Birkaç dakika kalmıştık o şekilde. Ardından kalktı ve ışınlanıp gitti. Cidden neler oluyordu ? V'nin dokunmasına bile izin vermezken Jimin'in bu kadar içime girmesi ? Aşık olmamalıydım fakat sanırım kalbime engel de olamayacaktım.
Nasıl intikam alabilirim onu seversem ? İçinde kendimi gördüğüm gözlerde kaybolmak isterken nasıl onun canını acıtabilirdim ?
Neden "sınırımı zorla" dediğin zamanki gibi soğuk davranmıyordun ki sanki ? İşlerimi neden zorlaştırıyorsun ?
Aklımda dolanan düşünceleri geri plana atıp yatağa düz bir şekilde yattım. Yapacak herhangi birşeyim yoktu. Çıkamazdım sonuçta.
***
- Uyan ! Jin senin neyin var bakacakmış !
- Ne bu şimdi ? İnsan böyle kaldırılır mı hiç ?
- İnsan olmadığını biliyorum Angel. Hala şansını denemene cidden hayret ediyorum.
- Jimin seni ikna etmem için ne yapmalıyım ?
- Bilmem ! Sadece sana ihtiyacım olmasa yaşayamayacağını bil yeter. Sanırım bu bana itaat etmene yardımcı olur.
- Köpekmiyim ben sana itaat edeceğim ! Sözlerine dikkat et !
- Cidden fazla konuşuyorsun.
Koluma dokundu ve evdeki salona ışınlandık.
- Her istediğinde bana dokunamazsın ! Hatta yaklaşamazsın da ! Dün cidden haddinden fazla dibime girdin. Uslu durmanı öneririm Jimin !
O sırada içeri V girdi ve Jimin'e baktı ;
- Nasıl yani ? Jimin dün birşey mi yaptın ?
- Hayır. Sanmıyorum. Sanırım rüya görmüş.
- Rüya mı ? Gerçek birşeyden bahsediyordu Angel !
- Hayır V ! İstersen zihnimi kontrol et. Ona tek yakınlaşmam otelden buraya getirmem için koluna dokunmam oldu. Dün onu görmedim bile.
V odaklanarak Jimin'in gözlerine baktı. İrisleri bir büyüyüp bir küçülüyordu.
- Gerçekten öyle sanırım. Aklında sadece otelde koluna dokunman ve buraya getirmeni görüyorum.
Jimin masum bir ifadeyle ona baktı. Bunu nasıl yapmıştı ? Hafızasını nasıl silmişti ?
- Angel , rüyanda Jimin'i mi gördün ? Cidden kıskanmak istemezdim arkadaşımı ama senin yanında veya en az 5 metre yakınında olan herkesden sakınma gereği duyuyorum seni.
- V cidden ona inandın mı ? Yalan söylüyor. Rüya değildi ! Beni biryere götürdü ve cidden o kadar yakınıma geldi ki senin dün bana sarılışından daha etkili bir sevgi gösterisiydi.
- Angel neden kıskandırmayı çalışıyorsun ? Öyle birşey olmadığını bende biliyorum. Jimin seni otel odasından alıp gelmiş. Gördüm az önce herşeyi.
- Hayır ! Hatta beni kapısı olmayan bir kulü-
- Jin nerede ? Ona bakacağını söylediği için getirdim Angel'ı otelden. V onu bulabilirmisin ?
Sözümü kesmişti Jimin. V önce bana anlamayı çalışan gözleri ile baktı ardından da Jimin'e sırıtarak arkasını dönüp seke seke salondan çıktı.
Jimin bana döndü ve eğilerek fısıldadı ;
- Sırrımız olsun ! Sadece senin hatırladığın bir sır !
- Hafızandan nasıl sildin olanları ?
- Jungkook'un yeteneklerinden birisi bu ! Zihin sıfırlama. Ona borçluyum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırımı Zorla ★ B.A.P & BTS
Fiksi PenggemarAilesi büyücü olan Angel, daha güçlerine kavuşamamıştır ve birkaç kişi tarafından kaçırılıyordur. En yakın arkadaşı ve aynı zamanda kuzeni olan Destiny de kendisi gibi ailesinden kendisine geçmesi gereken güçlerine daha sahip olamamıştır. Peki bunl...