2.Bölüm-"Yankı Kafalı"

147 7 9
                                    

Herkes yavaş yavaş dersliklere doğru ilerlerken, ben en arka sıramda, kulaklıklarımı takmış müzik dinliyordum.

Yanıma Tuğçe, Önümdeki sıraya da Ege ve Yankı oturduğunda bana "ilk defa uzaylı görmüş masum küçük Emrah"gibi bakmaya başladılar.

Kulaklıklarımı çıkarıp

"Ne var? Niye öyle bakıyorsunuz?"dediğimde, Tuğçe

"Senin bu kadar sakin olmanın tek bir nedeni var. Piçlik yapmış olman. Kanka yine ne yaptın?"

Yanağından makas alıp

"İzle ve gör bebeğim"dedim.

10-15 dakika sonra öğretmen geldiğinde, yüzümdeki tebessüm piç smile a dönüştü.

Bizim grup merakla olacakları izlerken ben şimdiden gülmemek için kendimi sıkıyordum.

Sandalyesine oturacağı sırada, benim gerdiğim ipe takıldı ve sandalyeye göğüs üstü yapıştı.

Tam kalkacağı sırada, sandalyeye sürmüş olduğum japon yapıştırıcısı yüzünden kalkamadı, ve sandalyenin ayağına bağlı olan ip düşüp, dolabın üstündeki yeşil boyanın üstüne dökülmesine sebep oldu.

Ben daha fazla dayanamayıp kahkaha atarken öğrtemen hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Tüm sınıf bana katıldığında ben kahkaha atmaktan yerlere yatmıştım.

Tuğçe kahkahları arasında zar zor konuşarak

"L-lan Yap-yaprak varya, hahahaha kızım hahaha ç-hahaha çok komikti"

En sonunda sınıfa giren müdürle beraber herkes kendini susturmaya çalıştı ama Sevgili şakazademiz Fatih hocanın sinirli bakışlarına denk geldiğimzde bu pek mümkün olmuyordu.

5 dakika sonra falan anca susabildiğimizde, Serkan Hoca(müdür)

"KİM YAPTI BUNU?!"

Diye gürledi.

Karnımı tutarak, gözlerimi sildim ve kendimden emin bir şekilde

"Ben"

Diyip öne çıktım.

"SEN NE YAPTIĞININ FARKINDAMISIN?! NASIL BÖYLE BİR SAYGISIZLIK YAPABİLİRSİN?!"

"Onun bize yaptıklarını biliyormusunuz hocam?"

Yüz ifadesi azıcık ta olsa yumuşamıştı.

"Ne yapmış?Mazaretini söyle."

"Bütün sınıfa sorabilirsiniz.Soruları yanlış yaptığımızda bize bağırıp, ağır küfürler ediyor. Hatta bir keresinde Oğuz'a tokat atmıştı. Değil mi Oğuz?"

"Evet Hocam. Sonra da kimseye söylemeyeyim diye beni tehdit etmişti!"

Kıkırdamama engel olamadım. Küçük çocuklar gibi şikayet ediyorduk.

Ama o hak etmişti.

Müdür,Fatih hocaya dönüp

"Doğru mu bunlar hocam?"dedi.

"Hayır tabii kide! Ben böyle bir şey yaparmıyım?!"

Yalan söylüyordu birde şerro

Şerro nedir kızım ya?

Sus lan kezo

Wuhuuu kafiye!

Sınıf tan

"Yalan söylüyor!"

"Foyası gün yüzüne çıktı tabii."

"Şerefsize bak sen"

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin