Když to řekla tak jsem ztuhla. Ano je pravda, že se mi Harry líbil, možná i víc než to ale předsi jen je to můj nejlepší kamarád, známe se už od dětství díky našim mamkám, které jsou nejlepšími kamarádkami, víme o sobě víc než kdokoli jiný. Ale prostě to nejde bylo by to divný a takový zvláštní a...divný. Byla jsem tak zabraná do svých myšlenek, že jsem absolutně nevnímala okolí, dokud sem neucítila silné štípnutí.
"Auu! Jsi normál nebo ne?" vypískla jsem.
"Haló slečno zamilovaná" zavolala na mně.
"Já tě vnímám..." no dobře nevnímala sem jí ale předci jen možná má pravdu.
"To vidím" odsekla.
"No joo" řekla sem a v tom přišel Ni."Dobré ráno lásko" obejmul Amy a políbil ji. Koukala jsem na ně, usmívala se a najednou si představovala jaký by to bylo krásný s Harrym, když by taky takhle přišel, objal mě a...nic!...okamžitě sem tu myšlenku zahnala někam pryč z hlavy.
"A já jsem duch co tu straší" zasmála jsem se a oni dva se mnou.
"Pardon madam i vám dobré ráno" poklonil se a nějak škobrtl takže spadnul na zem a rozplácnul se jako placka. My dvě jsme se neudržely a zase se začali smát, Ni se k nám přidal a momentálně jsme se smály jako kdybychom si něco fetly, až mě začalo bolet břicho. Ti dva na tom nebyli asi o moc líp než já. Niall se snažil chytit židle ale ruka mu podklouzla a on spadnul znova a to už bylo vymalováno úplně. V tu chvíli jsme se začali smát snad ještě víc než předtím, místo toho abychom se starali o to jestli je v pořádku, což je u nás naprosto normální. Upřímně jeho smích mi připomínal přiteplenýho lachtana takže se nešlo nesmát. Mezitím co my jsme se smáli jako pominutí přišel Harry jen v ručníku, jakoby mi to dělal naschvál, dřív jsem to tak nebrala byly jsme asi něco jako kamarádi s výhodama, jenže tobylo ještě dřív než jsme se nastěhovali do Londýna."Tyvole co se to tady děje ...brácho proč se válíš na zemi?" Bylo na něm vidět že se snaží nesmát ale nevydržel to a začal se smát taky, takže z nás byla banda vytlemených podle nás dospělých lidí, to budou asi nějaký houbičky nebo já už nevím. Podle jiných se chováme jako puberťáci a to není vůbec pravda.
Jenže to jsem ještě netušila co se chystá Amy udělat, ani jsem si nevšimla že vstala a už stála za Harrym a chystala se mu svlíknout ručník, no a toho jsem rozhodně svědkem být nechtěla proto jsem se rychle zvedla, proběhla okolo těch bláznů do svýho pokoje. Zavřela sem a jen co si sedla k počítači slyšela sem Harryho jak na ní křičí a tlemícího se Nialla. Nedalo mi to, zvedla jsem se a došla ke dveřím a otevřela je a zase okamžitě zavřela.. Okolo mých dveří proběhl nahej Styles...bohužel musím říct že má slušnej zadek. S rudými tvářemi a smíchem jsem si šla dát trochu pozdní ranní sprchu. Odešla jsem do koupelny, zamkla se pro případ paní šprýmařky, vlasy svázala do jednoduchého drdolu a vešla do sprchy. Pustila jsem si teplejší vodu a chvíli po sobě nechala jen tak stékat tu příjemně teplou vodu. Potom jsem si vzala svůj oblíbený sprchový gel s vůní vanilky a limetky. Vmasírovala jsem si ho do pokožky a opláchla, vylezla jsem z vany, osušila se a v ručníku přešla do pokoje. Stála jsem asi deset minut před skříní a rozhodovala se mezi orandžovým a šedivým outfitem, nevím jak vy ale tohle je moje každodenní dilema. Nakonec vyhrál šedivý jako vždycky, převlékla jsem se, vzala si věci a chystala se do fitka. Když už jsem byla u dveří tak mě zastavil Harry.
"Kam jdeš ?" chytil za ruku a natlačil na dveře tak že jsem se nemohla ani hnout.Harry's pov
Slyšel jsem někoho jít ke dveřím, napadlo mě že to bude Ari, nevím proč ale neváhal jsem ani chvíli. Vyběhl jsem z pokoje, seběhl schody že jsem se málem přerazil a u dveří byla vážně ona. Byla dokonalá jako vždycky obzvláště v tom šedivým outfitu, podle toho jsem usoudil že jde do fitka. Začal jsem rychle přemýšlet, že poslední dobou je to jiný, nevím čím to je ale líbila se mi čím dál víc a možná i něco víc, ale...přeci jen známe se dlouho a bylo by to divný, mám ji hodně rád ale jen jako kamarádku. Ale teď když se chystala odejít netuším co mě to napadlo, možná to byl jen chtíč nebo já nevím co, ale chytl jsem ji za ruku natlačil na dveře a chtěl ji políbit. Jenže když už jsem byl skoro u ní otevřela dveře a odešla. Jen tak prostě odešla. Zůstal jsem tam stát jako totální debil a nevěděl co si myslet.
"Co se to se mnou dopr*ele děje" řekl jsem si pro sebe a s myšlenkou na ní a na to co se teď stalo jsem odešel do pokoje. Neměl jsem co dělat tak jsem si pustil písničky od AC/DC a koukal na naše společný fotky, z pláže, z dovolený kde jsme byli všichni čtyři a chovaly se jako totální debilové, z města a z různejch míst. Mít za nejlepší kamarádku zrovna ji je vážně štěstí k nezaplacení. Miloval jsem naše společný chvíle. To když jsem jí dělal naschvály, nebo jsme se lechtali a pak se smály úplně všemu i když to nebylo zrovna dvakrát vtipný. A naprosto nejvíc miluju naše procházky na pláž, to když se vracíme domů až v noci. Bydlely jsme kousek od ní takže jsme to neměly daleko a vždycky jsme si to pořádně užili. Jak jsem tak seděl a prohlížel si ty fotky napadlo mě že jsme tam dlouho nebyly a že bych jí mohl vzít zase na pláž a to taky udělám, hned večer.
"Ku*va chybí mi to...chybí mi ona..." práskl jsem rukou o stolek na kterým byl notebook a zařval protože sem se praštil o roh stolku v tom do pokoje vešel Niall.
"Kdo ti chybí...a proč tak řveš?" usadil se na zemi a upřeně se na mně díval.
"Nikdo brácho a praštil sem se" řekl jsem rychle. Teď aby zjistil zrovna tenhle magor, že sem asi zabouchlej, no to bylo. Neříkám, že ho nemám rád, je to můj nejlepší kámoš a částečně brácha, ale i přesto se to nikdo nesmí dozvědět."Brácho? Haló?" vytrhl mě z myšlenek Niall, který už seděl na mojí posteli a upřeně se na mě díval, jak kdybych byl na výslechu už chyběla jen ta lampička co vám svítí do ksichtu.
"Promiň, nevnímal jsem tě...co si chtěl?"
"Nic jen, jestli jsi v pořádku? Připadáš mi už delší dobu, tak nějak mimo" pokrčil jsem na to rameny.
"Ne v pohodě s v cajku" odpověděl jsem mu a nahodil jiný téma, pak jsme jak jinak dělaly pí*oviny.Lidičký tu druhá kapitola Hureeey 😂😍
Názor na kapitolu do komentářů😱
Vaše Mouis & Karry ❤
ČTEŠ
Second Chance
RomanceČtyři nejlepší kamarádi se rozhodli že spolu budou bydlet v jednom krásném domě v Londýně kousek od pláže. Niall už delší dobu chodí s Amy a pak je tu Arielle a Harry kteří jsou stále nejlepšími přáteli. Jenže u jednoho z nich to postupem času začne...