6. Bölüm

239 10 0
                                    

-GÖZDE EREZ-

sabaha telefonun sesiyle uyandım tabi bir de söylenerek.... arayana baktığımda arayanın okuldan izne ayrılacak   arkadaşım Çiğdem di hemen açtım"efendim Çiğdem cim kötü bir şey yok de mi"dedim o da "şey aslında var gibi "dedi bende telaşla"ne oldu bebişe bir şey olmadı de mi  anlatsana şunu adam akıllı kızım"dedim o da " hayır ona olmadı da senden bir şey isteyecektim"dedi bende "hımm söyleyin bakalım anne adayı benden ne istiyorsunuz "dedim o da "ben pazartesi günü gelemeyeceğim de onu müdüre söyledim müdür de benim yerime sabahçı öğretmenlerden biri baksın dedi benim de ilk aklıma sen geldin benim öğrencilere sen bakabilir misin "dedi bende"bakarım canım da bunun için mi kıvranıp duruyordun"dedim o da "şey galiba biraz öyle oldu neyse seni de rahatsız ettim uykundan uyandırdım da  kusura bakma"dedi bende"bir daha duymayayım çiğdem hanım şimdi kendine ve bebişi doyuruyorsun güzelce tamam mı"dedim o da"çok teşekkür ederim canım neyse benim kapatmam gerek görüşürüz"dedi ben de "tamam canım sen kapat görüşürüz"dedim ve kapattım salona geçtiğimde Efekan Bey ve onun yeyip içtiği üstüne üstlük sehpanın üzerinde ayaklar hemen mutfağa geçip bir bardak soğuk su doldurdum ve onu alıp Efekan ın üzerine boşalttım  ben kahkahalar içinde boğulurken Efekan hem küfür mırıldanıp hem de bana tıslayarak"hayırdır Gözde bu ne ya kızım her sabah bir bardak su ile uyanıyorum derdin ne ya neyse sen dua et güne mutlulukla uyandım"dedi keyifle ben de "bir dakika ya sen nasıl mutlu olarak uyanıyorsun benim arkadaşım aşk acısı çekiyor ama beyefendi çok mutlu acaba neden böyle mutlulukla uyandın"dedim o da "dün akşam ben hani eve geç geldiydim ya işte o zaman Hatunuma aşk itirafı yaptım tabi eğer yanlış hatırlamıyorsam zaten dün eve içip geldim şuan başım ağrıyor "dedi ben de "inşallah o yelloz Hatununla mutlu olamazsın benim arkadaşım acı çekiyor lan geri zekalı mal..."dedim o da "hop hop  orada dur bakalım yelloz falan değil benim hatunum neyse bir de şöyle bir şey düşün hadi  benim hatunum senin arkadaşın oluyorsa"dedi ben de"vallaha mı ayy ben sana daha önce söylemiş miydim"dedim o da "neyi kızım ya ama  bunda ben bir şey istenecek olduğunu tahmin ediyorum"dedi ben de "yakışıklı ve çapkın olduğunu ha bir de isteme konusuna gelirsek bana bunu kutlamamız için abur cubur alırsın de mi"dedim ve yavru kedi bakışlarımı attım o da "alırım  alırım şuan çok çirkinsin bakma bence öyle bir daha Ediz senin bu bakışını görürse arkasına bakmadan kaçar "dedi bende "zaten kaçmak onun işidir neyse ben  yarın akşam saat 19.00 da çıkacağım kreşten sende hatunundan vakit bulabilirsen beni al KUZİCİK"dedim o da yüzünü ekşiterek"kızım bana kelimelerinin sonuna  şu "-CİK"eklerini getirme sinir oluyorum biliyorsun"dedi ben de"tamam eklemem kuzenciğim hadi sen hatununu bekletme benden de selam söyle "dedim o da "tamam söylerim bu arada dünkü yaptığın kek çok güzelmiş kuzen"dedi bende hemen üstüne yürüyerek ve o da geri geri giderek  "Efekan hepsini yemedin de mi kuzencim o keklerin"dedim o da "Gözdecim çalışkan becerikli kuzenim benim ben sadece bir tane aldıydım ondan sonra bir tane daha dedim sonra tekrar bir tane daha,bir tane daha, bir  tane daha, bir tane daha dedim sonra bir baktım ki hemen bitivermiş yani ben sadece<eliyle  göstererek<5 tane yedim"dedi ben de "Efekan 3 e kadar sayacağım ve sende elimden bir kaza çıkmadan evden hemen çıkacaksın"dedim o da kapıya doğru koşarak  "çıktım bile kuzenciğim"dedi ve kapıyı açıp çıktı...                                                     

                                                PAZARTESİ GÜNÜ

-GÖZDE EREZ-

sabaha alarmın o iğrenç sesiyle uyandım hemen elimi yüzümü yıkayıp duşumu aldım... üzerimi de giyinip evden çıktım karşı dairenin kapısı da açıldı ve çıkan kişiye baktığım da lacivert bir takımla Ediz Ergin  duruyordu hemen ona bakmayı kesip asansöre binecektim ki onun sesini duydum..."Günaydın Gözde Hanım bu kılıkla nereye gidiyorsunuz acaba sorabilir miyim"dedi ben de "size de Günaydın Ediz Bey kıyafet konusuna gelirsek işime gidiyorum"dedim o da "bu kıyafetle"dedi bende "evet. hem ne varmış kıyafetimde"dedim o da"bende onu diyorum ya hiçbir şey yok  zaten kıyafet adına üzerinizde"dedi ben de kaşlarımı çatıp asansöre bindim o da bir şeyler mırıldandı sonra bana dönerek"ben kime diyorum ki zaten hanımefendinin bizi taktığı bile yok"dedi ben de"pardon da senin benimle derdin  ne  ailem karışmıyor bu kıyafetlerime eğer rahatsız olduysan kapı bak karşında düğmeye basıp inersin ha eğer inmeyceksen de sesini kesip asansörün inmesini beklersin"dedim o da"benim seninle bir derdim yok ama it kopuklar için güzel bir dert bu da benden söylemesi"dedi ben de" bitti mi söyleyeceklerin"dedim o da alayla"hayır ama şuan aklıma gelmedi"dedi ben de alayla"olmayan akıla demek istedin herhalde"dedim o da alayla"bende biraz da olsa var ama sen bu kıyafeti giydiğine göre sende hiç yok"dedi ben de tam bir şey diyecek iken asansörün geldiğimizi belirten sesini duydum benden önce davranarak Ediz efendi indi ben de onun duyacağı şekilde saydırmaya başladım"odun ne olacak kızlara öncelik vermeyen sadece bu olsa hadi neyse öküz bir kere ayı ,akılsız,psikopat, lüle kafalı ne olacak "dedim o da arkasını dönüp yüzünü ekşiterek"lüle kafalı ne lan hadi diğerleri neyse de lüle kafalı ne"dedi ben de "tam sana ait bir söz işte ne yaparsın EDİZCİĞİM"deyip yanından geçtim... 

YAKTIN BENİ  KOMŞU KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin