Δεν μπορω αλλο

2.3K 94 37
                                    

"Δεν τον αντέχω ρε Αγάπη  θα τον σκοτώσω " φώναξα εξαλη για ακόμα μια φορα ... Ο λόγος ; Ηταν για ακόμη μια φορα ο βασιλης ...

"Ψυχραιμία ρε Ναταλία ... Αυτο μονο ... Τη φυλακή σκέψου και το οτι θα χαλασεις τα νυχια που έφτιαξες χτες " ειπε η Αγάπη , η κολλητή μου , η αδελφή μου ...

Οταν ήμουν ενός η οικογένεια μου μετακόμισε στη Θεσσαλονίκη ... Το να εγκλιματιστούν ηταν σχετικά δύσκολο αλλα αυτοί που τους βοήθησαν σε όλα αυτα ηταν οι γονείς της Αγαπης ! Μένουμε δίπλα , δηλαδή τι δίπλα ... Κολλητά μένουμε μια μεσοτοιχία μας χωρίζει ... Απο τοτε που μπορω να θυμηθώ τον εαυτο μου η Αγάπη ηταν παντα δίπλα μου ... Μαζι μεγαλώσαμε και συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε ... Για παντα μαζι ... Η Αγάπη λοιπόν ειναι ψηλή με κάστανα μακριά ίσια  μαλλιά και καταγάλανα ματια ... Ειναι πανέμορφη , πανέξυπνη , γλυκιά , υπέροχη και λύνει όλα μου τα προβλήματα με ενα << αφού εισαι ηλίθια >> ... Τη λατρεύω μωρε ...

"Καλα Αγάπη κοροϊδευε εσυ αλλα εδω θα γίνει φονικό " ειπα , ... Βασικα ούρλιαξα με αποτέλεσμα το μισό σχολειο να με κοιτάζει ...

Και γιατι ειμαι τοσο νευριασμένη ; Γιατι ο βασιλης , το καθηστεριμενο που εχει βαλθεί να μου σπάσει τα νευρα απο πέρυσι την έκανε πάλι τη χαζομαρα του ...

"Κοιτά δεν ειναι τοσο τραγικό ... " ειπε η Αγάπη κοιτοντας το τεράστιο << LOSER >> που ειχε γράψει το ζώο στη τσάντα μου ...

"Τι δεν ειναι τοσο τραγικό μωρε ... Θα τον ΣΚΟΤΩΣΩ !" Φώναξα και τοτε άκουσα το κουδούνι που χτύπησε για μέσα ...

Ωραια , υπεροχα ... Στην ιδια τάξη είμαστε δεν θα τον βρω ; Θα του σπασω το κεφάλι ...

Καθώς προχωράω προς την τάξη μαζι με την Αγάπη  , την ακουω που μου μιλάει ομως οχι ... Εγω εχω επικεντρωθεί στο να βρω τον κεφάλα ... Και οταν τον βρω ...

"Ουυυ Ναταλία ... Κατι εχει η τσάντα σουυυυυ " ακουστικε μια φωνη ... Μια φωνη που θα αναγνώριζα ΠΑΝΤΟΥ ... Ξερω οτι το νευρικό σύστημα του ανθρώπου αποτελείτε απο πολλά νευρικά κύτταρα αλλα το πως αυτος ο ανθρωπος καταφέρνει να μου σπάει κάθε νεύρο που εχω αυτο δεν το ξερω ...

"Ελα εδω ρε σιχαμενο " φώναξα και αυτος άρχισε να τρέχει ... Και παρόλο την τεράστια προσπάθεια της Αγάπης  να με κρατήσει εγω άρχισα να τρέχω για να τον πιάσω ...

Αυτος σταμάτησε μπροστά απο την πόρτα της τάξης μας ... Αλλα ειχε λογο που σταμάτησε εκει ... Στην πόρτα περίμενε η καθηγήτρια των αρχαίων ... Ε τώρα  πως να τον σκοτώσω μπροστά στην καθηγήτρια δεν γίνεται ...

Θα σε μισω για ΠΑΝΤΑ ! Where stories live. Discover now