Kuro:Když do třídy vešel ten nový kluk tak se představil jako Zack. Celou dobu jsme ho se Zeinem vraždili pohledy. Moc se mi nelíbilo že si sedl za nás ale bylo to jediné volné místo. Celá hodina byla neuvěřitelně nudná,naše učitelka si totiž myslí že kdyby byli hodiny zábavné tak se nic nenaučíme. Zein zbytek hodiny prospal a já jsem se sbažil nezešílet z naší učitelky, šlo to hodně blbě. Když už konečně zazvonilo tak jsme sílu se Zeinem do kantýny pro něco k jídlu a když už jsme tam tak vidím jak se Lai pere s Drewem a Nai je pozoroval. Museli je od sebe oddělovat 6 učitelů. Když se jim to povedlo tak byly oba dva posláni di ředitelny. A já si konečně mohl koupit jídlo Zein si taky něco koupil a společně jsme šli zpátky do třídy. Když jsem otevřel dveře do třídy tak jsem rychle promyslel několik nápadů a vybral ten nejlepší. Rychle jsem zavřel dveře a tím omylem srazil Zeina který se chystal vejít do třídy. Zeinovy věci byly poházené všude po třídě a na jeho místě bylo napsáno "Princeznička".Zein vešel do třídy i když jsem se ho snažil zastavit ale nešlo to. Aby nezačal šílet tak jsem ho pomocí mé moci zmrazil a teleportoval di nedalekého lesa pak jsem se teleportoval i já ihned jsem ho rozmrazil a myslel jsem že zničí celý les ale naštěstí zbičil jenom čtvrtku protože les byl spíš jenom lesík. Když už se uklidnil tak jsme se pěšky vydali zpět. Mohly jsme se sice teleportovat ale nechtěl jsem to riskovat. Moje moc spočívá v ledu, teleportaci a skvěle ovládám střelné zbraně.
Zack: Kdyz zazvonilo vetsina lidi se sebrala a odešla. Ja jsem zustal na miste a skenoval pohledem zbytek třídy. Všimnul jsem si že se na me dívá par holek a div u toho neslintali. Protocil jsem oci a radeji si jich prestal všímat. Ještě chvili jsem znudene sedel v lavici kdyz jsem uslyšel hádku a nasledne výkřik at nekdo dojde pro učitele ze se jinak zabijou. Takze mi doslo ze se asi nekdo pere ale nevěnoval jsem tomu moc pozornosti. Misto toho jsem se pohledem zastavil na par klukach kteri zacali rozhazovat veci toho dlouhovlaseho kluka co sedel prede mnou a na lavici mu zacali cmarat "Princeznicka". "Hej,"ozval jsem se aby jsem upoutal jejich pozornost. "..proc to děláte? " optal jsem se se znudenym výrazem. "Chtel by jsi vedet proc to delame jo? Nováčku." Odpovedel jeden z nich. "Vis Zein je tak trochu výbušný a neumi se moc krotit. " "Aha takze proto se ho snažíte naštvat?" "Jo, cekame az to jednou Kuro nestihne a od zešílí a vyhodí ho odtud." "Koukam ze jste akorat tak banda pitomců." "Cos to..." nestihl to dorict protoze do tridy vesel Kuro, teda myslim se je to on, rozhlédl se a zavrel dvere ale hned na to se zase otevreli ale tentokrat vesel Zein a nevypadal moc potěšen tim co videl. Ale nez se stacil rozbesnit Kuro ho zmrazil a teleportoval ho pryc a sebe hned po nem.
Drew: Tsss, blby Lao, kdyby se do toho nepletl tak to nemuselo dopadnout takhle. Akorat mam kvuli nemu natekle oko a boli me žebra. Nadával jsem a skucel cestou z ředitelny a osetrovny směr hřiště kde mela byt dalsi hodina a to boj s mečem. Jsem na dnesek zvedavy protože mame byt spojeni s dalsi tridou a to s třídou 2.D. Dorazil jsem do šatny kde uz byl jak Nai tak Lao. Lao jak mile me spatřil tak se sebral a odešel ja zase presel k Naovi a chtel se mu omluvit ale on zacal jako prvni. "Promiň, nechtel jsem aby to dopadlo takhle." Kouknul se na moje oko a posmutnel. "To nic co se stalo stalo se ale ted by jsme uz radsi meli jit na hriste nez zase dostaneme od učitelky tim dřevěným mečem." Zazubil jsem se a uz táhl Naa na hriste.
Zein:Když jsme se vrátily zpátky do školy tak byla zrovna hodina boje s mečem a my jsme byli spojeni se třídou 2.C. Na hodině jsem si mohl dovybít svoji zlost.Byl jsem ve dvojici s Kurovím nevlastním bratrem myslím že se jmenoval Nai. A vůbec mě nešetřil ale já jeho taky ne. Náš souboj skončil remízou. Pak jsem ještě bojoval se Zackem a ten mně porazil. Tohle byla poslední hodina a já jsem dneska měl spát u Kura. Díky satane že je zítra víkend. Věci jsem si tam vzal už včera, dneska jsme s Kurem mněli v plánu se pokusit uvařit večeři protože Kurovi rodiče jeli na týden pryč. Chtěli jsme udělat palačinky. Výsledkem bylo to že mouka byla po celé kuchyni a palačinky byly spálené na uhel. Proto jsme raději objednali čínu. A než jídlo dorazilo tak jsme uklidili kuchyň. Když jídlo konečně přivezli tak jsme zavolali Naie a Laa aby jsi vzali jídlo. Já a Kuro jsme zůstali dole a kluci šli nahoru. Když jsme dojedli tak jsme šli do pokoje. Já jsem začal kreslit a Kuro si začal číst.
Lao:Po jídle jsme s Naiem dokoukali film a pak jsme šli spát. Nevím jak Nai ale já jsem se ponořil do bezesného spánku. Ráno mě probudil hluk dole v kuchyňi. Šel jsem se tedy podívat kdo dělá takový hluk, a docela mě překvapilo když na stole ležela snídaně složená z vaflí se zmrzlinou a k tomu kakao. Nai stál u linky a dodělával poslední porci. Já jsem ho pozdravil a řekl jsem mu že jdu vzbudit kluky. "Vstávejte. Snídaně je hotová." zakřičel jsem přes dveře a když jsem z poza dveří uslyšel že jsou už vzhůru a hned přijdou tak jsem se vrátil a společně s Naiem se pustil do snídaně.
Drew: Hned jakmile skončila škola jsem s par klukama šel do města. Mamka doma nebyla a samotnému se mi doma byt nechtělo. Ve městě jsme si skočili na pizzu (jak jinak) a pak to zaparkovali na hřišti a delali ruzne skopiciny. Cca kolem 7 jsem si vzal veci, rozloučil se s klukama a šel domu. Doma nikdo nebyl tak jsem si vzal neco z ledničky, skocil si do sprchy a nasledne skoncil v posteli s notasem kde jsem si pustil nějaký ten film.Rano me probudila mamka, ktera se vratila nejspíš z prace. Dal jsem nastranu notas, ktery nejakym zázrakem zůstal na posteli a nespadl mi na zem a šel se obléknout. Vzal jsem si na sebe pohodlné džíny které nosim ven a volne tílko a nasledne šel spáchat ranní hygienu.Kdyz jsem konecne vypadal jako člověk sebehnul jsem schody dolu, pozdravil mamku a krikl na ni ze se jdu proletět. Ani jsem necekal na odpověď a uz jsem to pelasil k lesu na jednu takovou peknou mýtinu. Uz jsem se potreboval proměnit vsechno me totiz bolelo. Hned jakmile jsem tam dorazil a zkontroloval okolí jestli tady neni nějaký lovec jsem se promenil. "Bože to je úleva." Rekl jsem si pro sebe a natáhnul svá blanita kridla smerem ke slunci.Mozna by vas asi zajimalo jak vypadám ze? Nejsem zadny buh vi jaky drak ikdyz je pravda ze moje zbarveni patri mezi vzácné. Ikdyz nevim co je zrovna na černém drakovi s červenými oci zvláštní? Pry se tvrdi ze takovy draci maji za jezdce údajně démony ale to jsou jenom povídačky nehodlám se tim ridit protože kolik démonů nebo spis kolik draku by chtelo mít na zadech démona ze? Jasne taky jich ve skole par mame a Nai je demon ale to jsou takove ty vyjimky co jsem poznal jine démony tak ty zrovna moc přátelští nebyli. Ale muze se treba stát ze nakonec nejakeho démona schytam protoze u nas draku je to tal ze jakmile blizko nas bude nas jezdec poznáme to a instinktivně budeme toho doticneho volat k nám ale nevim jestli to tak opravdu je tohle mi pouze, rekla mamka která je jezdec a otec byl jeji drak ale bohuzel v jedne z válek byl zabit.
Nai: Ráno jsem vstal dřív než Lao a tak jsem se rozhodl že půjdu uvařit snídani. Rozhodl jsem se že udělám vafle se zmrzlinou a k tomu kakao. Lao přišel zrovna ve chvíly když jsem dodělával poslední porci. Zaslechl jsem že jde vzbudit kluky. A když se vrátil tak jsme se pustlily do snídaně. Asi po 10 minutách přišly i kluci.Po snídani jsme s Laem zamířily do města. Měl by tam být nově otevřený skatepark a tak jsme zamířily tam .
Drew: Když jsem se dostatečně "vyblbnul" přeměnil jsem se zpět a vyrazil do města. Pry tam měl být nový skatepark.Po ceste jsem si dal do uší sluchátka a moc nevnímal cestu takže nebylo nic divného kdyz jsem po chvili do nekoho vrazil. "Já... moc se omlouvám nedaval jsem pozor." Zacal jsem se omlouvat. "Jo, to jsem si všimnul." Odvětil ten do ktereho jsem vrazil. Jeho hlas mi byl povedomi tak jsem zvedl hlavu aby jsem si prohlédl kdo to byl.A opravdu to byl kluk z vedlejší tridy. Musi byt novy protože jsem ho poprve videl az na hodine boje. "Promin opravdu jsem nechtel." "To nic uz to neřeš." Odvětil a podival se mi do očí. V tu chvili jako by do me uhodil blesk.
ČTEŠ
Králova lež
FantasiBylo nebylo jedno království,jeho občané vedli normální spořádané životy,chodili do práce,do školy.Všechno bylo v pořádku, protože král podepsal mírovou smlouvu s ostatními královstvými. Ale bylo tomu opravdu tak? Příběh se odehráva na střední škole...