Hfst 9. Dad

41 2 2
                                    

( ^ Bryan ^ )

' Lena, ik moet je wat vragen ?' 'Wat is er Tina' ' Nou hoe gaan we nu verder, want we zijn nu met z'n tweeën en Britt met die gasten. Is het misschien een goed idee om iemand anders te gaan zoeken voor Britt. Om te kunnen laten dat wij haar niet nodig hebben' zeg ik tegen haar terwijl we pizza eten.

Nadat ik het hele verhaal heb verteld heb ik aan Marie gevraagd om pizza klaar te maken. We kijken onder tussen Riverdale. Een serie die ik en Elena zijn begonnen met kijken.

' het is eigenlijk wel een goed idee om dat te doen. Kunnen we haar ook gelijk jaloers maken. Ik kon in haar ogen zien toen we met z'n tweeën op de parkeerplaats stonden dat ze jaloers was dat ik met jou omging. Het was namelijk dat Britt met je wilde omgaan, voor je geld. Ik wilde het niet, maar omdat Britt me zo wat pushde om het wel te doen.

Gingen we toch met je om, ik begon je echt een hele toffe meid te vinden. Britt wou niet dat we te close werden, maar ja dat heeft ze nu flink verpest. Ik weet misschien wel iemand die bij ons kan horen. Jenna Grave, ze is een meisje die heel rebels is en geen f*ck om regels geeft. Ze noemen haar " The Rebel" en ze heeft dir naam ook wel verdiend. Ze heeft de meeste uitstuurbrieven in een week gehaald, heeft de hele lerarenkamer in bubbelplastic gewikkeld en ze heeft de directeur zijn kantoor met graffiti bespoten. Ze word nooit geschorst, omdat haar vader de eigenaar is van de school en nog meer scholen in Engeland.' Zegt Elena tegen me en ik denk even over Jenna na.

' Waarom ook niet' zeg ik en Elena pakt haar mobiel erbij. Ze typt een nummer in en belt het. ' Ja met Elena, ja kan je even naar Tiana Salgaldo d'r huis komen, want we hebben een klein voorstel voor je die je zeker weten niet wilt weigeren' zegt Elena en hangt dan weer op. Ik kijk haar een een beetje verwarrend aan en neem een hap van m'n pizza.

( A/N ik heb er een nieuw karakter bijgemaakt, omdat ik d'r een leuk idee mee had)

' Oh Tiana Jenna komt zo, want we gaan haar gaat het voorstel doen. Grote kans dat ze het niet weigerd omdat jij bijna net zoals haar bent. Een rebel of badgirl die een vader heeft die een positie heeft waardoor jullie niet in de problemen raken' ' ik weet niet, ik moet eerst zien wie ze is en hoe ze is' ' Maakt niet zoveel uit' zegt Elena en dan hoor ik de deurbel.

Ik loop naar de voordeur toe en doe hem open. In de deuropening staat een blond meisje met blauwe ogen. ' Jij bent zeker Tiana, ik ben Jenna Grave, maar noem me maar Jen' ' Tiana Salgaldo, maar noem me maar Tina. Kom binnen' zeg ik tegen haar en ze stapt het huis binnen.

                      ( ^ Jenna ^ )

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

( ^ Jenna ^ )

' Jenn fijn je weer eens te zien, hoe gaat het nu' zegt Elena terwijl ze haar een knuffel geeft. ' Beter, maar waarom belde je, is er weer eens wat mis met Britt ?' ' Dat niet alleen ze is naar Zeke en z'n gang gegaan. Nu naar hetgene wat ik je wou vragen. Nou ik en Tiana vroegen ons af of je bij ons tweeën wilde, want we zijn nu met z'n tweeën en de titel van Badgirls ophouden is niet zo makkelijk. Zeker weten met Zeke in de buurt' zegt Elena tegen Jenna, terwijl ze op de bank gingen zitten.

' Waarom ook niet, ik heb toch niet echt zoveel vrienden. Mijn vrienden zijn mensen die alleen maar om m'n geld aarsen en nu ik dit huis zie weet ik zeker dat jullie daarom niet met me vrienden willen zijn om m'n geld' zegt Jenna en ik glimlach.

' Tiana ik heb de papieren waarom je vroeg' hoor ik m'n vader zeggen terwijl hij de woonkamer binnen loopt en me de map met papieren aangeeft ' Dank je pap, laat me je voorstellen aan Jenna Grave. Ze is een vriendin van ons' ' Fijn je te ontmoeten, ik ben Enrico Salgaldo' zegt m'n vader als ze haar handschudt ' Elena nog steeds sorry van zonet' zegt m'n vader nog, voordat hij de kamer uit loopt.

' Waarvoor zijn de papieren ?' Vraagt Jenna mij ' Doordat m'n vader systemen heeft kan hij van elke persoon iets opzoeken, iets nou eigenlijk alles. Ik heb hier papieren over Zeke Taylor, ik heb hem namelijk gespot op een boot waar drugs werd verhandeld' zeg ik simpel tegen Jenna.

' Hoe wist je dat daar drugs werd verkocht ?' ' Omdat ik hier de volgende ben voor de titel maffiabaas van Europa' zeg ik met een grijns op me gezicht. ' Oh god' zegt Jenna en ik grijns nog meer. ' Maar open opende de papieren, ik wil weten wat wij nog niet wisten' zegt Elena en ik open de map met papieren.

' Zeke Benjamin Taylor, geboren in 1999 op 7 juni. Komt oorspronkelijk uit Duitsland en is verhuisd naar Frankrijk en Engeland. Hij komt uit een familie van 3 mensen. Z'n vader Klaus Franz Taylor, moeder Maria Nathalie Taylor- Grace en zijn broer Adam Sergio Taylor. Hij is een van de weinigen in de Taylor familie met een strafblad, hij heeft een strafblad voor in bezit zijn van Cocaïne. Zijn vingerafdrukken heb ik hier en de volgende bladzijde staat vol met een verhaal.

Zeke Taylor wordt ook wel gezien als een van de grootste namen van drugshandel in Frankijk, Duitsland, Spanje en Engeland. Hij is de eigenaar van de bende Ghost, hij is dus de baas en wordt "The Big Guy" genoemd. Zijn bende doet vaker zaken met de maffia, onder ander de maffiabaas van Europa. De gang van hem is de laatste tijd niet meer echt actief, maar er wordt wel gespeculeerd dat er nieuwe leden bij deze bende zijn gekomen. Onder andere Mac Henderson en Alex Spear. Zeke Taylor is een van de gevaarlijkste mannen na de mannen van de maffiabaas die Europa regeert van Europa' lees ik voor terwijl Elena en Jenna aandachtig luisteren.

' Oké wij zijn f*cked' zegt Elena en Jenna kijkt naar me alsof ik net slecht nieuws heb verteld. ' Meiden we hoeven ons niet druk te maken, want ik ben de gevaarlijkste vrouw van Europa, omdat ik namelijk de dochter van de maffiabaas van Europa' zeg ik om hun gerust te stellen.

' Tiana je auto is weer helemaal klaar en je motor trouwens ook' zegt Vryan als hij shirtless de kamer inloopt onder het autovet. ' OEH, wie is dat ?' Vraagt Jenna mij, terwijl ze naar Bryan wijst. ' Dat Jen is m'n broer Bryan, en voor als je het niet wist hij is gay' zeg ik fluisterend tegen Jenna. ' Jammer hij is anders wel hot' zegt ze en haalt haar schouders op, terwijl ik grijns

' Tiana wat heb je nu weer gezegd ?' Vraagt m'n broer met een serieuze blik. ' Niks hoor' zeg ik heel onschuldig. ' Right, Elena wat heeft ze gezegd ?' ' Ik weet van niks Bryan' zegt Elena met een hele kleine grijns rondom haar lippen. ' Wat heeft ze gezegd ?' Vraagt Bryan Jenna dit keer, want ja hij kent Jenna haar naam niet. ' Ze zei zijn alleen dat je gay was, wat ik volkomen begrijp' ' Tiana je weet dat ik niet gay ben, alleen omdat ik een goede kledingsmaak heb betekent het niet gelijk dat ik gay ben' zegt m'n broer.

' Oh hij is dus niet gay' ' Jenna als je het maar uit je hoofd laat' zeg ik tegen d'r en ze grijnst. Dit gaat nog een hele lange dag worden.

Wie heeft nog een idee voor een karakter zet in de comments, je mag zelf weten wie en wat het is.

Vote ☆ en comment ◇

I Hate That I Love You Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu