Bölüm Sekiz

853 48 46
                                    

Uzun uğraşlar sonucunda Çağan'ı takım elbise konusunda ikna edebilmiştim. Genellikle spor takılan Çağan için takım elbise giymek kırmızı kar yağması kadar saçmaydı.

"Sana kırmızı kar yağdır demiyorum ki, sadece bir kaç saatliğine giyineceksin. Hem bu toplantı çok önemli! "

Puflayarak kollarının üstüne yattı. "Zaten kırmızı kar yağdıramazsın da hadi neyse. "Kafasını kaldırıp ters ters bakış atıp tekrar gömdü kollarına.

Takım elbiseyi askısıyla odadaki dolaptan çıkararak dolabın kollarına aşkıyla birlikte geçirdim. Giyeceğini biliyordum sadece beni yormak hoşuna gidiyordu galiba. Odadan çıktığımda masamda beni bekleyen Aslı'ya baktım. "Önemli bir toplantın olduğunu biliyorum. "

"Ee? Olabilir. "dedim onun heyecanlı sesinin aksine.

"Bu halde mi katılacaksın? "Kaşlarımı çatıp üzerime göz gezdirdim. Arşivdeki dosyalarla uğraştığım için biraz tozlanmıştı. "Sadece biraz tozlanmış. Halledebilirim. "Ellerimle toz olan yerlere vurmaya başladım.

Masadaki -muhtelemen yeni sipariş verdiği- meyve suyundan bir adım alıp ayağa kalktı. "Gel gel silerim ben. "
Yanına ilerleyip önünde dikildim. Elleriyle bir kaç kez pantolonuma vurduktan sonra bacaklarımda bir ıslaklık hissettim.

İşemiş olabilir miyim? Evet. Hayır tabiki!

Gözlerimi büyütüp bacaklarıma baktım. Elindeki boş meyve suyu bardağını masaya koyan Aslı bana masum bakışlar atıyordu. Ama gerçekten işemiş gibi gözüküyordum.

"Çok pardon hayatım! İstemeyerek oldu gerçekten döküleceğini düşünmemiştim. "deyip hafif kıkırdayınca bir şeyler çevirdiğini anlamıştım. 

"Allah kahretsin! Ne yapacağım peki ben? "

Elindeki poşeti sallayarak "Bugün de nedense yanıma yedek kıyafet almıştım. Senin şansınaymış. "

Elindeki poşeti alıp elbiseyi çıkarttım. Evet kötü bir elbise değildi ama fazla süslü kaçmaz mıydı?

"Yok yo-

"Çağan burada mı? "yanımda dikilen kızlara tek kaşımı kaldırıp baktım. Çağan derken?

"Çağan Bey demek istediniz herhalde yavrular. O şuanda giyiniyor. "Yol kadını gibi gözükmüyorlardı, en azından makyajları sadeydi ama kesinlikle elbiselerini evde unutmuşlardı. Kızlara ters bir bakış atıp kollarımı göğsümün altında birleştirdim.

"Oha! Hadi hemen girelim. "

Elbiseyi Aslı'ya fırlatıp kızların önüne atladım. "Duymadınız herhalde giyiniyor dedim! "

Kızın teki beni süzerken bende onun yaka kartından adının ne olduğuna baktım. Selin.

"Sen sus sidikli! Çekil şuradan. "

Sinirden kıpkırmızı olan yüzüme aldırmadan kızı kolundan sürükleyip kapının önünden uzaklaştırdım. Olayların büyüdüğünü anlayan Aslı peşimden gelip sakin olmamı işaret ediyordu. "Sizi bir daha burada görürsem kovdururum!"Bakışlarımı Aslı'ya çevirip kızı ittim, elindeki elbiseyi alıp lavaboya ilerledim. Aslı eminim ki onları gönderecekti. Orada kalıp ağızlarının paylarını vermek isterdim ama nedense bir anda gelen isteğim üzerime elbiseyi giyiyordum.

UFUKTA HÜZÜN KIYISI[DÜZENLENİYOR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin