Hfst 6 Eyes

55 2 0
                                    

'Je weet hoe ik altijd jongens goedkeur voor je' zegt m'n vader 'Ja, dat weet ik' zeg ik een beetje verward 'Zeke Taylor is een jongen die ik ooit eens niet heb goedgekeurd en jij kent hem ook wel als Zackery Black' zegt m'n vader en pakt m'n handen vast.

'Je bedoeld Zackery die me heeft verlaten na m'n auto-ongeluk' zeg ik 'Ja, die we hebben een andere naam bedacht, want anders zou je hem gelijk herkennen en hem flippen en als je hem flipt dan raken er mensen gewond' zegt m'n vader. Ik sta op, begin te ijsberen en haal m'n handen gefrustreerd door m'n haren heen.

'Je wilt dus zeggen dat Zeke Taylor Zackery Black is, hij heeft me verlaten nadat auto-ongeluk. De Zeke Taylor van m'n school, diegene die mama haar motor heeft gesloopt diegene was waar ik zo veel van hield' zeg ik kwaad. 'Tiana dat is niet alles, hij heeft je niet verlaten, maar ik heb hem weggestuurd, omdat ik hem nooit had goedgekeurd. Hij was onzeker, dom en niet goed voor je' zegt m'n vader kalm.

'Je hebt wat, ik zou samen kunnen zijn met hem en jij bent diegene die daar helemaal niks van waar heeft gemaakt' zeg ik furieus 'Lieverd kalmeer je weet dat ik alleen het beste voor je wil' zegt m'n vader. 'Je wilde het beste voor mij, maar je hebt de liefde van m'n leven afgepakt en je hebt tegen me gelogen' zeg ik kwaad.

Ik loop naar m'n vader toe en kijk hem boos aan, heb ik nog eens het geluk dat ik bijna even groot als m'n vader ben. 'Wat was het beste voor me pap dit of samen zijn met de liefde van m'n leven' sis ik 'Op dat moment was dit het beste' zegt m'n vader en pakt m'n handen weer, ik kijk even naar m'n handen 'Ik wil je nu gewoon gelukkig hebben, ook al is het met een jongen die niet goed genoeg voor je is' zegt m'n vader.

Hij geeft me een knuffel 'Pap, dank je dat je ervoor me bent' zeg ik en laat een traan over m'n wang stromen. 'Lieverd je hoeft niet te huilen, ga naar je kamer en dan laat ik je lievelingseten maken en we gaan vanavond met z'n allen een missie doen, want daar word je altijd vrolijk van' zegt m'n vader en veegt m'n traan weg. Ik knik en loop rustig naar m'n kamer toe.

Ik laat me op m'n bed vallen en doe de televisie aan. Ik open Netflix en ga Shadow Hunters kijken. Na een aflevering komt Marie, onze huishoudster naar binnen met m'n lievelingseten. Pizza Salami en Chocoladeijs, super lekker. Ik eet eerst de pizza op, want anders wordt die koud en daarna het ijs, het is gelijk een hele bak vol.

- 2 uren later -

Heb nog wat afleveringen gekeken van Shadow Hunters, maar moest me klaarmaken voor de missie en dan bedoel ik kleren uitzoeken.

                   (^outfit Tiana^)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(^outfit Tiana^)

Als ik m'n outfit aanheb loop ik naar beneden toe, waar m'n vader en broer al op me stonden te wachten. 'Liefje waar is je masker je weet dat je die altijd op moet hebben als we weggaan anders kunnen mensen je herkennen' legt m'n vader uit ' Ik heb hem bij me" zeg ik glimlachend.(^zie afbeelding^)

'Waarom heb jij eigenlijk een die niet zwart is' vraagt m'n broer mokkend 'zo kan je zien dat ik de volgende maffia baas ben en mag ik ook bevelen geven' zeg ik, loop door naar de buiten waar de auto al klaarstaat en stap in. 'Oké ik leg jullie de missie uit' zegt m'n vader en Bryan en ik knikken.

'We hebben het over een niet zo'n makkelijke klus, we moeten de drugs die verscheept word naar Amerika tegenhouden, want we hebben het geld nog niet gekregen. Tiana jij gaat via de achterzijde dus jij moet eerst in het water, maar de spullen liggen daar wel. Jij gaat ervoor zorgen dat het schip niet kan varen en dan ga je de leider zoeken. We weten niet wie het is maar ze noemen hem "The Big Guy" maar volgens bronnen is hij niet zo groot, maar zou hij wel je in 1 keer kunnen uitschakelen. Bryan jij en ik gaan met een paar mannen de drugs zoeken, we hebben tassen mee dus daar gaan we het in vervoeren' legt m'n vader uit.

We komen aan en ik doe m'n duikpak aan, als ik deze aan heb spring ik in het water. Mijn oortje heb ik al lang in en gelukkig kan hij tegen water. ' jullie horen het als het schip niet kan uitvaren' zeg ik nog en dan duik ik op weg naar het schip.

Ik kom aan bij het schip doe m'n luchttank af en klim op het schip. Na een tijdje kom ik boven, kijk eerst om me heen en die daarna het duikpak uit.

Ik pak m'n pistool uit m'n schoen en loop voorzichtig naar de stuurcabine niet dat het zo makkelijk is ik moest 3 mensen neerschieten gelukkig heb ik nog munitie en messen. Als ik bij de stuurcabine kom zie ik dat er maar 1 iemand is en hij is zo dom om muziek te luisteren.

Ik sluip naar hem toe en voordat hij het doorheeft snij ik z'n keel door misschien wreed, maar zo maakt hij geen lawaai als ik hem vermoord. Terug naar de missie.

Ik saboteer de boot, zodat hij nie niet in 1,2 gemaakt kan worden en we gewoon de drugs meekunnen nemen.
Ik loop uit de cabine en ga op zoek naar "The Big Guy" en ik denk dat ik weet waar hij zit. Eigenlijk was het gewoon dat er een kamer was en daar stond heel klein TBG dus ja. Ik verstop me achter de deur, want de deur stond al open.

Na een paar minuten komt er een man binnen hij heeft een masker op waar je alleen z'n ogen doorheen ziet. Hij doet de deur nog niet dicht en hij gaat nog voor z'n bureau staan. Ik gooi de deur dicht 'Dacht je echt dat het zo makkelijk was "Big Guy" om de drugs te krijgen' zeg ik en hou mijn pistool omhoog. 'Ah Salgaldo ik had je verwacht' zegt hij volgens mij met een hele grote grijns op z'n gezicht.

Hij draait zich om en ik zie helder blauwe ogen 'Geef het geld of de drugs word weer meegenomen' zeg ik dreigend ' Wacht dacht je van nee, want we vertrekken over 1 minuut' zegt hij 'Jammer genoeg kan dat niet, want ja je schip is een beetje kapot' zeg ik quasi-triest.

'Jij bitch' zegt hij en wil me slaan maar ik schiet hem in z'n been 'Dat was nog een waarschuwing betaal en dan krijg je de drugs weer begrepen' zei ik dreigend terwijl ik hem bij z'n shirt greep en weer los liet.

Ik loop de kamer weer uit en kijk waar ik heen moet om van het schip af te komen. Na een tijdje ben ik van het schip af en zie dat m'n vader z'n auto er staat zodat ik er gelijk heen kan.

Voordat ik van het schip wil gaan word ik vastgepakt 'Jij gaat nergens heen schatje, je moet nog heel wat leren' fluisterd hij in m'n oor 'Dacht het niet' sis ik en pak een mes uit m'n laars. En voordat ik het weet heb ik het mes in z'n been gestoken. Ik kijk wie het is en ik herken hem gelijk het is Max. Dan is Zeke hier zeker ook, ik ren het schip af, ren naar de auto en stap in.

'Wat duurde zolang?' Vraagt m'n vader 'Iemand pakte me nog vast en niet zo maar iemand Max een jongen van m'n school en grote kans dat Zeke er ook was, maar nu ik denk Zeke had de zelfde blauwe ogen als "The Big Guy", want hij had een masker op daardoor kon ik z'n gezicht niet zien' zeg ik tegen me vader.

'Daar gaat een leuke missie, maar we hebben alle drugs die er was dus de missie is wel geslaagd' zegt m'n vader nog ' Ik moest wel 4 mensen doden om alleen maar naar de stuurcabine te komen, maar zijn er gewonden ?' vraag ik 'Alleen Spencer hij is in z'n schouder geraakt, maar verders niet' zegt m'n broer tegen me en ik knik.

Als we thuis zijn neem ik snel een douche, want dat water daar is niet zo schoon. Als ik klaar ben met douchen doe ik m'n pyjama aan die bestaat uit een strak hemd en een shortje. Nadat ik m'n pyjama heb aangedaan plof ik Op bed neer en val al snel een diepe slaap.

Dit was weer eens een hoofdstuk van dit boek ik heb m'n andere boek op ON HOLD gezet, want ik heb de laatste tijd geen inspiratie, maar wel voor dit boek.

XOXO-LII❤

I Hate That I Love You Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu