Ik hoor mijn telefoon gaan en pak hem van mijn bed.
-Ik hoorde dat je een feest geeft vanavond en dat ik niet ben uitgenodigd, ik neem het je niet kwalijk aangezien je mijn nummer niet hebt. Hoe laat begint het? Ps. It's me Hunter. Suprise ;) -
Ik kijk met een verbaasde en verwarde blik naar mijn telefoon. Hoe komt hij aan mijn nummer? Hoe weet hij van het feestje. Och wat maakt het ook uit.
-Hoe kom je aan mijn nummer?-
Stuur ik terug.
Hij reageert vrijwel meteen terug.-Geheimpje ;)-
-stalker-
-awwh bedankt voor het compliment. Nou hoe laat begint het?-
-21:00, bij mij thuis. Weet je het adres ook, stalker?-
-nee dat weet ik helaas niet. Wat is het?-
-(adres).-
-Ik zie je vanavond. ;)-
-Kan niet wachten. Hoor je het sarcasme?-
-😂 grappig, houdt van feestjes. Hmm.. Wij worden nog wel vrienden.-
-Blijf dromen-
-Als jij in die dromen zit wel ja ;).-
-Als jij in mijn dromen zit, zijn het nachtmerries.-
-Ouch, dat deed pijn.-
-awwh moet ik er een kusje op geven?-
-Oh maar natuurlijk wil je dat, maar je zal moeten wachten tot vanavond.-
Ik hoor de bel gaan en loop naar beneden, open de voordeur om mijn vriendinnen aan te treffen.
"Hey, kom binnen." ze lopen naar binnen en ik sluit de deur.
Ik reageer nog even snel op Hunter.
-oeff.. Ik weet niet of ik nog wel 2 uur kan wachten. Ik moet gaan, mijn vriendinnen zijn er.-
-Tot vanavond😉-
Ik leg lachend mijn telefoon weg.
"Iets grappigs?" grijnst Sasha. "Wat?" reageer ik verward. Alex en Sasha lachen om mijn reactie. "Met wie was je aan het appen?" Vraagt Alex amuserend. "Oh gewoon Hunter. Hoezo?" Vraag ik. "Waarom moest je dan zo lachen? Waar ging het over? Oh en heb je hem uitgenodigd voor het feest?" Bombarderen Sasha en Alex me om de beurt met vragen. lachend geef ik antwoord "Ik moest lachen omdat we een grappig gesprek hadden. Het ging over een aantal dingen waaronder het feest en hoe hij aan mijn nummer komt. En ja ik heb hem uitgenodigd voor het feest. En trouwens nu ik erover nadenk.... Jullie hadden toch aan hem gevraagd of hij naar het feest wou komen?" Ze knikken nerveus. "Hebben jullie mijn nummer gegeven aan hem?" Vraag ik. Ze kijken elkaar nerveus aan. "Ja.. Maar dat was juist zodat hij naar je feest zou komen." Legt Alex uit. "Het maakt niet uit. Het heeft juist gewerkt, dus dank je." Glimlach ik.Na alles versierd te hebben, is het tijd om ons klaar te gaan maken voor het feest. Alex doet mijn haar en ondertussen maak ik Sasha op. Zodra we klaar zijn met de make-up en ons haar te doen, gaan we onze outfits aan doen.
-het feest begint-
"Welkom allemaal op het meest geweldige feest van het jaar!" Iedereen begint luidkeels te joelen. "Aangezien we in ons examenjaar zitten en het schooljaar net is begonnen, leek het me leuk om een groot feest te houden en nog even heel hard los te gaan voordat we weer in de boeken moeten gaan studeren. Vanaf half 10 kan iedereen meedoen aan karaoke daarachter (ik wijs de plek aan) kun je je opgeven en je kan met max. 3 mensen opgeven, nou ik wens jullie verder veel plezier en sorry voor het onderbreken." Daarna start de muziek weer op en begint iedereen te dansen.
JE LEEST
Help, I need a badboy! (VOLTOOID: 14-7-2017)
Teen FictionDIT IS DEEL 2 VAN LOVE FOR THE BADBOY MAAR JE KAN HET ZONDER DAT BOEK TE LEZEN GEWOON LEZEN!! Er kunnen spoilers bevatten in de eerste 2-3 hoofdstukken over Love for the badboy!! Alice ligt op sterven en zodra ze is overleden en haar dochter oud gen...