Hfst 3 Being Badass

57 5 0
                                    

(^ Elena^)

'En nu ben ik hier de baas, want je wil geen probleempjes met mijn vader hij heeft hier al de macht' zeg ik met een grijns 'En wie zegt dat jij hier de macht hebt, want zo te zien zie je dat ik hier de macht heb' zegt Zeke bot 'och schatje toch je moet nu wel weten dat ik hier de macht heb, ik kan je van school laten trappen' zeg ik en sla zachtjes op z'n wang.

'Denk het niet mijn vader is de directeur' zegt Zeke 'Laat me denken. Uhhmm dacht het wel even, maar ga maar aan de kant ik moet weg hier je verpest me uitzicht' zeg ik grijnzend en loop bitchy weg en zie dat Elena en Britt meelopen.

'Girl dat was echt geweldig, nu je bijna alle macht hebt wat wil je doen om het allemaal te krijgen' vraagt Elena 'Ik denk dat als Zeke nog me 1 keer aanraakt dat ik een paar mannen van mijn vader op hem afstuur en dat hij dan de gevangenis in wordt gestuurd' zeg ik met een kleine grijns op me gezicht.

Ik ga op een tafel zitten en kan de hele kantine rond kijken 'Tina je weet toch dat je op de tafel zit van de populaire mensen en je kan daar veel problemen mee krijgen' zegt Britt.

'Dat is juist het leuke gedeelte, wacht ik zal mijn broer even appen dan mist hij de lol niet' zeg ik en pak een sigaret uit m'n jas 'Damn me aansteker is weg, ik wacht wel even tot de pauze begint' zeg ik en op dat moment gaat de bel.

Er liepen allemaal mensen de kantine binnen ook mijn broer loopt de kantine binnen en ik geef hem een sein dat hij naar me toe moet komen 'Ah broertje van me kom erbij zitten, want ik heb de school al bijna in m'n macht dus de pauze gaat echt heel leuk worden' m'n broer schudt z'n hoofd 'Ik ben er zeker van dat het leuk wordt, want er komt al iemand aan' zegt hij en wijst naar Zeke die op ons afkomt lopen met z'n vrienden en een paar meiden, grote kans dat dat z'n sletjes zijn.

Als ze bij ons aankomen heb ik een grijns die er niet meer is af te slaan is. 'Jullie zitten aan onze tafel dus wegwezen' zegt hij bot 'Wat denk jij van een nee, want volgens mij staat m'n naam op de tafel' zeg ik grijzend en pak een watervaste stift en zet heel groot m'n naam op de tafel.

Ik zie een aansteker in z'n handen schijnen en pak de aansteker van hem af en steek mijn sigaret aan. Ik neem een grote hijs en blaas het in z'n gezicht uit.

Hij pakt me pols vast en ik kijk hem boos aan 'Wat denk je te doen' vraagt hij met een grijns en ik haal mijn pols uit z'n handen 'Als je me nog 1 keer aanraakt laat ik je oppakken' zeg ik boos. Hij lacht 'Denk je dat je dat zomaar kan doen' zegt hij en ik knik.

Ik geef een knikje naar m'n broer toe en hij pakt Zeke in de houdgreep en ik moet een beetje grinniken ' Ik zou niet met me spotten of je krijgt er spijt van' zeg ik sissend 'Ik zou ook niet met mij spotten, want ik heb nog steeds deze school in me macht' zegt hij en ik moet lachen.

'Bran haal hem maar uit de houdgreep' zeg ik grijzend. Ik zou eigenlijk niet willen dat hij zijn knappie koppie breekt. Wow wat nee je bent een badgirl, je vind badboys niet leuk.

Mijn broer haalt Zeke uit de houdsgreep en ik grinnik 'Je wil niet dat ik dat bij jou doe, want ik ben sterker dan mijn broertje hier' zeg ik en gooi z'n aansteker naar hem toe en hij vangt hem op.

I Hate That I Love You Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu