Rozdział III

95 13 2
                                    

-Już niedługo... Niedługo moja... Królowo...

Otaczający mrok niósł ze sobą spokój. Wilgoć i ciepło wylęgarni, oraz obecność istot tego samego gatunku dawała siłę i bezpieczeństwo. Gniazdo było ostoją, posiadało w sobie zbawienną moc ukojenia, pozwalało przetrwać. Spokój Królowej i jej trutni miał jednak zostać zmącony przez zbliżające się niebezpieczeństwo. Ostrzegł ją. Mimo iż go nie znała, czuła jego niedaleką obecność, słyszała myśli, przejmowała uczucia oraz emocje. Bolał ją jego ból, strach. Wiedziała że ją woła i nie wiedzieć dlaczego, chciałaby był przy niej, by został jej wojownikiem i walczył - za gniazdo, za swoich pobratymców, za nią. Przesłał jej swoją aprobatę i miłość, a ona odpowiedziała mu tym samym. Zostanie jego królową, otoczy go swoją miłością. Będzie dla niego, jak on jest dla niej.

-Satelita orbitująca najbliżej atmosfery Plutona wykryła ruch na jego powierzchni. - młody żołnierz zasalutował, odsuwając się od panelu kontrolnego, gdy tylko u jego boku stanął generał Franklin. Starszy mężczyzna o zmęczonych oczach i twarzy zoranej zmarszczkami jak i bliznami nachylił się lekko nad monitorem, przyglądając się uważnie rozmytemu obrazowi. Przedstawiał on bowiem podłużny czarny punkt, poruszający się zwinnie i szybko po "ziemi" i w mgnieniu oka znikający w jednym z kraterów.

-Nasi technicy pracują nad poprawą ostrości i zbliżeniem nagrania sir. Wezwać doktora Philipsa ?- młodzian ponownie zasalutował, czekając na odpowiedź generała. Mężczyzna jedynie skinął głową na znak, iż ma to zrobić. Żołnierz od razu odmaszerował, a Franklin przejrzał nagranie jeszcze raz, pocierając kciukiem brodę, na której widniał kilkudniowy zarost. Gdzieś w głębi duszy czuł, ze to właśnie to czego szukali, że są już naprawdę blisko. Misja powoli osiągała swój kulminacyjny moment, brakowało tak niewiele.

~~~~

Witam moi drodzy. :)

Rozdział nieco krótszy, ale mam nadzieję, że spodoba się jak poprzednie :) Jeżeli pozwoli mi na to czas kolejny powinien pojawić się najpóźniej w niedzielę i postaram się by był dłuższy i posiadał więcej opisów jak i szczegółów :)

Jak zwykle zachęcam do komentowania i oceniania :)

Pozdrawiam serdecznie.

~ End ☺

Obcy - nowa generacjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz