Capitolul 18

350 21 3
                                    

Dupa ce Matteo termina din a ma saruta ii dau o palma lu Valentin si il iau pe Matteo de mana si iesim afara.

-Uite inauntru nu am vrut sa te simti....

Nu il las sa termine il iau de gat si il sarut.

                     ***

Dupa ce ajung acasa ma duc in bucatarie imi fac un sadwich si ma duc in camera.

Ma asez pe pat și mănânc. Dupa ce termin dau drumul la televizor și ma duc sa îmi fac un dus.

Dupa ce termin ma imbrac în pijamale și ma uit pe telefon sa vad dacă am vreun mesaj.

Dimineața:

Ma trezesc și ma uit la ceas. Este 06:00.
WOW de ce m-oi fi trezit de la ora asta.
Ma dau jos din pat și ies din camera. Tocmai în acel moment mama pleca la munca.

-Hei, mami!

-Doamne ce m-ai speriat zici ca ești o fantoma asa umbli!!

-Scuze!

-De ce te-ai trezit de acum??

-Nu stiu, asa!

-Bine eu plec, pa!

-Pa!

După ce pleacă mama ma duc în bucătărie și iau o ciocolata din frigider.

Ma duc apoi în camera și dau drumul a televizor.

Dupa 1 ora.

Ma dau jos din pat și ma duc sa îmi fac un dus.
Dupa ce termin ma imbrac cu o pereche de blugi albaștri și o cămașă neagra fără mâneci.

Îmi las parul pe spate și după îmi iau telefonul , ghiozdanul și plec.

Ma urc în autobuz dar nu o vad pe Ana. Ma pun la geam și îmi aduc aminte de momentul de aseară cu Matteo.

Ma simnt atât de ciudat când îmi aduc aminte de el. Și de sărutul acela , oare m-a sărutat ca sa îl facă pe Valentin gelos sau... Lasat-mi m-ai bine ma gândesc alta data ca am ajuns la școală.

Intru în școală și ma duc la dulap. Îmi iau cărțile pentru prima ora și merg în clasa. Ma asez în banca și ma asez cu capul pe ea.

Deodată simnt o mana pe umărul meu.

Ridic capul și îl vad pe Valentin.

-Esti bine. ii spune el.

-Nici sa nu ma atingi! Ai înțeles?! Magarule, acum pleacă ca nu vreau sa te vad!! Ieși!! Dute și pupate cu parașuta aia!!

-Ok...

Îmi pun la loc capul pe banca și aud ca intra profa asa ca ma ridic.

Dupa ce termin orele (nu m-ai detaliez ca va plictisesc si nu vreau) ies din școală și vreau sa o apelez pe Ana sa vad de ce nu a venit la școală dar o mana ma trage după un perete.

Îmi deschid ochii si il vad pe Matteo.

-Ai înnebunit?? exclam eu.

-Pai vreau sa vorbesc cu tine și altfel nu pot.

-Da știi ca exista mesaje, nu? Nu trebuie sa ma tragi ca aia din filmele de groaza.

-Ok.

-Zi ce este? il intreb eu.

-Pai vreau sa fii din nou iubita mea!

-Ce?

-Da. Pai aseară după ce m-ai sărutat din nou am simțit cum flacăra iubirii sa aprins în mine. Te rog spune DA!!

-Nu stiu. Ma m-ai gândesc?

-Ok.

Ies de după perete și ma duc la autobuz ca aproape îl scăpăm.

Intru în casa și ma duc în bucătărie ca mi-e fomica.

Îmi iau o farfurie de mezeluri și îmi fac un sandwich.

Dupa ce termin ma duc în camera și îmi fac un dus.

Îmi bag telefonul la încărcat și îl las pe birou.

Ma schimb în pijamale și ma bag în pat. M-ai stau la televizor apoi ma culc.













,,Sper ca v-a plăcut acest capitol. Lasati-mi în com cum vi se pare. Va pup!
Scuze pentru greseli."

Profu' de istorieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum