( ^ Alex ^)
' Britt waarom ?, Ugh laat ook maar' zeg ik en loop daarna Elena achterna. Een hand pakt me bij m'n arm en niet zomaar een hand de hand van Zeke heeft m'n arm vast ' Hou Britt uit de buurt van Alex' zegt hij sissend ' Sorry zeg het zelf maar tegen hem, want ik heb hier niks mee te maken' zeg ik en trek m'n arm los van z'n greep. ' Ik krijg je nog welles Tiana' ' We zullen zien' zeg ik en loop daarna naar de kleedkamers toe, waar Elena is heen gelopen hopelijk.
' Lena ben je hier ?' roep ik door de hele kleedkamer heen en zie Elena haar spullen er niet meer liggen ' Hier gaan we dan' zeg ik tegen mezelf en pak me spullen snel. Daarna loop ik in m'n sportkleren door de school heen. Als ik een glim van Elena haar haar zie ren ik zo snel mogelijk naar haar toe ' Lena wat is er ?' vroeg ik aan haar en ik kon zien dat ze had gehuild doordat haar mascara onder haar ogen zat. Ze zei niks en ik gaf haar snel een knuffel, dat doe ik niet snel en een of andere manier heeft Elena dat veranderd of zelfs iemand anders.
' Het was altijd Britt en ik en sinds dat ze die '' Jongen '' heeft ontmoet doet ze zo anders. Jij kwam erbij en dat veranderde haar nog meer. Ze was m'n beste vriendin en we hebben gezworen nadat ik was gebruikt door Zeke dat we nooit met een van hun groepje zouden krijgen, maar ze heeft zich er niet aan gehouden' zegt Elena na een paar minuten stilte.
' Kom laten we ons gaan omkleden en dan lekker een uurtje skippen ofzo, want ik heb zelf ook geen zin in dit gedoe' zeg ik en sta op, ik geef Elena een hand en ze staat daarna ook op. ' Ja dat zou inderdaad fijn zijn' zegt ze met een kleine glimlach. ' Snel kom naar de toiletten toe dan kleden we ons daarom' zeg ik en ren samen met Elena naar de toiletten toe.
Na een paar minuten zijn we omgekleed en komen we uit het toilet. ' Elena beter doen we eerst onze spullen in onze kluisjes dan gaan we zometeen weg' Elena knikt en we lopen naar onze kluisjes toe. Ik kom aan bij m'n kluisje en zie m'n broer tegen m'n kluisje leunen ' Wat doe je hier ?' vraag ik hem en hij grinnikt ' Ik kom wat afleveren van pap' zegt hij en geeft me iets en loopt daarna weg.
Ik open me kluisje en gooi m'n sportkleren erin ' Waarom liep je broer net weg van je ?' vraagt Elena die blijkbaar m'n broer had zien lopen ' Hij gaf me iets van m'n vader, ik doe het wel in m'n tas' zeg ik niks vermoedend en stop hem in m'n tas ' Maar laten we gaan, ik heb de sleutels van m'n auto en hij is net nieuw' schudt met m'n autosleutels en grijns een beetje. Ik hoor een geluid vanuit de hoek en concentreer me daar opeens heel erg op.
' Kom je dan gaan we' hoor ik Elena zeggen en loop met d'r mee ' Oke waar wil je heen, want ik hoef nergens heen' ' Misschien gewoon even naar kledingwinkels' ' Waarom ook niet' zeg ik lachend en stap in m'n auto.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
' Lena kom eens' ' Wat is er' ' Kijk' zeg ik en wijs naar een meisje met een jongen ' Wat doet Britt hier nu met hem' zegt Elena geirriteerd ' Laten we naar een andere winkel gaan' zegt Elena tegen me en trekt me mee de winkel uit. ' Laten we de Forever 21 ingaan Britt wilde nooit naar deze winkel toe, terwijl ik het wel altijd wou' ' Kom snel dan, want Britt komt uit de andere winkel' zeg ik en we lopen met z'n tweeen de Forever 21 in.
' Kijk dit is leuk voor je' ' Meeh, niet echt m'n stijl. Je weet toch dat ik geen bordeaux rood draag toch Lena ? Want dat staat me voor geen meter' ' Uhmm..... Nee dat wist ik niet, maar wat vindt je van dit' zegt Elena en laat een zwarte jurk zien met een opening van veter wat er heel mooi uit ziet. ' Die is echt zo nice, wacht wat vindt je van deze jurk voor jou ?' vraag ik en laat haar een zwart, casual jurkje zien.
JE LEEST
I Hate That I Love You
Teen FictionTiana Alicia Maria Salgado een meisje met allerlei achtergronden, maar je maar 2 dingen dat haar in de weg staat 1. Haar eigen leven 2. Zeke Taylor Zeke Taylor : Badboy van de school, heeft 1 liefde gehad alleen ze weet het niet meer