( ^ Max ^)
'beep beep beep' de wekker gaat. Ik stap uit bed en doe m'n wekker uit, ik wil meestal niet uit bed, maar vandaag wou ik zo snel mogelijk naar school.
Ik wil zien hoe het gaat met Zeke en Max, na gisteren zullen ze heel pijn hebben bij hun been en om Zeke z'n linkerbeen en Max z'n rechterbeen.
En we hebben vandaag gym en ik heb gehoord van Elena en Britt dat we vandaag kickboxen hebben en de meisjes mogen kiezen.
Ik pak uit de kast zwarte ripped jeans en een shirt met Guns n' Roses erop. Als accesoires doe ik een polsbandje om met daarbij een bedeltje in de vorm van een koptelefoon en een op m'n andere arm doe ik een polsbandje om waar Beatles op staat.
Ik ga naar beneden toe om te ontbijten en daarna ga ik weer naar boven om me te douchen.
Als ik klaar ben met douchen droog ik me af en doe m'n kleding aan die ik zonet heb uitgekozen. Als ik m'n kleren aan heb doe een m'n make-up op, maar ik besluit alleen eyeliner en mascara op te doen, omdat ik vandaag toch gym heb.
Als dat gedaan heb pak ik m'n polsbandjes en doe ze om m'n polsen, daarna pak ik m'n hakken en die ik vandaag aan heb zijn echt m'n lievelings, want ze zijn zwart met zilveren studs erop.
Het is 8 uur en ik pak dit keer de auto maar, want m'n motor is nog steeds kapot. Ik loop naar de garage toe en zie m'n BMW I8 staan, pak de sleutels van die auto en stap in. Ik open de garage en rij daarna gelijk weg.
Als ik op school aankom zie ik dat Zeke nog niet op 'zijn' parkeerplek heeft geparkeerd ik ben vandaag in een vrolijke bui dus parkeer ik m'n auto weer op zijn parkeerplek.
Als ik uitstap zie ik een paar jongens slijmen om m'n auto zoals altijd. 'Jongens denk een beetje om de lak hij is net nieuw en ik wil hem niet vuil hebben' zeg ik met een grijns en doe m'n auto dicht en op slot.
Ik loop naar het plein en zie Elena en Britt bij het muurtje wachten 'Ey, laten we gaan kijken of we de gymzaal al binnen kunnen ik wil me nog een beetje opwarmen' zeg ik en loop met Elena aan m'n linkerkant en Britt aan m'n rechterkant naar de gymzalen toe.
We mochten de gymzaal eerder in dus ik ben me al aan het opwarmen. 'Okay als je met Max gaat dan moet je hem op z'n rechterbeen schoppen en als je met Zeke gaat op z'n linkerbeen, want ik had gister een missie en het bleek dat zij er waren' zeg ik met een grijns en een kleine grinnik.
De bel gaat en er komen mensen de gymzaal binnen en ook de leraar, ik weet wie het is het is namelijk m'n oude vechtinstructeur, maar omdat hij ging verhuizen stopte hij ermee.
'Tina schatje van me hoe gaat het ?' Vraagt hij gelijk en geeft me een knuffel 'Aiden leuk je weer te zien en het gaat heel goed misschien kun je wel weer me je weet wel worden' zeg ik en kijk hem grijzend aan 'Oh, als je vader me weer aanneemt is het mij een genoegen' zegt hij.
'Mensen we gaan weer verder met de lessen kickboksen en de nieuwe leerling mag als eerst een sparpartner uitzoeken' zegt hij en ik kom naar voren toe. Ik zie dat Zeke en Max er allebei zijn en ik grijns ' Ik kies Zeke' zeg ik met een grote grijns en hij knikt 'Elena jij mag nu kiezen' zegt Aiden 'Uhm... Ik kies Max' zegt ze en ik geef haar een knikje.
Ik spar tegen Zeke, Elena tegen Max en Britt tegen Alex. 'Kom maar op Taylor' zeg ik en knak m'n nek 'Oh je gaat neer Salgaldo' zegt hij terug en gaat in de vecht positie staan. Hij heeft een joggingbroek aan dus kan niet zien naar z'n linkerbeen, maar doordat hij niet goed op die been steunt kan ik zien dat hij last van die been heeft.
Ik doe eerst een beetje rustig aan en geef hem een paar stoten op z'n armen. Hij haalt uit, maar ik ontwijk hem. Ik ga meer stoten en raak hem in het gezicht dat was dus niet de bedoeling, maar hij is nu boos dus gaat wat beter z'n best doen.
Hij probeert weer uit te halen en raakt me, maar als ik weer terug probeer te slaan krijg ik een vuist in m'n gezicht. Ik ga naar m'n neus en zie een beetje bloed. Dat had hij beter niet kunnen doen.
Ik geef een hoge schop tegen z'n armen en raak hem daarna pootje haak ik hem en hij valt op de grond. Hij staat weer op en schopt nu ook en jammer genoeg met z'n rechterbeen. Ik kan zijn been pakken en hem op de grond gooien.
En dat doe ik ook, hij ligt nu kreunend op de vloer. ' Tiana heeft gewonnen' zegt Aiden en Zeke ligt nog steeds kreunend op de vloer.
' Heeft meneertje badboy een beetje last van zijn been' zeg ik met een grijns en ga kijken bij Elena. Elena trapt Max op z'n been en Max gaat kreunend op de vloer liggen. ' Elena wint' zegt Aiden en ik loop naar Elena toe.
' Ik denk dat de andere badboy ook een beetje last heeft van z'n been' zeg ik en geef Elena een highfive. 'Laten we gaan kijken bij Britt' zegt Elena en ik knik.
We lopen naar Britt toe en zien haar zoenen met een jongen. Niet zomaar een jongen, maar met Alex 'Britt wat ben jij nou aan het doen' schreeuwt Elena. Britt schrikt en stopt met het zoenen van Alex.
' Dit is niet wat het lijkt' zegt ze ' Volgens mij ben je met Alex aan het zoenen' zegt Elena nijdig ' Elena Eens je weet toch nog dat ik het over die jongen had die ik in de kerstvakantie had leren kennen. Nou Alex was die jongen, zijn vrienden weten het ook niet' zegt ze heel onschuldig.
' Dat maakt niet uit, want je hebt onze eed gebroken' zegt Elena en loopt weg.
Please Comment & Vote ☆
JE LEEST
I Hate That I Love You
Novela JuvenilTiana Alicia Maria Salgado een meisje met allerlei achtergronden, maar je maar 2 dingen dat haar in de weg staat 1. Haar eigen leven 2. Zeke Taylor Zeke Taylor : Badboy van de school, heeft 1 liefde gehad alleen ze weet het niet meer