En nu zit ik boven. Alleen. Net was ik nog samen met Jason, en nu niet meer. Ik had het gevoel dat ik hem al langer kende. Ik weet dat het niet zo is, maar zo voelde het wel. Focus Lisa. Je hebt morgen een toets! Argh!!! Vergeet het! Je lette heus wel op in de les.. een beetje.. dus het meeste zal wel zijn blijven hangen. Hoop ik..
Mij gedachten dwalen weer af naar Jason.. Hoe stoer zou het zijn als hij onze docent Engels was.. zoveel beter dan de docent die we nu hebben. Lisa.. een leraar-leerling relatie is niet reëel.. ik hoor beneden de deur dichtslaan.. mijn moeder. 'Hé Lisa? Ben je boven?' Schreeuw mijn moeder naar boven. 'Ja mam.. ik ben boven.' 'Oké!' Antwoordt ze. Ik hoor dat ze haar hakken uittrapt, en wegloopt. Ze rommelt in haar tas, en dan hoor ik een bons op de tafel. Ze zet haar laptop op tafel, en begint te tikken. Dat is de laatste tijd het enige dat ze doet. Tikken, tikken en nog eens tikken..
Ik begin te tekenen. Een hoofd, een microfoon, een popfilter en een koptelefoon. Ik weet niet waarom ik hier het eerste aan denk.. Hoe ziet Café De Roos er eigenlijk uit? Ik ben er al wel eens geweest met een paar mensen, maar dat was maar 1 keer.
23.13
Ik kom net uit de douche, en zit in m'n pyjama nog even aan m'n bureau op m'n laptop op we heart it. Ik zie foto's van girls met boyfriends. Het eerste waar ik aan denk is Jason. Ik vind hem gewoon echt heel leuk. Lies, waarschijnlijk heeft hij al een girlfriend.23.30
Ik lig in bed, maar ben nog helemaal niet moe. Ik krijg het idee om pretty little liars te kijken, maar dat kap ik gelijk weer af, omdat ik weet dat het verkeerd is. Maar de verleiding is té groot.. ik kijk pretty little liars en dan ook nog een halve aflevering van Sherlock.. ik ben weer eens lekker slecht bezig..
YOU ARE READING
The real guy
RomanceEen Facebook account. Waar dit uit voortkwam, vrijwel onmogelijk. Ze liepen naar het strand, samen. Ze zwegen. De doodse stilte. Maar om een gekke reden niet ongemakkelijk. Ze keken naar de horizon, waar de zon in zee overging. De lucht was roze met...