Koşarak yukarı çıkmıştım.
V herkesi başına toplamıştı. Nefes nefese ve her yeri morluklarla kaplıydı.
Etrafta JHope yoktu. Tekrar o olma ihtimali var mı peki ? Rap Monster ;
- JHope cidden uzattın artık !
Dedi ve geri yerine gidip koltuğa oturdu. Ellerini başınının arasına almış düşünüyordu.
Muhtemelen Jungkook'u geri getirmenin yolunu arıyordu.
V soluklanmayı kesti ve başındakileri umursamadan ;
- Angel nerede ?
Dedi. Beni görememişti. Kapının ağzında durmama rağmen arkasını dönmediğinden görememişti. Rap Monster;
- Tam arkanda duruyor. Ne yapacaksın onu ?
Bana döndü ve korkup bir adım geriledi. Bu sırada onun gerçek V olduğunu anlamıştım. Olanları anlatabilirdi. Ondan önce davranmalıydım.
Öne atılıp ;
- JHope yetmedi mi bu kadar şaka ? Ayrıca arkadaşımıza olanlardan sonra nasıl hala bizimle uğraşabilirsin ?
Bunu dememle yanındaki Jin de onun V olduğuna inancını yitirdi ve Rap Monster'ın yanına oturdu.
Jin ne zaman gelmişti ? Ayrıca benimle ilgili bir şeyler söylememişmiydi ? Sanırım sormamıştı Rap Monster. Gözünün önünde arkadaşını kaybettiği için Jin'in acısını tahmin bile edemeyeceğini düşünüyor olmalıydı.
Jimin V'nin sırtından elini çekti ve ensesine bir kere vurdu.
- Jungkook'a olanlardan sonra nasıl hala bizimle eğlenebiliyorsun ?
Bu sırada arkamda duran Suga'nın yanına Destiny , yandaki odadan çıkarak geldi.
İçeriye baktığında V'yi görmüştü.
- Hoşgeldin demek isterdim V. Büyük annenden sonra Jungkook ! Cidden acın ikiye katlanıyor resmen.
- Ne ? Ne büyük annesi ? Ne Jungkook'u ? Birisi bana neler olduğunu anlatsın !
Beni ispiyonlamak yerine önce olanları öğrenmek istiyordu çünkü büyük annesinin konusu geçmişti.
Destiny'e döndüm.
- O V değil. JHope yine şaka yapıyor.
- JHope mu ? Az önce odada onunla konuşuyordum. Bu o olamaz ki !
Jimin'in dikkatini çekmişti Destiny'nin son cümlesi. Kapının en dışında kalan Suga'ya baktım ve anladığını umarak koridorda ilerlemesini bekledim.
JHope'u ortadan kaldırmalıydı şimdi de. V nin JHope olduğuna inandırmalıydım. O konuşmaya başlamadan yapmalıydım bunu.
Geri önüme döndüğümde Jimin tam karşımdaydı ;
- Sen ? Bana yalan söylüyor olabilirmisin ? Büyü güçlerin elindeymiş gibi bir his var içimde. Umarım yanılıyorumdur.
- Saçmalama Jimin. Eğer öyle bir şey olsaydı Jungkook'u geri getirmek için bir yol bulabilirdim. Emin olabilirsin.
V , Jimin'in kolundan tutup kendisine bakmasını sağladı.
- Kookkie'ye ne oldu ?
- Yeter JHope ! Çok merak ediyorsan ve V isen , git en sevdiğin kişi anlatsın. Angel'a sor ! Ayrıca şakanın zamanı da değildi.
- Ne şakası ?
Diye devam eden V'yi görmezden gelen Jimin odayı terk etmişti. Tahminimce Suga ve JHope da şu an evde değildi. V'nin koluna girerek diğer odaya kadar çekiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırımı Zorla ★ B.A.P & BTS
FanfictionAilesi büyücü olan Angel, daha güçlerine kavuşamamıştır ve birkaç kişi tarafından kaçırılıyordur. En yakın arkadaşı ve aynı zamanda kuzeni olan Destiny de kendisi gibi ailesinden kendisine geçmesi gereken güçlerine daha sahip olamamıştır. Peki bunl...