*Kihyun🎪📝*

1.3K 58 6
                                    

🎧Jay Park - Me Like Yuh
__________________________________________

Seventeen grubunun menajeriydin ve asistanınla sahne arkasında oradan oraya koşuşturmaktan yorulmuş bir köşede dinlenirken Dino'nun "Nuna" alarmıyla yerinden kalkıp kulise yol aldığında birisinin ismini koridorda bağırması nerdeyse yankı yaptığı söylenebilirdi.Bunu garipsemenin tek nedeni ise arkanı döndüğünde Cute Boy Kihyun'u görmek oldu.
"Uzun zaman oldu görüşmeyeli." dedi sana sarılarak.
"Evet.En son program çekiminde görüşmüştük.4 ay oldu sanırım." dedin sende.
"Sayılır...Daha önce burada gördüm seni ama işin var diye selam veremedim." diyip yarım ağız güldü.Hoşlandığın adam yollarını gözlüyordu resmen.Çok fazla birlikte zaman geçirememiştiniz ama zamanla onun yokluğu sende bi eksiklik hissi yaratmıştı.
"Bu aralar fazla meşgulüm.Menajer olmak kolay değil."
"Evet kesinlikle.Ben de yakında çıkacak comeback için hazırlanıyorum.Bizim menajer hyung da isyan etmek üzere." dedi.
Bir süre aranızda geçen sessizliği o doldurdu.
"Bak (Adın).Uzun zamandır sana bunu söylemeyi düşünüyordum.Ne hissettiğini bilemediğimden harekete geçmek istemedim."
Ona odaklanmış dinlerken sana doğru biraz daha yaklaşarak elini tutmuştu.Ve tekrar gözlerine bakarak;
"Program çekiminde beri sana tutulduğumu bilmeni istiyorum.Sen ve ben sadece prodüktör arkadaş olarak tanıtılmak hoşuma gitmiyor.Bundan daha fazlası olmak istiyorum.Seni koruyup kollamak istiyorum.Gece kanepede sana sarılarak oturmak ve elini tutmaktan korkmayacağım tek insan olmanı.Kız arkadaşım olmanı istiyorum.Bana bir şans ver.Yemin ederim senin için elimden geleni yapacağım ve evet dediğine asla pişman etmeyeceğim.Sadece-" sözünü kesip ayak uçlarından yükselerek onu öptün.
"Dur.Kız arkadaşın olmanı sorman için ne kadar uzun zamandır beklediğim hakkında hiç bir fikrin yoktur eminim." diyip kıkırdadığında Kihyun tuttuğu nefesini bırakıp sana hayranlıkla bakarken gülümsedi sonunda.Ve gelen geçenlerde aranızda ne olup bittiğini düşünüyorlardı.Alnına dudaklarının sıcaklığı değdiğinde sevgisi kalbine işlemişti.Ellerini onun beline sardığında o da sana karşılık vermişti.
Kafasını boynuna gömüp kulağına,
"Seni seviyorum (Adın)." diye fısıldamıştı.
"Seni seviyorum Kihyun." dedin sende.
Bir anda 13 oğlan yanınızda belirmiş ve ortamda "Ooooo" sesleri yankılanmaya ve alkış sesleri kulakları doldurmuştu.
Scoups, Jeonghan, Joshua, Hoshi ve Woozi abilerine selam verip hayran hayran baktıklarında ikinizi bir arada görmek oğlanların hoşuna gitmişti.
"Sunbaenim menajer nunamıza iyi bak!" diye seslendi DK.Kihyun stres ve mutluluğun arasında bir ifadeyle ensesine attı elini.
"Bundan sonra Monsta X Sunbaelerle sık sık görüşeceğiz sanırım." diyen Hoshi'ye baktın.
"Evet kesinlikle." diye atladı Jun'da.
"Elbette neden olmasın." diyebildi Kihyun ise.
"Herneyse nuna burda olduğuna göre sorun yok." diyen Joshua'ya içinden teşekkür ettin.Ama ne yazık ki Hoshi yapacağını yapmıştı.
"Hadi çocuklar kulise dönelim de çifte kumrular biraz baş başa kalsın" diyince ona kötü bir bakış atmıştın ve daha sonra çocukların gitmesini izlemiş tam söze girerken;
"Ah NUNA!Ramenimi Unutma Sakın.Çok açıımm." diye bağıran Dino'ya dönüp gülmüştünüz ikinizde.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Geri döndüm 😄😄
Çok iyi hissediyorum.
Hele de MAMA 2016 gecesinden sonra daha da mutluyum.Performansların hepsini resmen ağzım açık bir şekilde izledim.

Monsta X'in Best of Next (Male)

ödülünü almasıyla gururluyum ama gecede en çok BTS'in Yılın Artisti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ödülünü almasıyla gururluyum ama gecede en çok BTS'in Yılın Artisti

ödülü alacakları içime doğmuş olmalı ki isimlerini duyduğumda şoka girip gözümden yaş akarken gülüceğim hiç aklıma gelmezdi doğrusu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ödülü alacakları içime doğmuş olmalı ki isimlerini duyduğumda şoka girip gözümden yaş akarken gülüceğim hiç aklıma gelmezdi doğrusu.
Herşey inanılmazdı.Jooheon'ın Nct üyesi Taeyong'la olan solosu eşsiz bi uyum yaratmış.
Daha ne diyebilirim bilemiyorum...

MONBEBE FIGHTING!!!❤❤❤
ARMY FIGHTING!!!💋💋💋
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Monsta X & Monbebe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin