Anı Defteri

14 1 0
                                    

            Merhaba arkadaşlar. Bu bölümü can sıkıntısına yazıyorum. Sekizinci sınıf anı defterime yazılan yazılardan bazılarını paylaşıcam.

       ******Ahsenimden********
Kaderimmm...
Tek gamzelim benim...
Kaderimsin sen benim...
Çılgın hayaller kurup gerçekmiş gibi düşünen arkadaşım,kardeşim,bitanem.:-)
Çok kitap okuyanım...
Yüzündeki gülümseme hiç bitmemesi dileğiyle...
                                                 Canımsın.     
                                                 Kaderimsin

********Abdullah********
Seni resim kursunda çok dövdüm (tabiki de bu bir şaka bana hiç el kaldırmadı) gene dövmeye devam ediyom.😏 İnşallah kötü liseye gidersin. Amin Amin  hadi yolun açık olsun GG.

*********Sedacığım********
Kabarık saçlı kardeşim
7. sınıftan beri bu okuldayım. Ama çok alıştım. Beni istememiştin ilk geldiğimde. Ama sonradan canım ciğerim oldun çok "classic" ama öyle oldun.8.sınıfta çok iyi bir sınıf olduk. Belli etmesekte sınıf birbirine çok bağlıydı. Ben bir kere severim kardeşim. Onların arasında sende varsın. Atışmalarımız oldu. Rep hayatımızı kurtardı. Lisede sakın beni unutma. İnşallah beni "sanatçı"görürsün. Bende inşallah seni "doktor"olarak görürüm. Kardeşim seni çok seviyorum. İyilik meleğim. Annene söyle sana bol bol taze fasulye (seda'nın en sevdiği yemektir) yapsın :-) yedikçe beni hatırla.
Hoşça kal iyilik meleğim.
Seni seviyorum.

*********Can dostum kerem******
Sevgili kader ve kaza,seninle birinci sınıftan beri arkadaşız. İlk okulda fazla takılmazdık. Ama orta okula geçince takılmak zorunda kaldık. 5.sınıfa geldiğim ilk gün yalnızdım. Çünkü bizim sınıfta pek fazla tanıdık yoktu.
      Ben senin hakkında yazıcaktım ama gene konudan saptım. Pardon.

Sevgili kader,
Sen kızlar için de anlaşabildiğim tek kızdın. Seninle kavga ettik mi hatırlamıyorum.Büyük ihtimal etmemişizdir. 8. sınıfın birinci döneminin sonunda birbirimize bir takım sırlar verdik. Ben sana güveniyorum sen bana güvenir misin bilmem. Şu son günlerde birlikteyiz. Umarım aynı liseye gideriz. Kendine iyi bak kanka bay.

***********Kankam Onur*********
8 senedir beraberiz. Belki kafana bişeler atıyom(kafama kozalağı atıp kafamı yarmaktan bahsediyor) ama bilerek deyil bayy gıcık kız:-)

**********Abdullah*****************
Hakkını helal et. Sınav olduğumuzda bir kaç kere gözüm kaymıştı. 1,2 sorudan bişe olmaz. Uzun lafın kısası seni seviyorum. Beni unutma BB.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İÇİMDEN GEÇENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin