Grădina uriașa a conacului Hanovra era în floare , fiecare frunză era la locul ei . Contesa se ocupase personal de toate aranjamentele pentru serata organizată în cinstea celor doi . Păcat că nu se aveau la inimă deloc . Nu mai știa ce să facă ca să îi țină în aceeași cameră mai mult de trei minute . Era totuși hotărâtă să meargă până în pânzele albe ca să îi căsătorească pe cei doi .
- Elsa!
- Dragul meu , nu trebuie să țipi ca să îți faci simțită prezența , doar mă știi . Spuse văduva întorcându-se pentru al privi pe bărbatul care păstra deocamdată numele de Hanovra .Tatăl lui Argus avea aceeași eleganță înnăscută , îmbrăcat într-un costum negru simplu însă de calitate cu cravata scobită și părul lung ușor gizonat , se apropie de ea și o luă în brațe depunând un sărut pe buze.
- Mica mea , medusă . Sper că totul este gata simt că nu mai pot să văd alte pregătiri înafară de cele pentru nuntă .
- Curand , dragul meu , cât se poate de curând toate planurile noastre vor avea succes .
- Spune-mi ești sigură că ea a moștenit partea bunicii ei ?
- Foarte sigură , și nici nu mă mir de ce . Poate părea o prostuță când vrea , însă ne va servi scopurilor noastre așa cum am plănuit .Se retrase încet din îmbrățișarea iubitului ei și porni agale spre salonul uriaș în care avea să aibe loc balul .Totul era așa cum vroia , mai puțin Argus , de ar fi fost un pic mai slab de caracter , ar fi fost al ei .
La ora patru după amiaza trebuia să fie la conac împreună cu Isadora și familia ei . Spera din tot sufletul ca el să se prezinte așa cum îi cerea numele , fără să se mai prostească .
Nu-i plăcuse deloc să îl pedepsească ultima dată însă așa putuse evita Judecata Medusei din care nu ar fi scăpat viu niciodată .
-Cum ți se pare ideea de ai căsători mai repede ? Spuse ea întorcându-se pe călcâie . Ideea îi venise pe moment , însă avea de gând să ascundă mult mai mult sub acest act al căsătoriei . Isadora era biletul ei spre Meduse . Avea să facă orice ca să își recapete rangul pe care îl pierduse din cauza bunicii ei .
- Te grăbești atât de tare să iei ceea ce vrei ? Ironia din vocea bărbatului era pișcătoare pentru orgoliul ei , hotărâ totuși să îl ignore de data aceasta .
- O cunosc pe Isadora de la zece ani și crede-mă dacă nu îi convine căsătoria va fi în stare de orice să scape ...Chiar orice .
- Seamănă cu tine nu-i așa ?
- Câteodată mă întreb dacă știe cât de înrudite suntem .
- Nu draga mea , te întrebi dacă nu cumva bunica ei cea drepată a lăsat ceva în urma care să te dea de gol .
- Asta îmi aminteşte de ce suntem parteneri .Acum te rog să mă scuzi am de pregătit o petrecere de nuntă .
Îşi luă rochia în mâini şi porni spre camera care îi fusese rezervată.
----------------------------------------
Nu îi vene să creadă ce citise , mâinile îi tremurau violent , dacă nu avea să se calmeze până în seara balului sau îl va ucide pe Argus .
Cum putea să facă aşa ceva ?
Cum putea să grăbească nunta fără să o întrebe măcar ?
Nici măcar nu o ceruse ca lumea în căsătorie , toate metodele posibile de tortură pe ca le ştia erau pe podium pentru a le pune în aplicare pe pielea acelui om .
CITEȘTI
Trezind-o pe Medusa
عاطفيةCumva iubirea nu este în vocabularul nici unuia dintre cei doi, totuși împrejurările îi fac să imite sentimentul căutat cu atâta lăcomie de ceilalți. Totuși Medusa se trezește împreună cu ajutoare. Niciodată nu este singură, iar Isadora și Argus v...