*7

6 1 0
                                    

Kuro:Ráno jsme se vzbudil kolem 10,Zein v pokoji už nebyl a z obýváku šli slyšet hlasy.Sešel jsem dolů a viděl jak všichni sedí na gauči a sledují film.Nai seděl celý rudý vedle Zeina a Lao na něj mluvil ale on vůbec nereagoval.Přišel jsem potichu k nim a vybafl na ně. Lekli se a stočily na mě své pohledy."Musíme začít uklízet,večer mají přijet rodiče." Zavelel jsem a šel si pro koště abych mohl zamést a poté i vytřít.Dvojčata šli uklidit kuchyň a Zein všude utřel prach.Při umývání nádobí se Laovi povedlo rozbít talíř,ale jinak se nic nestalo. Úklid byl hotový v půl páté a za hodinu se měli vrátit rodiče. Zašli jsme si do restaurace.Po dobré večeři jsme doprovodily Zeina a pak jsme zamířily domů. Doma už byly rodiče a vařily večeři, slušně jsme odmítli a jelikož jsme byly unavení tak jsme šli spát.

Zein: Po příchodu domů jsme v kuchyni našel lístek se vzkazem."Tvůj otec od nás odešel a já jsem v práci.Zítra až príjdeš ze školy si o tom promluvíme." Neřešil jsem to a šel jsem si lehnout.

Zack: Seděl jsem na lavici a přemýšlel proč jsem skončil společně s Kurem a Zeinem taky po škole když ti co to zavinili byli Lao a Naem a Drew i kdyz Drew byl spíš oběť. Ti dva blbci se totiž prý kvůli něčemu hádali a když se je snažil Drew zklidnit byl vyhozen oknem. Shodou okolností stal zrovna pod tim oknem Kuro a Zein a já šel k nim vyřídit jim ze se mají zastavit za třídní. A právě v tu chvíli co jsem k nim dorazil mi do náruče spadl vydeseny Drew. Podíval jsem se společně s klukama nahoru a z okna na nás vykulene hleděli Lao a Nai. Bohužel jako na potvoru byl poblíž učitel a jelikož si myslel ze jsem Drewa vyhodili schválně řekl ze jsme všichni po škole takže tady teď se všemi sedím a sleduju urazeneho Laa, nazývaného Zeina a Kurem a Naa který se omlouval Drewovi. Z ničeho nic zhasla světla a všude se rozhostila tma.

Drew: "Není to divný?" ozval se Kuro a posvitil baterkou na telefonu. "Co přesně myslíš?" zeptal jsem se a společně s ostatními taky rozsvítil baterku na mobilu. "No myslím to ze je divné ze za tu dobu co tady jsme ještě nikdo nepřišel,venku je tma Ikdyz je teprve tak kolem 4 hodiny a ještě nenaskocil náhradní generátor." vypocitaval na prstech Kuro. Zamyslel jsem se, vše všechno co říkal byla pravda jsme tu asi už 2 hodiny a za celou tu dobu nikdo nepřišel což bylo divné vždy učitel dorazil max. do 15-20 min. Z přemýšlení mě vytrhnul stiplavy zápach. Jelikož jako drak mám citlivý čich začal jsem okamžitě kychat a kašlat. Zack si toho všiml a dal mi přes nos a pusu rukáv. "Vy ostatní jste v pohodě?" zeptal se. "My jo. Co se to děje?" zeptal se Nai mezitím co jsem se snažil uklidnit což se mi po chvíli podařilo I kdyz jenom částečně. "Nevím." řekl Zack "Ale necítí té tady něco?" "Když o tom tak mluvis je tady něco cítit." ozval se Zein. "A co ten nafialoveli dým co se valí z pod dveri?" ukázal na dveře Lao. "To sice nevím ale jdeme to prozkoumat." zavelel Nao a vydal se ke dveřím s námi v závěsu. Pomalu otevřel dveře a vyšel na chodbu.

Lao:Šel jsem jako první a v půlce chodby jsem o něco zakopl. Všichni jsme se podívali co to bylo a uviděli jsme učitelku historie celou rozsápanou ležet v kaluži krve,jediné co zbylo je hlava a ruka kde většinou nosila prsten se zářivě zeleným kamenem,ten tam ale nebyl. Podívali jsme se dál a viděly asi další 4 učitele a všichni i s učitelkou historie to byly všichni měniči. Procházely jsme mezi těli učitelů a vyhýbali se roztahaným vnitřnostem. Slyšel jsem šplouchnutí a pak nadávání. Ohlédl jsem se co se stalo a viděl jsem Zacka jak sedí v krvi a říká kde se tam vzala za ruka na které uklouzl. Nereagoval jsem na to a šel jsem dál.Najednou jsme z po za rohu uslyšeli hlasy a tak jsme se rychle schovali do výklenku pod schody.

Zack: Když jsme uslyšeli hlasy schovali jsme se pod schody a poslouchali. Hlasy se pomalu blizili naším směrem a tak jsme se ještě více namackli na sebe aby jsme se více schovali. Když už jsme mysleli ze budeme moct z naší skrýše vylézt začal Drew znovu kašlat. Snažil jsem se ho nějak utisit ale vůbec to nešlo. Už to vypadalo ze nás odhalí když najednou Kuro zavadil o nějaký háček či co a pod námi se propadla zem a my se zřítili do černo černé tmy.

Po nekonečné dlouhé dobe tady máme další dílek. Moc se omlouvám za dlouho pauzu ale bylo toho moc.
Doufam ze ted uz to bude lepší.
Každopádně uzijte si dílek a hvězdička ci koment potěší :3

Vase DarkDarwen a Alaein Neu

Králova ležKde žijí příběhy. Začni objevovat