Άνοιξα αργά αργά την πόρτα ...
"Γεια σας " ειπα ενω αντίκρισα ενα ζευγάρι ...
Ηταν και οι δυο επιβλητικά ντυμένοι ... Μπορούσες να διακρίνεις τον πλούτο ... Οχι υπερβολικά αλλα το ντύσιμο τους , τους εδινε ενα κύρος ..."Γεια σου κουκλίτσα " ειπε η γυναίκα
"Εσυ θα πρεπει να εισαι η Ναταλία " συμπλήρωσε"Ναι αυτη ειμαι ... Περάστε μέσα " ειπα και έδειξα με τα χέρια μου προς το εσωτερικό του σπιτιού ...
Και τοτε είδα κατι που δεν περίμενα να δω ....
Γούρλωσα τα ματια μου και κοίταξα σαστισμένη !!!!"Βασιλη που πήγαν οι τρόποι σου ; Δεν θα συστηθείς ; " ειπε η γυναίκα .... What ???? τι παίχτηκε εδω ;;; Αυτη τη στιγμη εχω κολλήσει πολυ άσχημα !!!!! Τι συμβαίνει ;;;;
"Δεν χριαζεται " ειπε και έδειξε το ίδιο σαστισμένος με εμενα
"Μην μου πεις πως τη θυμάσαι απο τους ! Ειναι σχεδόν αδύνατον !" Ειπε ο άνδρας χαμογελαστός ...
Θα με τρελάνουν τελείως ;;;;; Τι εννοεί ;;;;
"Ισμήνη , Αλέξανδρε " ειπε η μητέρα μου ενω ερχόταν στο σαλόνι απο το δωμάτιο
"Δανάη , Γιάννη ποσο καιρό εχουμε να βρεθούμε " ειπαν και αγκαλιάστηκαν και εγω έμεινα να κοιτιεμαι με τον Βασιλη"Βασιλακη , τι κανεις ;" Ειπε η μητέρα μου ... Ναι , ωραια μετα απο αυτο , αν έβλεπα και ενα μονοκερο να έβγαινε απο το δωμάτιο μου θα το θεωρούσα φυσιολογικό ...
"Εμμ καλα " ειπε αυτος που φαινόταν να ειναι το ίδιο σοκαρισμένος με εμενα
"Καθήστε στο σαλόνι , να μιλήσουμε , να πούμε τα νέα μας " ειπε η μητέρα μου ...
Αφού καθήσαμε όλοι στους τρεις καναπέδες που ειχαμε στο σαλόνι αρχίσαμε να μιλάμε ... Βασικα αρχίσανε να μιλάνε , γιατι εγω και ο βασιλης δεν βγάλαμε λεξη ...
"Δεν μιλάτε βρε παιδιά ;" Ειπε ο μπαμπάς μου ενω μας απηύθυνε τον λογο
"Εσείς μεχρι ενός χρόνων είσασταν αχώριστοι ... " ειπε η κυρία Ισμήνη ... Ναι ωραια το άκουσα και αυτο ... Εγω αχάριστη με τον μπούφο ...
"Αχχχ το αλλο να τους πούμε , το αλλο " ειπε η μαμα μου ενθουσιασμένη ...
"Ναι μάλλον δεν το θυμούνται " ειπε ο κύριος Αλεξανδρος
Ο Βασιλης πηρε ενα ποτήρι χυμό που τους ειχε η μητέρα μου πάνω στο τραπέζι και άρχισε να πίνει (για να ξεχάσει 😂😂😂)
"Το πρώτο σας φιλί βρε ... Το δώσατε οταν είσασταν 8 μηνών ο Βασιλης και 6 η Ναταλία ... Ηταν τοσο γλυκό " ειπε η κυρία Ισμήνη με αποτέλεσμα ο Βασιλης να πνιγεί και εγω να ειμαι ενα βήμα πριν το εγκεφαλικό !!!!
ESTÁS LEYENDO
Θα σε μισω για ΠΑΝΤΑ !
Novela JuvenilΔεν γίνεται να τα πάμε καλα με όλους ... Με κάποιους θα μισιομαστε και με κάποιους θα μαλώνουμε ... Αλλα τι γίνεται οταν αυτοί οι καυγάδες φτάνουν στα άκρα ? υπάρχει έρωτας πίσω απο το μίσος ? ποσο μακριά μπορεί να φτάσει μια εφηβική διαμάχη ? Η Να...