Dimineata:
Ma trezesc posomorât a din cauza celor întâmplate aseară și ma duc la bucătărie.
Caut în frigider și îmi iau o ciocolata.
Ma întorc înapoi în camera deschid telefonul si dau la muzica. Pun melodia mea preferata și mănânc ciocolata. (Melodia este sus)
Dupa ce termin ciocolata ma duc îmi fac un dus și ma imbrac cu o pereche de blugi albi, un maieu negru și pe deseară o geaca de piele cu ținte.
Ma machez și îmi las parul pe spate.Îmi iau ghiozdanul, telefonul, castile și cobor jos.
Ma urc în autobuz și tot ma gândesc la ce sa intamplat aseară.
Oare sa întors pentru mine. Sau poate sa întors pentru alta fata. Știi ceva nu-mi m-ai pasa eu am iubit ma doare în cot de ele.
Fără sa îmi dau seama Ana se așează lângă mine.
Ana -Ce m-ai faci?
A -Rău, nașpa toate relele din lume aseară au căzut pe capul meu.
Ana -Cred ca știu despre ce este vorba?
A -Stii?
Ana -Da. Este despre Matteo, nu?
A -De unde știi?
Ana -Pai aseară am ieșit pe balcon și l.am vazut. L-am întrebat ce cauta și mi.a spus ca vine la tine acasă. Eu i-am spus ca ai întâlnire cu Valentin dar sa supărat și a venit la tine presupun, nu?
A -Da a venit înaintea lui Valentin. L-am dat afara apoi iam trimis mesaj lu Valentin sa nu m-ai vina.
Ana-Haide ca am ajuns.
Îmi bag telefonul si castile în buzunar și cobor din autobuz.
Ajungem la dulap și îmi iau cărțile. Intru în clasa și ma asez în banca. Profesorul ne da ,,Buna ziua" si se așează la catedra.
Vocea asta mi se pare cunoscuta. Doamne spune-mi ca nu este cine cred eu. Îmi ridic ochi și îl vad pe Matteo la catedra.
Îmi pun mainile în cap și oftez.
-Imi dați voie pana la baie ca îmi este rău. ii spun eu ca sa scap de el și sa fug la subsol.
-Da, dar sa nu întârziați.
Ies pe usa clasei o trântesc și ma duc m-ai întâi la baie.
Ma asez în fata a oglinzi și mainile le țin pe chiuveta.
Ce se intampla cu mine. Simnt ca o iau razna. De ce trebuia sa se întoarcă. Offffff....
Ma duc la subsol și ma șez în fund. Îmi iau telefonul din buzunar și ii trimit un mesaj Anei.
,,Vino la subsol. Zii ca îți este rău și ca te doare burta și vino repede la mine" -Andreea.
,,Stai ca vin acum" -Ana.
Îmi bag telefonul la loc în buzunar și o aștept pe Ana.
Dupa un minut apare și Ana.
-Ce-ai patit? ma intreaba Ana îngrijorată.
-Simnt ca o iau razna de cand a venit Matteo. Nu m-ai când îl vad simnt ca trebuie sa îl i-au în brate.
-Gata liniștește. și Ana ma ia în brate.
Stam la subsol pana se suna după ies pe hol și ma întâlnesc cu Valentin.
-Esti bine? spune el si ma ia de maini.
-Da sunt ok. ma uit în dreapta și mare greșeală ca il vad pe Matteo.
Am văzut ca se uita la noi și profit de faptul ca nu este nici un copil pe hol decât eu Valentin și Matteo asa ca îl sărut.
-Pentru ce a fost asta? ma intreaba Valentin.
-Pentru ca te iubesc nespus de mult și nu as renunță la tine pentru nimic în lume. spun eu în timp ce Matteo trecea pe lângă noi.
Dupa ce se termina toate orele ma întorc acasă cu autobuzul.
Îmi iau al revedere de la Ana și Vali. Intru în casa și ma duc direct în camera mea.
Îmi arunc ghiozdanul și ma trântesc inc pat.
Dupa vreo 5 minute ma duc la baie și îmi fac un dus. Dupa ce termin ma demachez si ma imbrac în pijamale.
Ma duc la bucătărie dar suna cineva la usa.
-Buna seara domnișoară. spune Matteo stand în fata uşei.
-Pleaca Matteo. spun eu calma.
-Nu plec pana când nu-mi spui cine el tipul ala de azi.
-Matteo ești insuportabil as vrea sa nu te fi întâlnit în viata mea te URĂSC din tot sufletul mi-ai distrus viata. spun eu pe un ton restit.
-Bine plec. Dar sa știi ca eu încă te iubesc. spune și pleacă posomorât.
Ma întorc în camera la mine ca nu am chef sa m-ai mănânc și ma șez în pat. Stau ce m-ai stau pe telefon apoi ma bag la somn.
,,Scuze ca nu am m-ai postat de mult dar nu am m-ai avut inspirație. Dar am avut un vis c-am ciudat și mi-a venit inspirația la loc. Cum vi se pare?
Scuze pentru greseli"
CITEȘTI
Profu' de istorie
De TodoAlexandra in lumea ei mica ea este foarte timida si are o prietana pe nume Ana. Dar viata lui Alex avea sa se schimbe. Ea are un profesor de istorie. Mama si tatal ei sunt plecati la munca m.ai ales tata. Fratele ei este in Anglia vine acasa doar d...