*2

19 3 1
                                    

Drew: Ráno jsem se probudil šokem jelikož se mi povedlo spadnout z postele. Sakra co se mi zase zdálo? Uz dlouho se mi tohle nepovedlo. S natlucenym zadkem jsem se odebral to koupelny udelat hygienu. Kdyz jsem se vratil do pokoje obleknul jsem se a šel se nasnídat. Udelal jsem si snídani ale při pohledu na hodiny jsem zjistil ze nestíhám takze jsem nechal snidani snidani, obul se, capnul tašku a letěl do skoly.

Zack: Ach můj Satane, dnešek bude opravdu za trest. Co jsem komu udělal ze musim chodit do školy? Kdyz mi to ráno otec oznamil myslel jsem ze se snad pujdu odstřelit. Ale zase na druhou stranu...mohli by tam byt nějací fajn démoni nebo snad i dračí měniči. Usmál jsem se a vyrazil smer ten ústav a ředitelna.Kdyz jsem dorazil do ředitelny tak me přivítala ne zrovna mile vyhlížející osoba. Podle pachu jsem odhadoval ze to bude nejaky silny kouzelník. "Dobry den." Slusne jsem pozdravil. "Ach, dobry den, Vy jste ten nový student ze? Zack Serin?" "Ano to jsem já." "Dobre takze tady mas vsechny dulezite veci a muzes jit do tridy, ktera je ve 3 patre učebna 150 trida 2.D" usmála se ředitelka a podala mi vsechny papiry. Poděkoval jsem a vyrazil do třídy.

Kuro:Ráno mě probudil hluk z vedlejšího pokoje,což naznačovalo že dvojčata jsou už vzhůru.Vždycky když byly dvojcata vzhůru tak dělali hroznej rámus.Vstal jsem a rychle jsem se oblékl.Zapadl jsem do koupelny a rychle se upravil.Pak jsem se šel nasnídat a fofrem do školy.U školy jsem se potkal se Zeinem a společně jsme zamířily do třídy ve 3.patře až na konci chodby Moje nejvíc nenáviděná třída 2.D.Údajně k nám má dneska přijít nový student,ale upřímně se na něj netěšim protože se bojim že bude jako ostatní a bude taky šikanovat Zeina.

Drew: Uz mame 3 hodinu a moje nalada je dneska na bodu mrazu. Od rana se mi nic nedaří, Nai je opet naštvaný a k tomu jeste zacalo pršet. Zrovna jsem se chystal jit do kantýny a vsiml si ze Nai jde taky tak jsem ho dobehnul a chtel jit a ním aby jsme si promluvili o tom včerejšku. Ale náš milostivi pan byl porad uražený, takže s nim nebylo k řeči. A to uz jsem nevydržel a vyjel na nej a samozdřejmě jako na potvoru se tam ukazal Lao a pustil se do me co si opovazuju vyskakovat na jeho brášku. Nechapu co proti me má. A ja jak jsem byl naštvaný tak jsem se do nej pustil taky, az to nakonec vyvrcholilo v peknou rvačku.

Nai; Když jsem šel do kantýny tak jsem potkal pěkně nepříjemnýho Drewa.Chtěl si se mnou promluvit ale já sem pořád neměl náladu.Začal bejt hodně nepříjemnej.Ale když na mě začal křičet tak se najednou objevil Lao.A jemu se očividně nelíbilo že na mě Drew křičí a tak se na něj vrhnul a začal se prát netrvalo to ani minutu a Drew mu to začal solidně oplácet.Odtrhnout je muselo 6 učitelů.

Lao: Když jsem slyšel jak Drew křičel na Naie tak jsem to nevydžel a vrhnul jsem se na něj. On ani chvíly nečekal a začal mi to oplácet.Odtrhnout nás muselo 6 učitelů.

Zack: Kdyz jsem dosel před třídu zaklepal jsem a po vyzváni vešel. Okamžitě na me spočinulo několik párů očí. "Dobrý den, Vy budete jistě nový student ze? To vas nenaučili chodit včas? " spustila na me hned ucitelka. "Omlouvam se zdržel jsem se v reditelne. " ospravedlnil jsem se. "Dobrá, tak se nam predstav." Pokynula mi rukou směrem ke tride. "Jmenuji se Zack Serin a odedneška jsem vašim spolu bojovníkem." "Dobře, mate nekdo nejake otazky?" Máš ted nekoho?" Ozvalo se nekde vzadu kde byla skupinka holek. "Ne nemam ted nikoho..." bylo videt jak se hned rozzářily a tak jsem pokracoval "...a ani nehledám nekoho jako jste vy." Sladce jsem se na ne usmál a šel jsem si sednou do zadni lavice kam mi pokynula ucitelka. Ono taky vzadu byla jedina volna lavice hned za dvouma klukama, kteri se na me moc přátelsky nedívali. Hned jak jsem dosedl zacala ucitelka s výkladem o správne technice boje s mečem takze jsem se oprel o ruku a znuděně si prohlížel celou tridu, jelikoz trénuju s mečem uz odmala tak nejake ty techniky znam a mam i vlastni, takze je tohle pro me takove....no..sprostě nudné. Vím, asi vam prijdu jako rozmazlený fracek a démon co ma vsechno co si zamane ale tak to opravdu neni, pravdou je ze moje minulost neni zrovna moc růžová jak si asi kazdy z vas představoval.Ale o tom vam mozna reknu někdy jindy ted se pojdme vratit k tomu jak, ze je vlastne takhle hodina nudna.



TÁÁÁK A TADY MÁTE DALŠÍ DÍL. DOUFÁM, ŽE SI HO UŽIJETE. :))


Králova ležKde žijí příběhy. Začni objevovat