Силната музика се носеше из цялото помещение, което бе изпълнено с цигарен дим и алкохолни изпарения. Телата на танцуващите, изморени и потни, се допираха едно в друго, докато се поклащаха в ритъма на музиката. Осветлението бе сведено до минимум, единствено миниатюрните лампи излъчваха слаба светлина. До бара бе застанал привлекателен млад мъж, който носеше тъмносин костюм, отличаващ се от облеклото на останалите в заведението. Надигна за последно чашата, изпивайки висококачественото уиски, и погледна приятеля си, който стоеше до него, приятно замаян от своето питие.
- Още едно, стари мой приятелю? – погледна го с доволна физиономия и очакваше отговор.
- Знаеш, че не бива да пия повече, Джин Йонг. Четвъртък е. – преметна кичур от черната си коса на другата страна и го погледна накриво. – Много рядко се случва да приемеш толкова количество алкохол. Изглеждаш съвсем различно от строгия Джин Йонг, сякаш не си ти.
- Живота е скапан, Дже Бум. Не може все да сме сериозни, нали? – опита да отпие отново от напитката си, но по-разумният му приятел я грабна с ловко движение от треперещата му заради алкохола ръка.
- Утре няма да помниш какви си ги бръщолевил. – завъртя очи, огледа се и несъзнателно спря очите си върху младо момиче. Бързо грабна палтото си и остави няколко банкноти до празната си чаша.
- Къде хукна, глупак такъв! Ще ти го върна! – посегна към чашката си отново, но тя бе прекалено далеч, а приятеля му се отдалечаваше без да се повлияе от думите му. – Мисля, че е време да спра да пия.
- Господин Им? – спря го момичето, което отчаяно се опитваше да избегне. – Не съм си мислела, че ще ви видя тук.
- Какво съвпадение. – прочисти гърлото си шумно и се обърна към предизвикателно облеченото младо момиче.
- Ще бъде интересно утре да разкажа на останалите от класа как учителя ни по химия се налива с уиски в подобно заведение. – закиска се ехидно и очакваше остроумния му отговор.
- А дали ще е толкова интересно да се обадя на родителите ти и да им кажа как непълнолетно момиче е в дискотека, което по принцип е забранено? – усмихна се доволно и усети вибрацията, идваща от телефона в левия му джоб.
- Аз...- момичето сякаш глътна граматиката си и не успя да създаде цялостно изречение.
YOU ARE READING
On The Other Side
FanfictionИстория, която доказва, че всеки има две страни. Две сестри ще бъдат достатъчно упорити и хитри, за да разкрият личностите на двама привлекателни мъже.