Bölüm Üç

2.4K 157 109
                                    

Ciddi anlamda çok yorulmuştum. Aslı'nın arabasına tekrar ve tekrar bindim.

"Beni en hızlı bir şekilde eve götürmeni talep ediyorum. "

"Reddedildi. Bu gece bizdesin, yarın erkenden gideriz. "

"Ya annem izin vermez. Başka zaman artık. "

"Sormadan bilemeyiz. Önce size gidelim eşyalarını filan toplarsın bende izin alırım. "

"Pes etmeyeceksin değil mi? "

Kaşlarını hayır dercesine yukarı kaldırdı.

💐

"Ayla Teyze lütfen, bak kız kıza olacağız. Kimse yok evde. "

"Olmaz! "Annem dediğinden vazgeçmiyordu, Aslı da inadından.

"Ya lütfen Ayla Teyze uzun zamandır görüşemiyorduk zaten. "

"Görüşseydiniz. "

"Ya Ayla Teyze! "

"Vallahi ben bilmem kızım, ara babanı izin al. "

Gözlerimi devirip anneme baktım.
"Sen izin vermezsen o hiç vermez ki. "
"Lütfen bak bir daha olmayacak, son olsun bu. "

"Tamam, deli kızlar tamam. Gidin hadi. "

Aslı annemin boynuna sarılıp öptü. "Teşekkürler, teşekkürler. "

"Yağcı seni yağcı. "

Aslı ile gülüp odama doğru ilerledik. Kapıyı açar açmaz sabah toplamaya üşendiğim ama annemin çok güzel topladığı pembe yatağım gözüme çarptı. Yatağın karşısındaki dolapta cevher arar gibi kıyafet arayan Aslı'ya söyleyecek çok şeyim vardı. Ama istediği gibi olması için sustum.

Kapının arkasından çantamı alıp Aslı'ya verdim. İçine sadece pijama ve iç çamaşırı koyup bana uzattı.

"Ben yarın pijamalarla gezeceğim herhalde. "

"Dolabındaki hiçbir şeyi beğenmedim. Benden giyinirsin yarın. "

"Ya saçmalama kızım, koy şuradan bir pantolon bir tişört tamam işte. Kime, neye süsleniyoruz anlamadım ki? Benim kel aynaklı Mehmet Bey'e mi? "

"Zaten ondan başkası seni kız olarak görmüyor ya, hadi neyse. Ofistekiler bro diyorlar ya sana. "

"Ne alakası var o laf arası, komik olsun diye hem. Sen ne anlarsın ki? "

"Yürü Allah aşkına. Israr etme işte. "

Bıkkınlık ile kapıya ilerledim. "Tamam Aslı bugün herşey istediğin gibi olsun. "

Yamuk ağız gülümseyip peşimden çıktı. Hole doğru ilerleyip son kapı olan oturma odasına girdik.

"Biz gidiyoruz. Allah'a emanet ol Ayla Teyze. "

UFUKTA HÜZÜN KIYISI[DÜZENLENİYOR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin