*Wonho*🛁💍✨

793 27 5
                                    

Uzuuuuunnnca zamandan sonra tekrar burdayım.Malum bu sene üniversiteye başladığım için ondan önce de hazırlıklarla uğraşmaktan malesef kitaba devam edemedim.
Bu yüzden kusuruma bakmayın.🙏
İYİ OKUMALAR!!!
----------------------------------------------------------

🙏İYİ OKUMALAR!!!----------------------------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

》Enrique Iglesias ft. Ciara
- Take back my love
     Çıkar ilişkisi yüzünden baban seni Şarkıcı Monsta X grubunun vokalisti Wonho'yla evlendirmesinin üzerinden tam 2 ay geçmişti.Ama ne onunla doğru düzgün konuşuyordun ne de akşam yemeği ve kahvaltı dışında başka birşey yapıyordunuz.
Ondan hoşlanıyordun ve senin için ideal bir eş olduğuna bile inanıyordun.Evlenmenizden sonra her geçen gün sevgin büyürken ruhsuzcasına evde gezinen bir adam olması seni yıpratıyordu.Acı çekmek hemde böylesine olması yıldırırken Wonho'nun stüdyodan erken gelmesiyle onu duymazdan geldin.Banyodaydın ve odaya girdiğini duyunca;
"Wonho,  sen misin?" diye seslendin.
"Evet." diye düz bir cevap gelmişti.
"Dışarı çıkacaksan eğer, beni bekler misin?Seninle konuşmam gereken önemli bi konu var." dedin.
"Peki, salondayım." deyince küveti boşaltıp hızlıca duş alarak banyodan çıktın. Üzerine kot pantolon ve askılı siyah bi bluz geçirip saçlarının ıslaklığını da alarak salona geçtin.
Wonho'nun tam karşısında sehpanın üzerine oturunca seni farkedip,
"Islak saçlarla gezme.Üşüteceksin." demesi seni şaşırtmıştı.
"Önemli değil şu an....Wonho ben ayrılmak istiyorum...Yani bir şekilde bu evlilik zaten bitecek ama ben yara almadan burada bitmesini istiyorum." deyince, Wonho gözlerini gözlerinden bir saniye bile ayırmayıp söylediklerini idrak etmeye çalışıyordu.Anlamıyordun.Ters giden neydi?Onunla evlenmen sanki onu zincire bağlamış gibi hissettirip başka kadınlarla yakalamaktan korktuğun için bunu istiyordun.Ama işler sandığın kadar kolay değildi.Hem de hislerin karşılıklı iken.Birbirinizle konuşamadığınızdan neler olup bittiğini bile anlamamıştınız.
Wonho ihanete uğradığını ve başka bir adam olduğunu bile düşünmeye başlamıştı.
"Peki, sen nasıl istersen." diyebilmişti.
"...Sana inanamıyorum.
Evlendiğimizden beri tek kelime etmeyen adam benim kararıma gerçekten şaşırdı mi?" diye patladın.O andan itibaren kaderleriniz yeni baştan yazıyordu.
"Peki ya sen?Hiç iyi misin veya nasıl hissediyorsun, ne düşünüyorsun diye sormak aklına gelmedi mi?" dediğinde duyduklarına inanamıyordun.
"Her gece eve geldiğimde zoraki gülümsüyorsun.Seninle nefes almaya değmeyecek bir adam mıyım?" dediğinde kafan allak bullak olmuştu.Ne yani bu adam seni seviyor muydu?
"N-Nee dedin sen?" diye sorup emin olmak istiyordun.
"Anlamadın mı (Adın)??Seni seviyorum.Seni istiyorum...Sevmeye değmeyecek bir adam mıyım ben??" diyerek ayağa kalkmıştı.Jeton düştüğünde sırık kocana sarılmak için boynuna atlamış doyana kadar kokusunu içine çekmiştin. O da sana sımsıkı sarılmış, belinden tutarak ona yetişmeni sağlıyordu.
"İnan bana, bundan fazlasını hakediyorsun." diyip dudaklarını öptün.Sanki birbirinize susamıştınız.
Soluklanmak için ayrıldığınızda;
"Hey sırık! Belim ağrıdı." diye şikayet ettin.
"Üzgünüm" diyip kucağına aldı ve;
"Sanırım gecikmiş olan balayını daha fazla uzatmaya gerek yok.Tam şu anda.Bunu telafi etmeliyiz." deyince giymiş olduğun iç çamaşırlara dua etmiştin. En azından normal çiftler gibi bir son olmasa da onu tüm benliğinle istiyordun.Ve ilk defa bu adam sana saniyelerin bile bu kadar uzun olacağını hissettirmişti...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Veeeee MUTLU SON!!!!!
Umarım herkes beğenmiştir.
Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sevgi, saygı ve merhametle kalın...
GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!!😗😗😗😗😗😗

Monsta X & Monbebe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin