Japonya’da bir yılda 1,500 deprem yaşanır.
Gece geç saatlerde dans etmek Japonya’da yasaktır.
Japonya’da 100 yaşını geçmiş 50 binden fazla kişi vardır.
Japonya’da bir yıl içinde sadece 2 kişi ateşli silahlar sonucu cinayete kurban gider.
Dünya’da en uzun süre çalışan şirket 578 – 2006 yılları arası faaliyet göstermiş bir Japon inşaat firmasıdır.
Japonya 6,800’den fazla adadan oluşmaktadır.
Dünya’nın en zamanında gelen trenleri Japonya’dadır.
Japonya’da trenlerin ortalama gecikme süresi 18 saniyedir.
Japonya’da evcil hayvan sayısı çocuk sayısından fazladır.
Japonya’daki cep telefonlarının yüzde 90’ı su geçirmez özelliğe sahiptir.
Japonya’da günmüzde 5,52 milyon satış otomatı kullanımdadır.
Japonya’da işyerinde uyumak kabul edilebilir bir davranıştır, çok çalışmanın bir göstergesi olarak kabul edilir.
2. Dünya Savaşı’ndan sonra Japonya ve Rusya arasında bir barış antlaşması imzalanmamıştır.
Japonya’da öğretmen ve öğrenciler sınıfları ve kantini birlikte temizlerler.
Japonya’da içinden otoban geçenbir bina vardır.
japonya’da kara kediler uğurlu kabul edilir.
2. Dünya Savaşı sırasında Japonlar tarafından öldürülen Çinlilerin sayısı, Naziler tarafından öldürülen Yahudilerden daha fazladır.
Japonya’da birçok halka açık kaplıca ve hamam dövme sahibi olanları kabul etmez.
Japonya’da çizgi romanlar için tuvalet kağıdı için olduğundan daha fazla kağıt kullanılır.
Titanik kazasından kurtulmuş Japonlar diğerleri ile birlikte ölmedikleri için ülkelerinde korkak olarak kabul edilmektedir.
Japonya’da sadece tavşanların yaşadığı bir ada vardır.
Japonya’da yere değmeden saatte500 km ile seyahat edebilen manyetik trenler vardır.