<< πουντο πουντο το σκουφάκι ψάξε ψάξε δεν θα το βρεις >>
Ναι αυτο λεει μέσα το χαρτί ... Πρεπει να το σκευτικε πολυ .... Ίσα και με δέκα δευτερόλεπτα δηλαδή ...
Γυρίζω προς τον βασιλη για να τον συγχαρώ για το τρομερό γραπτό του και τον βλέπω να κρατάει το σκουφάκι μου και να χαμογελάει με ενα σατανικό χαμογελο ...OMG ! Ελπίζω να μην κανει καμία χαζομαρα ...Ο καθηγητής -της κακιάς ώρας - γύρισε για να γράψει κατι στον πίνακα και τοτε ... Τοτε ο Βασιλης πέταξε το σκουφάκι μου απο το παράθυρο ...
Δεν το πιστευω ..."Κύριε μπορω να περάσω εξω ; " φώναξα εγω
"Ναταλία τι κανεις ;" Ρώτησε η Αγαπη
"Θα σου εξηγήσω μετα " της απάντησα
"Γιατι να περάσεις εξω ;" Ρωτησε ο καθηγητής
"Γιατι ... Εμμμ θελω να παω τουαλέτα ... Ναι ειναι πολυ μεγαλη ανάγκη " ειπα και κοίταξα το Βασιλη με ενα βλέμμα που έβγαζε όλο το μίσος που είχα για αυτόν ... Αμα το βλέμμα μπορούσε να σκοτώσει θα ηταν νεκρός προ πολλού ...
"Οχι " απαντησε ο καθηγητής και γύρισε πάλι προς τον πίνακα
"Μα ειναι ανάγκη " ειπα εγω και μπορούσα πλεων να ακούσω ξεκάθαρα το γέλιο του βλάκα του Βασιλη ... Καλα ε θα τον σκοτώσω ... Αυτο ηταν το αγαπημένο μου σκουφάκι (😢) ...
"Ναταλία θα σταματήσεις ή θα περάσεις μια και καλή εξω ;" Φώναξε ο καθηγητής
Εγω δεν απάντησα απλώς έσκυψα το κεφαλι ...
Η τα θα μας ειναι στον τρίτο όροφο του σχολείου και ο Βασιλης μου πέταξε το σκουφάκι απο το παράθυρο ... Σιγα μην το ξαναβρώ ..."Σιγα μην ηθελες να πας τουαλέτα ... Για πες τι έγινε " ειπε ψιθυριστά η Αγαπη που με έβγαλε απο τις σκέψεις μου ...
"Ο Βασιλης μου πέταξε το αγαπημένο μου σκουφάκι απο το παράθυρο , αυτο έγινε " ειπε λογο πιο δυνατά απο οτι έπρεπε
"Το θα γίνει σήμερα Ναταλία ; Θες να περάσεις εξω να συζητήσεις ; " ειπε ο καθηγητής και στράφηκε πάλι προς τον πίνακα ...
"Θα το βρούμε στο διάλειμμα " ειπε καθησυχαστικά η Αγαπη
"Σιγα μην το βρούμε " ειπα εγω και κατσουφιασα
"Να δεις που θα το βρούμε " αποκρίθηκε η Ναταλία
"Ναι ..." Ειπα εγω και έκανα οτι προσέχω τον καθηγητή ...
Μετα απο την ατελείωτη ωρα της αλγεβρας χτύπησε το κουδούνι ... Εγω και η Αγαπη φυγαμε σφαίρα στο προαύλιο ...
YOU ARE READING
Θα σε μισω για ΠΑΝΤΑ !
Teen FictionΔεν γίνεται να τα πάμε καλα με όλους ... Με κάποιους θα μισιομαστε και με κάποιους θα μαλώνουμε ... Αλλα τι γίνεται οταν αυτοί οι καυγάδες φτάνουν στα άκρα ? υπάρχει έρωτας πίσω απο το μίσος ? ποσο μακριά μπορεί να φτάσει μια εφηβική διαμάχη ? Η Να...