan loopt hij weg en zie ik hem niet meer.
Ik wist van mezelf dat ik Martijn wel leuk vond maar dit was toch wel meer dan alleen leuk. Jammer genoeg denkt hij daar waarschijnlijk niet hetzelfde over.
Anna's moeder toetert en we lopen naar haar toe.
Anna vliegt eerst haar moeder om de hals. Daarna geef ik haar ook een knuffel.
'Ik ben zo trots op jullie meiden. Jullie gaan gewoon dansen in een videoclip'. 'Ja het is voor mij ook nog allemaal heel erg onwerkelijk' zeg ik.
Ik loop met Anna mee naar binnen. Ik heb mijn moeder een berichtje gestuurd dat ik wat later kom want ik wil graag nog even met Anna bijpraten.
'Ik ben echt zo blij' zegt Anna. 'Ja gewoon dansen in een videoclip en dan ook nog in die van Martijn'. 'Ja je ziet hem wel zitten of niet?' vraagt ze nieuwsgierig. 'Ik vind hem inderdaad best wel leuk' zeg ik en ik begin te blozen. 'Ahh je begint te blozen'. 'Ja ik weet het. En toen hij me knuffelde' zwijmel ik. 'Hij knuffelde jou inderdaad wel langer dan de rest' zegt Anna. 'Echt?!' 'Ja bij iedereen was het gewoon heel snel maar bij jou bleef hij langer staan'. 'Dat zou wel zo lijken. Ik geloof er niks van'. 'Je weet het maar nooit' en ze geeft me een knipoog.
'Maar eh jij en Louis? Ik zag jullie wel hoor' ik geef haar knipoog. Nu is het Anna's beurt om te gaan blozen. 'Ja hij zei dat hij me de beste vond'. 'Omg ik denk dat hij je ziet zitten' zeg ik. 'Nee joh, dat hij vindt dat ik goed kan dansen, dat betekent niet dat hij me gelijk leuk vindt'. 'Het leek er anders wel op' hou ik vol. 'Nou oke, het zal wel. Volgende week zien we ze weer'. 'Inderdaad ik kan niet wachten' zeg ik blij.
'Hey maar ik moet gaan. Mijn moeder wacht op me'. 'Oh ja tuurlijk. Zie ik je maandag?' 'Ja is goed. Tot maandag!' We nemen afscheid en ik zeg nog gedag tegen haar moeder.
Mijn moeder is super blij en trots op me. We praten nog wat en dan besluit ik maar naar bed te gaan.
Op mijn kamer kijk ik nog even op mijn mobiel en ik zie dat ik een notificatie heb.
MartinGarrix volgt je nu
Omg op twitter volgt hij me nu. Ik kan het echt niet geloven. Ik besluit om een tweet te plaatsen.
@JasminDJong: Omg ik mag gewoon dansen in een videoclip van @martingarrix #so #happy
Al na een paar minuten heeft Martijn mijn tweet geretweet en mijn dag kan echt niet meer stuk.
Ik kijk een beetje rond op Instagram. Martijn heeft een paar minuten geleden een foto geplaatst. Het is een foto die Louis heeft gemaakt tijdens de auditie. Ik spot mezelf en gelukkig sta ik er een beetje normaal op.
martingarrix: Finally I've found 10 dancers for my new videoclip. I'm so happy. Can't wait to start. Goodnight people ❤
(Sorry voor mijn slechte engels 😂)
Ik reageer onder de foto, ook al zal hij het waarschijnlijk niet lezen.
Jasminnx: Ik kan ook niet wachten tot volgende week 💋
Op de een of andere manier heeft Martijn me toch opgemerkt want ik heb nu ook een volgverzoek op Instagram gekregen.
Ik druk op accepteren en leg dan mijn mobiel weg.
Gelukkig ben ik morgen vrij, want dan is het zondag. Daarna moet ik weer naar school.
Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat zij mij hebben uitgekozen. En ik ga Martijn ook nog meerdere keren wat natuurlijk ook niet verkeerd is.
Al snel val ik daarna in een rustige slaap.
-------------------------------------------
Ik ben zelf best tevreden met dit hoofdstuk :)
Wat vinden jullie? Laat het me weten en tips zijn ook welkom 😃
En wat vinden jullie van de lengte? Langer of korter? Of gewoon zoals dit?
Morgen weer een nieuw hoofdstuk 😘
X Suzanne
JE LEEST
Amsterdam Dance ~ Martin Garrix Fanfictie
FanficAls Jasmin een tweet leest van Martin Garrix, kan ze haar geluk niet op. Hij is op zoek naar Nederlandse dansers voor zijn nieuwe videoclip. Na een selectie mag Jasmin auditie doen voor de danswedstrijd Amsterdam Dance. Als ze Martijn in het echt o...