Capitolul 3

1.3K 43 11
                                    

Dupa ce ne am pupacit aud o voce:
-Alexandra?ma striga Ana
-Da sunt aici.

Ana vine si cand il vede pe Matteo langa mine se apropie de el si ii spune:

- Fii atent domnule profesor daca o faci pe Alex sa sufere te joc in picioare ai inteles?spune Ana pe un ton restit
-Am inteles.spune Matteo si ridica mainile in sus ca si cum s.ar preda.

-Stai linistit ca glumeste.ii spun eu lui Matteo.

Iar eu si cu Ana incepusem sa radem iar Matteo se holba la noi.

Dupa ce am terminat portia de ras ne ducem la corturi toti trei.

Iar eu cum sunt curioasa m.am m.ai plimbat si am gasit minune.Dupa copacii astia am gasit orasul.

-Veniti aici. strig cat de tare pot.
Dupa ce au ajuns s.au holbat pana le.am pocnic in fata.

Ana spune repede:

-Hai la mall.
-Haide.
-Vii Matteo?il intreb eu zambind.
-Nu vin duceti.va si petreti ca fetela la mall ca mi.e nu imi place.
-Ok pa.
-Pa

Ajunse la mall eu imi iau o pereche de blugi de piele rupti in genunghi o pereche de colati tot de piele un plover alb cu o bufnita pe un umar si o caciula alba cu mot.

Iar Ana daca nu o opream cumpara tot magazinul.Ea si.a luat o pereche de colanti albi si uni negri in plover gri cu o pisicuta in mijloc si o pereche de cizme albe cu blana sus.

Dupa Ana a spus sa mergem la hotel sa imi inchirieze o camera mime si lui Matteo dar eu i.am spus ca nu vreau dar ea a insistat si am inchiriat.o pentru o noapte.

Dupa ne.am intors in padure eu ma duc la Matteo il i.au in brate si ii dau un pupic pe obraz.

In timp ce il pupam i.am spus la ureche sa isi fac bagajele si sa mergem la hotel.

-Ce? spune el holbandu.se
-Pai Ana a insistat sa inchirieze o camera pentru o noapte.

Dupa ce ne.am facut bagajele mergem la hotel si intram in camera unde ne lasam bagajele si mergem in bucatari unde ii propun lui Matteo sa facem o prajitura iar el accepta cum aude.

Ajungem in bucatarie si scoatem oua faina si altele.
Matteo cum e el jucaus a luat un pumn de faina si la aruncat in mine.

Iar eu ca sa ma razbun am luat toata punga si i.am turnat.o in cap.

Dupa ce am terminat cu bataia ne.am dus amandoi in camera sa facem un dus iar el cum e cavaler ma lasat prima iar eu i.am dat un pupic obraz si  mi.am luat un prosop o pereche de colanti negri si un tricou

Dupa ce am iesit Matteo intra iar in timp ce eu ieseam pe usa si el intra ne.am ciocnit iar Matteo m.a sarutat.

-Haide intra o data pupaciosule.ii spun eu zambind

Dupa ce a iesi era imbracat cu o pereche de blugi negri si un tricou negru.

Iar eu stateam in pat cu ochii in telefon iar el vine se arunca in pat si imi ia telefonul din mana si ne punem sa dormim.

Dimineata suna ceasul si cand il aud imi pun perna in cap si incerc sa il opresc dar nu reusesc si ma dau jos il opresc.

Ma apropii spre Matteo si ii dau un pupic pe obraz apoi imi iau papucii in picioare  si ma duc in bucatarie si simnt doua maini pe sold ma intorc si il vad pe Matteo:
-Buna dimineata.spune el
- Buna somnorici.ii spun eu si ii dau un pupic scurt.

-Ce zici facem o omleta.ii spun eu
-Da ca mi.e foame.

-Ok tu sparge ouale.
-Ok.
-Dupa ce am terminat de amestecat le.am pus in cratita.

Dupa ce s.a facut le punem in doua farfurii si incepem sa mancam:

-A iesit foarte buna.spune Matteo cu gura plina
-Da.aprob eu.

Dupa ce am terminat de mancat am iesit la plimbare pe plaja si dintr.o data simnt o minge in brat si incep sa tip.

-Auuuu.spun eu si imi da o lacrima
-In fata mea apare un baiat care isi cere scuze si isi ia mingea dar Matteo vrea sa.l ia la bataie ca ma lovit.
-Lasa.l Matteo haide la spital. ii spun eu
-Haide.

Dupa ce am ajuns la spital doctorul mi.a spus ca mi.am fracturat mana si mi.a bagat.o in ghips.

Dupa ce am ajuns in padure toti se holbau la noi iar profesorii ingrijorati m.au intrebat ce am patit iar eu le.am spus ca am cazut iar Matteo m.a dus la spital si mi.a bagat mana in ghips.

Dupa ce le.am spus povestea profesorilor ne.a spus sa ne facem bagajele si sa plecam acasa dar eu le.am spus ca nu sa intamplat nimic si ca nu ma doare dar profesorii au insiatat si am mers acasa.

La intoarcere in avion Matteo statea langa mine iar Ana statea la margina.

Eu mi.am bagat castile in urechi si am adormit pe umarul lui Matteo.

,,Alexandra Aaron il iei de sot pe Matteo Pasquali
-Da.
Matteo Pasquali o iei de sotie pe Alexandra Aaron.
-Da.
Poti saruta mireasa."

-Alexandra,Alexandra.striga Matteo
-Da.
-Haide sa mergem ca am ajuns.
Dupa ce am coborat Matteo mi.a propus sa mearga cu mine acasa sa le explice totul parintilor mei.

-Matteo nu te supara dar parinti mei cred ca sunt prea mica pentru un iubit si ma.i ales cand o sa afle ca imi esti si profesor o sa innebuneasca.Asa ca m.ai bine vine Ana cu mine.
-Nu te superi, nu?
-Nu cum sa ma supar pe minioana mea mica.spun el tratandu.ma ca un copil.
-Bine.

-Haide sa mergem Ana.






,,Sper ca v.a placut"

Profu' de istorieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum