-GÖZDE EREZ-
Bu akşam sevdiğim adam yani "EDİZ ERGİN" gelecekti Eda teyzede biricik oğlu için sarmalar börekler yapacaktı bizleri de çağırdı fakat annem "siz ailecek yiyin hasret giderin oğlunuza"dedi tabi Eda teyze bu kadar çabuk pes eder mi etmez hemen duygu sömürüsü yapmaya başladı "ne yani siz bizi aileden saymıyor musunuz peki öyle olsun bir daha gelmeyiz evine..."annem ise hemen "illa ki şu duygu sömürüsünü yapacaksın değil mi Eda" dedi. Eda teyze anneme yavru kedi bakışları atmaya başladı annem ise hemen"öf peki peki geliyoruz akşam size... yardıma Gözde gelsin benim evleri temizlemem lazım akşam gelirim ben şimdiden kolay gelsin size "dedi Eda teyzede "kolaysa başına gelsin gel Gözde kızım biz yemekleri yapalım İpek hamuru yoğurmuştur bizde böreği yapalım "diyerek yukarı çıkmıştık...yukarı çıktığımız zaman hemen işe koyulduk...
-EDİZ ERGİN-
Bu akşam vatanıma, yurduma,evime dönüyordum sonunda bir projeyi almak için Amerika ya gitmiştim bu süre zaafında ailemi çok özlemiştim saat 13.30 a almıştım biletimi saate baktığımda çok az bir sürem kaldığını gördüm valizimi alıp evden çıktım hemen bir taksi döndürüp hava alanına gittim uçağım yaklaşık 5 dakika sonra kalkacaktı uçağıma binip bir an önce ailemle vakit geçirmeyi çok istiyordum kardeşimin çenesini bile özledim...
-GÖZDE EREZ-
Eda teyze ve İpek ile akşam için çok güzel yemekler hazırlamıştık yorulduk ama yinede değdi bunca emeğe. yemekler yapıldıktan iki saat sonra annemler de geldiydi sofra hazır bir şekilde Ediz in gelmesini bekliyorduk... saat 20.15 olmuştu heyecandan bayılmak üzereydim o arada zil çaldı İpek koşarak kapıya gitti arkasından Eda teyzede bana geçmem için yol verdi acaba benim Ediz i sevdiğimi biliyor mu ki ben düşünceler içinde boğulurken karşıma Ediz geçti"hoş geldin deme yok mu öğretmen hanım"dedi bende durur muyum onun dediklerine karşılık alayla sırıtarak "hoş geldiniz mimar bey" dedim biraz sohbet ettikten sonra yemeğe geçtik...
Bir süre sonra yemeklerimizi bitirdik İpek ve ben hem sofrayı toparlayıp hemde bulaşıkları yıkamıştık üşüdüğümüz için hemen çay yaptık yanına da hanım eli kurabiyesinden koyduk biz hem sohbet edip hem de çay içerken zil çaldı İpek hemen kalkıp kapıya baktı bir iki dakika sonra oturma odasına gelip tam "abi seni bir gör-..."demeye devam edecekti ki üstünde ultra bir mini bir elbise giymiş kız hemen söze atıldı"aşkım ben geldim...bu arada neden bana Türkiye ye geldiğini söylemiyorsun hem biz ne söz vermiştik sen Amerika dan gelince evlenecektik"dedi biz hepimiz aynı an da "NE EVLENMEK Mİ..."dedik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKTIN BENİ KOMŞU KIZI
ChickLit"yaktın beni be komşu kızı ben EDİZ ERGİN ilk defa aşık oldu başardın sonunda komşu kızı ben sana aşık oldum