Ωρα για sleepover 👅

1K 70 14
                                    

Μετα το φαγητό διάβασμα , μετα το διάβασμα φροντιστήρια  και μετα τα φροντιστήρια γυμναστήριο ...

Γύρισα πτώμα σπιτι στις 7 !

Χτυπάω την πόρτα έτοιμη να καταρρεύσω ... Ειμαι πραγματικά πολυ κουρασμένη ...

"Τι κανει η κολλ μου ;" Ειπε η Αγαπη που μου άνοιξε την πόρτα

"Τώρα να τολμήσω να ρωτησω τι κανεις εσυ χωρις εμενα σπιτι μου ή θα το μετανοιωσω ; " αποκρίθηκα

"Εχω ετοιμάσει ατμόσφαιρα για ταινία στο σαλόνι ... Η μητέρα σου ειναι εξω με τον μπαμπά σου και τα μικρά ειναι δίπλα σε εμάς ... " απαντησε η Αγαπη

"Καλα τι ωρα θα πάνε για ύπνο τα μικρά ;" Απόρησα εγω

"Κάνουν sleepover με τον Παύλο " απαντησε η Αγαπη ...

Ο Παύλος ειναι ο μικρός αδελφός της Αγάπης ... Ειναι 4 χρόνων ... Εχει καστανόξανθα μαλλάκια και γαλάζια ματάκια ... Γενικός η Αγαπη , ο Αρης και ο Παύλος εχουμε τα ματια της μητέρας τους , της κυρίας Κατερίνας ... Ενα υπέροχο ανοικτό γαλάζιο ...

"Ωραια τοτε , παω να κανω ενα ντουζάκι και έρχομαι ... Τα πατατάκια ειναι στο συρτάρι " ειπα και πήγα προς το μπανιο

"Ξερω που ειναι τα πατατάκια ... Ποια ταινία να βάλω ;" Ρωτησε η Αγαπη

"Το ouija 2 " αποκρίθηκα εγω και κλείδωσα την πόρτα του μπάνιου ...

Το νερό έπεφτε καυτό πάνω στο σώμα μου και εγω σκεφτόμουν τα γεγονότα της ημέρας ... Επι το πλείστον ηταν καυγάδες με τον Βασιλη ... Ναι η αληθεια ειναι πως με τον Βασιλη γνωριζόμαστε απο τη δευτερα γυμνασίου αλλα όλη αυτη η έχθρα ξεκίνησε στην πρωτη λυκείου ... Δεν ξερω τι τον επιασε ετσι ξαφνικά ... Έχρισε πέρυσι σιγα σιγα να με πειραζει και σήμερα καταλήξαμε να με εχει κολλήσει στον τοιχο για να με χτυπήσει ...
Εγω τον μισω γιατι με ενοχλεί ... Αυτος ομως γιατι ;;;
Και ξερω πως το 'μισω ' ειναι βαριά κουβέντα αλλα ειλικρινά αυτο με κανει να νοιωθω κάθε φωρα που τον κοιτάζω στα ματια ... Μίσος ...
Κάθε φορα που κοιτάζω τα μπλε του ματια νιώθω μίσος ... Αυτος φταίει ... Αυτος το εχει δημιουργήσει όλο αυτο ... Θα μπορούσαμε να είμασταν φίλοι ... Αλλα τι λεω ; Φίλοι με το σιχαμενο ; ΠΟΤΕ !
Εμφανισιακά λοιπόν ο Βασιλης δεν ειναι κακός ... Ειναι ψηλός , με κατάξανθα μαλλιά και έντονα μπλε ματια ... Ναι το παραδέχομαι ειναι ωραίος αλλα τι να το κανεις αυτο αμα το μέσα του δεν βλέπεται ;
Η συμπεριφορά του απέναντι μου ειναι απαράδεκτη και εχει παρεκτραπεί , δεν ειναι πλεων ενα απλό πείραγμα , ειναι πράξεις καθαρού μίσους ...
Δεν ξερω τι να πω ... Δεν θα έπρεπε καν να σκέφτομαι για αυτόν ...
Σιγα μην ασχοληθώ με το ζώο ...

Θα σε μισω για ΠΑΝΤΑ ! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora