Niall
Hoofdschuddend draai ik me weer om, en laat de stoeiende Louis en Kevin achter. ,,Aren't you going to safe me?'' hoor ik Kevin verdrietig zeggen. Mijn hart breekt een stukje af wanneer hij dat zegt. Ik draai me om en glimlach, waardoor Kevin ook begint te glimlachen. Ik ren op Louis af en begin met hem te stoeien, terwijl Kevin aan de zijkant staat te juichen.
We landen niet veel later en rijden meteen naar de concertzaal om te oefenen.
,,I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true,
It's you,
It's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things''
,,You'll never love yourself
Half as much as I love you
You'll never treat yourself right, darlin'''
,,Uncle Niall! You can sing verry well!'' roept Kevin door mijn oefenings solo heen. Grinnikend kijk ik hem aan. ,,Kevin, you've to be quiet.'' mompelt een geïrriteerde Harry. ,,Yeah, otherwhise I'm gonna get ya!'' schreeuwt Louis enthousiast en rent achter Kevin aan. ,,Why did you have to bring him Niall?!'' schreeuwt Harry boos als Kevin weg is. Geschrokken stap ik naar achter. Liam en Zayn kijken Harry ook raar aan, ,,Chill down Harry.'' mompel ik en ik leg een hand op zijn schouder. Het kalmeert hem vrijwel meteen.
Avery
Gapend word ik wakker door het geblaf van een hond. Verbaasd kijk ik uit het raam, en tref alleen een dichte doos, voor mijn deur aan. Nieuwsgierig ga ik naar beneden en open de doos, er zit een bewegende deken in. Terwijl ik de deken eruit haal, hoor ik weer een blaf. Maar deze keer komt de blaf van recht voor me. Een kleine, schattige golden retriever pup komt tevoorschijn. Met een open mond haal ik de puppy uit de doos. Er ligt ook nog een briefje in de doos.
Please, look after this puppy.
Mag ik de puppy hebben? Ja, dat staat er toch sukkeltje. Glimlachend neem ik de puppy mee naar binnen. Nog in mijn pyjama, begin ik een paar pannekoekjes te maken. De pup is naast me gaan zitten, en wacht tot ik hem aandacht geef. De pup krijgt een paar pannekoekjes, en ik eet er ook een paar op. De deurbel gaat, ik sta op en laat de puppy achter.
,,Heey Avery! Ben je klaar voor...'' Megin kijkt me aan, scrolt met haar ogen over mijn pyjama en kijkt me an weer aan. ,,Slome kip, schiet op!'' Enthousiast springt ze op en neer. ,,Voor wat?'' mompel ik terwijl ik mijn laatste stuk pannekoek naar binnen werk. ,,ONE DIRECTION!'' Megin begint te fangirlen, terwijl ik een wenkbrauw op trek. ,,Is dat vandaag?...'' mompel ik en ik laat Megin binnen. ,,Ja! Schiet nou op!''
Grinnikend strompel ik naar mijn kamer en trek ik een zwarte spijkerbroek, een blauw t-shirt en mijn blauwe All Stars aan. Snel borstel ik mijn haren en stop ik mijn lippenschaal, borstel, portemonnee en extra random t-shirt in mijn tas. Tevreden loop ik naar beneden en zie Megin met de pup spelen.
Oh yeah... Meenemen, of thuislaten? Nadenkend ijsbeer ik door de kamer. ,,Ik zou hem meenemen, een puppy mag je nog niet te lang thuislaten.'' raadt Megin me aan. Ik neem haar advies maar aan, en stop de puppy ook in mijn tas, wel zo dat hij nog kan ademen en zijn hoofd naar buiten kan hangen natuurlijk. We stappen in de taxi en rijden zo naar het concert.
,,Tickets.'' mompelt de saaie man achter de balie. Megin laat onze tickets zien en we lopen door. Megin loopt helemaal naar voren, wat mij wel versteld doet staan.
JE LEEST
I miss our hugs
Fanfiction,,Wat ga je doen?" de rilling in mijn stem kan je nog op de maan horen. ,,Ik ga naar het concert." zegt ze serieus en ze rent weg. Ik twijfel geen seconde of ik ren achter haar aan. ,,Waarschij.. hijnlijk... Komen zij niet.. eens" probeer ik te zegg...