5. Bölüm

238 8 2
                                    

-EFEKAN SOYDAN-

Sabaha Gözde nin  bana bir bardak suyu üzerime atmasıyla uyandım dün akşam ki olaydan sonra bana sinirliydi bir bakımdan düşündüğümde ben  ve İpek aslında iyi olurduk fakat ben onu çok üzerdim o üzüldükçe benim vicdanım rahat etmezdi ben bunları düşünürken telefonuma mesaj geldi

kimden/Atakan                                                                                                                                                      günaydın kardeşim ...

kime/Atakan                                                                                                                                                            sana da kardeşim bir sorun yok demi

kimden/Atakan                                                                                                                                                        var gibi kardeşim saat 13.00 da moda cafeye gel orada anlatırız... 

kime/Atakan                                                                                                                                                           tamam kardeşim gelirim...

deyip gönderdim  telefonu kapattıktan sonra Gözdenin kaşları  kimdi  o der gibi kalkmıştı bende"korkma konuştuğum kişi Atakan dı "dedim  o da bir şey demeden çıktı...

                                       SAAT13.00

Cafeye  geldim bizimkilere slm verip  biraz konuştuktan sonra asıl meseleye geldi konu..."kardeşim geçen bizim Sude  alışverişteyken karşı çeteden Metin laf atmış ben bunu duyduğumda onun hesabını kesmek için gitmiştim baya bir benzettim sonra şerefsiz bir teklifte bulundu o gruptakilerle futbol yaparsak bizim kızlara bir süre bulaşmayacaklarmış  bende nasıl emin olacağım dedim o da bilirsin benim  ağzımdan bir kere söz çıkar ve onu da yaparım dedi ben de düşüneceğim dedim yani ne diyorsunuz yapalım mı o futbolu..."dedi Atakan bende "yapalım bakalım kızlar da bizi izlesin herkes sevgililerini alsın yanına tamam mı onlara akıl ermez gözümüzün önünde olsun kızlar"dedim Burak benim bu dediğime yamuk bir gülüşle "kardeşim bizim sevgililerimiz var da sen ne yapacaksın...var mı ki yengemiz"dedi bende "gülme lan ibne  ben bu yüzle bir sürü kız bulurum..."dedim"kardeşim Burak haklı acaba seni mi istemiyorlar eğer öyleyse söyle yani laf aramızda kalır bilirsin"dedi Mert benle dalga geçerek... ben de "tamam lan siz görürsünüz söyleyin onlara yarın yapalım hadi görüşürüz"dedim ve eve gittm...  

hangi kızı götüreyim diye düşünürken aklıma Gözdenin arkadaşı geldi neydi adı.....heh İpekti evet evet İpekti hemen odamdan çıkıp Gözdenin yanına gittim ve Gözdeye dönüp "kuzen nasılsın bakalım görüşmeyeli"dedim o da "Efekan iyi misin kuzenciğim ne görüşmeyelisi daha 2 saat oldu sen gidip geleli neyse sen söyle bakalım ne isteyeceksin"dedi bende "valla kuzen hiç lafı kıvırtmayacağım  snin şu arkadaşı İpek in telefon numarasını ve evinin adresini versene yanlış anlama sapık falan değilim kuzi sadece gönlünü alacağım "dedim  ve telefonu verdim o da telefonumu alıp yazmaya başladı"peki madem adreste hemen karşı taraftaki ev  yalnız eğer evde değilse dans kursunda dır o da .....pastanesinin orada"dedi bende "saol kuzi bu iyiliğini unutmayacağım görüşürüz"deyip evden çıktım...     

-İPEK ERGİN-

Dans dersim bittikten sonra eşyalarımı toplarken karşıma Efekan beliriverdi yüzüne bakmaya  tenezzül bile etmeden eşyalarımı toplamaya devam ettim...

YAKTIN BENİ  KOMŞU KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin