Индранил

40 2 0
                                    

Эхний үе шатыг би түүний талаарх өөрийн мэдлэгийн хүрээгээ нэмэх
Мөн түүнийг намайг юу гэж боддогыг нь мэдмээр байгаа талаараа хэлсэн та нарт хэлсэн билээ.
Тэр охиныг Индра гэдэг бөгөөд тэрээр хөгжилтэй, нээлттэй охин юм гэхдээ энэ нь зөвхөн ойр дотны хүмүүстээ л. Харин миний хувьд тэрээр маш нууцлаг бөгөөд үзэсгэлэн төгс гаднаас нь харахад солонгосдуу төрхтэй бөгөөд шулуун хар үс, жижигхэн онигор нүд, цасан цагаан арьс нь бурхан зөвхөн түүнд зориулж эдгээрийг бүтээсэн мэт санагдана.

10-н сар боллоо би түүнтэй одоо хүртэл харилцаа тогтоож, түүнтэй илүү ойртож чадахгүй нь дээ хэмээн бодсоор явж байтал багш бид хоёрыг дуудваа би гайхан яагаад бид хоёрыг дууддаг билээ хэмээн бодсоор багш нарын өрөө рүү явж дөнгөж ортол, багш хүрээд ир гэвээ би гайхан багш дээр очтол багш:
Та хоёрыг нэгдүгээр сургуулийн олимпиадад бүртгүүлцэн шүү гурван мянган төгрөг өгөөрэй гэж хэнэг ч үгүй хэлэв ээ, угаасаа есийнхөн дундаа толгой цохидог нь зөвхөн тэр бид хоёр л байв. Индра толгой дохиод надаас түрүүлээд гараад явчихлаа би араас нь гарах гэж байтал багш намайг дуудан олимпиад маргааш болох талаар хэлээд Индрад хэлчих ээрэй гэхэд нь би дуугүй л толгой дохилоо.
Харин дараа нь би түүнтэй яриа өдөхөөр шийдэж олимпиад маргааш буюу хагассайнд болох талаар мөн яаж явах хэрхэх талаар түүнтэй ярилцан, бид маргааш есд сургуулийн урд уулзхаар болвоо, маргааш юу болохыг би хэдийгээр мэдэхгүй боловч дотроо ямар их баяртай байсныг нуух юун!

Залхуурал мандтугай! аймар богинохоныг биччихлээ гэхдээ гоеэнаа {<>~<>}
Цааш нь илүү гоё бичнээ харин ядаж ганц сэтгэгдэл юм уу ганц ☆ дарчуул ч бүр хурдан бүр гоёыг бичих гээл байна гоё дэмжээрэй ♡♤
(( Аа нээрээ уртыг бичүүлмээр байвал хэлээрэй ОК ))

Гайхамшигт түүхийг бүтээцгээе {&lt;&gt;~&lt;&gt;}Where stories live. Discover now