Uzun bir aradan sonra aktifim özlemişim sizi.
İyi okumalar meleklerim sizleri seviyorum💖
---------
Bunun burda ne işi var?
Lan bu mal bizim okulda değilki!
"Senin ne işin var burda?"
"Kampa geldim."
"Ciddimisin ya? Ben de diyorum bu çocuk neden burda? Meğer kampa gelmiş... Tövbe tövbe! Bizim okuldan olmayanlar buraya gelemiyordu sen nasıl geldin kertenkele suratlı?"
"Kim demiş olmadığımı?"
"Ya Tuna benimle taşa-... Sakinim, sakinim."
"Son senenizde size eşlik ediyorum. Ve ailemde bu kamp fırsatını kaçırmamamı istemiş. Aslında bunu kesinlikle fırsat olarak görmüyordum fakat senin burda olduğunu öğrendiğimde dedimki bu kamp tam bir fırsat çukuru."
"Ben o fırsat çukurunu bok çukuruna dönüştürürsem görürsün. Yavşak."
"Aaa ama sana hiç yakışmıyor çok ayıp Yaprak. Cık cık cık."
Daha fazla sinirlerime hakim olamayıp tüm gücümle Allah ne verdiyse yüzüne geçirdim.
Acıyla gözünü tutup küfür etmeye başladığında piç smile yapıp son sözümü söyledim. Rahatlamıştım.
"Sevgilerle Tuna"
-----
Üzerlerimizi değiştirip kampın ağaçlık yolundan çıkıp sahile yaklaşık 1 km olan yolu yürümeye başladık.
Tuğçe'yle Ege önden gidiyordu.
Yankı ve bende biraz arkalarından.
Yüzüm asıktı çünkü o göt yüzünden tatilim zehir olacaktı.
Hoş çok tatil sayılmaz ama ben gerçekten de eğleniyordum.
"Anlatacakmısın artık?"
Yankı'nın sorduğu soruyla bir anda dünyaya döndüm.
"Ha? Haaaa o... Yok canım öyle çok önemli değil ya."
Bende arı pipisi bakışı atan Yankı'nın yüz ifadesine gülsem mi öpsem mi bilem- yavaş
Yaprak kendine gel kızım.
"Bir aralar çok yakındık. Ama arkadaş olarak. Sonra bana çıkma teklifi etti. Bende onu öyle görmesem bile kırmamak için sahil kenarında yürüyebiliriz demiştim. Ve sonra..."
Düşündükçe gidip Tuna'yı hadım etme isteğimi bastırmak zorlaşıyordu.
"Sonra?"
"Sonra bu işte... Şey işte."
"Ney işte?"
"Bana dokunmaya çalıştı. İzin vermedim. Ve yanından kalkıp giderken beni tutup kucağına oturttu ve bana dokunmaya başladı. Bende çiş yapma organına tekme atıp koşarak gittim."
Yankı'ya baktığımda sinirlendiğini gördüm.
"Bak başta o çocuğa niye öyle davrandığını anlamamıştım ama şimdi sana hak veriyorum. Evet seninle yakın değiliz ama nede olsa senin isteğin yokken bir erkeğin sana bunu yapması gerçekten berbat bir durum."