"Ωραια τι πρεπει να γραψουμε για αυτη τη χαζομαρα ?" ρωτησε ο Βασιλης και τα ματια του αλλαξαν κατευθυνση ... σαν να ειχα πει κατι που δεν επρεπε ...
"Δεν ειναι χαζομαρα " ειπα εγω που για καπιο ανεξηγητο λογο θηχτηκα
"Εμ τι ειναι ? Μια βλακεια στην οποια πιστευουν τα μικρα κορτσακια " ειπε ο Βασιλης
"Μαλλον μπερδευεις τον ερωτα με τον Αι Βασιλη " ειπα ειπα εγω ειρωνικα
"Και ο Αι Βασιλης πιο πιστικος μου φαινεται " αποκρηθηκε
"Ναι αλλα δεν βγαινει ετσι εργασια ... Θα εχει ερωτευτει εστω και μια φορα στη ζωη σου" ειπα με σιγουρια
"Ναι ... οπως το ειπες ... ΜΙΑ ... και ξερεις τι καταλαβα ? " ειπε νευριασμενος ... λες και του εφτεγα εγω
"Τι ?" ρωτησα με ενα απορημενο αλλα και ειρωνικο ταυτοχρονα υφακι
"Οτι ειναι ανουσιο και υπερεκτημιμενο " ειπε με σιγουρια
"Εγω χειλοπιτα μυριζομαι ... Τουλαχιστον σου εδωσε κουταλακι ή την εφαγες με τα χερια ?" ειπα και για καποιο λογο χαρηκα κιολας ... οχι ρε Ναταλια ντροπη σου ... δεν πρεπει να χαιρομαι με τον πονο των αλλων ... Ναι αλλα αυτος δεν ειναι ο οποιοσδηποτε αλλος ειναι ο Βασιλης ... Ναι αλλα ειναι ανθρωπος και αυτος ... Βασικα σιγα μην ειναι και ανθρωπος ...
"Δεν εφαγα χειλοπιτα " ειπε και κατευαζε τον τονο της φωνης του σε καθε λεξη που ελεγε ... λες και ξεψυχουσε ... λες και αυτο που μου ελεγε τον σκοτωνε ...
"Τοτε ?" απορρησα εγω
"Δεν προσπαθησα καν " ειπε κοιτοντας το πατωμα ... ηταν δυστυχισμενος φαινοταν ποσο την ηθελε ... αλλα γιατι να μην προσπαθησει ?!?!?!
"Εσυ και δεν προσπαθησες ?!?!? Γιατι ?" ρωτησα εκπληκτη
"Θελει αλλον και φαινεται ... μπορει και να τα εχουν δεν ξερω ..."ειπε συνεχιζοντας να κοιταει το πατωμα ... ειδα οτι αρχισα να βουρκονει και δεν ηξερα αν επρεπε να αλλαξω θεμα ... το σωστο θα ηταν να αρχισω να μιλαω για την εργασια αλλα ετσι δεν θα καταφερω και τιποτα ... απλως θα το ξεχασει για λιγο και μετα παλι τα ιδια ... να προσπαθουσα να βοηθησω ? ή μηπως κοροηδευω τον εαυτο μου και απλως θελω να μαθω περισσοτερα για αυτη την κοπελα επειση ζηλευω ??? Ζηλευω ??? Δεν ξερω αν ζηλευω ... Δεν ξερω ...
"Αμα δεν ρισκαρεις δεν κερδιζεις " ειπα εγω
"Ναι αλλα αμα ρισκαρω και χασω ... και δεν θελω να τη χασω " ειπε και φαινοταν οτι προσπαθουσε να φανει δυνατος αλλα δεν του ηταν ευκολο ... καλα τοσο μεγαλος ερωτας ηταν αυτος ???Τοσα κοριτσια υπαρχουν ... το μισο σχολειο αυτον θελει ... τον Βασιλη ... τον bad ass με τα καταξανθα μαλλια και τα φουντουκί του ματια ... αλλα οχι αυτος επρεπε να θελει καποια που δεν τον θελει ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Θα σε μισω για ΠΑΝΤΑ !
Genç KurguΔεν γίνεται να τα πάμε καλα με όλους ... Με κάποιους θα μισιομαστε και με κάποιους θα μαλώνουμε ... Αλλα τι γίνεται οταν αυτοί οι καυγάδες φτάνουν στα άκρα ? υπάρχει έρωτας πίσω απο το μίσος ? ποσο μακριά μπορεί να φτάσει μια εφηβική διαμάχη ? Η Να...