4. Kapitola

3 2 0
                                    

  "A-ho-j Ari" přešel ke mě, teda jestli se tomu dalo říkat chůze.
"No nazdar" snažila jsem se o úsměv ale nešlo to byla jsem něj docela naštvaná i když defakto neměla jsem proč, vlastně ano nemám ráda když takhle hodně pije.
"Co jsi proboha vyváděl?" lekla jsem se když měl zakrvácenou ruku a trochu i nohu.
"J-já nevim" začínal popotahovat. "Bože...pojď semnou" sundala sem si boty na podpatku a dovlekla Harryho do koupelny. Rány jsem mu ošetřila dezinfekcí a obvázala obvazem.
"Jsi moc hodná a hezká víš to?" koukal na mně a hladil mě po vlasech. Stoupla jsem si a chvíli na něj jen tak koukala, vypadal jako hromádka neštěstí.
"Ty jsi se asi musel pořádně praštit do hlavy...a teď vstávej musíš si odpočinout" natáhla sem se k němu a podala mu ruce aby se mě chytl. Dovlekla jsem ho k posteli, přikryla ho a byla na odchodu.
"Nechoď...prosím" zaškemral.
"Harry jsem vážně unavená a chci jít spát" byla to pravda dneska už jsem toho měla hodně a cítila jsem se vážně unavená.
"Lehni si ke mně" přemýšlela jsem o tom pár minut.
"Prosím...nechci spát sám" škemral a mě prostě nešlo mu říct ne.
"Tak dobře...jen si dám sprchu a příjdu" oči se mu rozsvítly nadnšením. Dala jsem si rychlou sprchu, oblíkla si pyžamo a šla za Harrym. Bylo slyšet jak oddechuje a tak jsem se snažila potichu odejít. "Nespím" zaslechla jsem jeho hlas. Otočila jsdm se a šla k němu, lehla si skoro ke kraji postele protože přeci jenom bylo mi to blbý, ale bylo mi to prd platný protože Harry si mě přitáhl a objal. Bylo mi to strašně příjemný a navíc i přes ten pach alkoholu Harry nádherně voněl. Úsmála jsem se a snažila usnout, ale nedařilo se mi to, pořád jsem přemýšlela o tom co se stalo ráno a o tom co se to mezi námi děje teď, nevím jak pro Harryho ale pro mně je to hodně zvláštní. Z mého přemýšlení me vytrhl Harry který mě začal hladit po vlasech, myslela jsem si že už dávno spí, no tak jsem se asi spletla.
"Děje se něco?" zašeptal.
"Ne všechno je vpořádku" zalhala jsem, nechtěla jsem mu lhát ale měla jsem pocit že to není správný.
"Dobře tak už spi princezno" políbil mě do vlasů a po chvíli už pravidelně oddechoval. Snažila jsem se usnout ale nedařilo se mi to a tak jsem vyklouzla z Harryho objetí a došla si pro sklenici vody, v obýváku jsem si pustila televizi tak abych nikoho nevzbudila. I když jsem ji měla puštěnou tak jsem ji moc nesledovala, hlavou mi vrtal celý dnešek. Byla jsem tak ponořená do svých myšlenek, že jsem si nevšimla Harryho, který přišel podle mě tak neslyšně jako duch. "Princezno co se děje?" přisednul si ke mě, v tu chvíli jsem si ho až teprve všimla, trochu jsem se lekla.
"Nic všechno je v pořádku" znám Harryho, když se opije je hrozně milý a starostlivý proto nemělo cenu abych mu teď něco sdělovala a nějak jsem ani nechtěla.
"No to vidím...Ari znám tě dost dlouho na to abych poznal že se něco děje, to přeci moc dobře víš" měl pravdu, ostatně jako vždycky proto to taky je můj nejlepší kamarád a to bylo ono. "Vážně Harry nic mi není jen nemůžu usnout nic víc" vadilo mi že mu musím lhát ale nedalo se dělat nic jiného.
"No dobře...dáš si aspoň čaj?" konečně jiné téma.
"Jo dám" Harry nám tedy udělal čaj, který byl mimochodem vynikající, přitulila jsem se k Harrymu a za pár minut usnula, asi to bylo tím čajem. Ráno jsem se vzbudila s lepší náladou než když jsem usínala, Harry ještě spal, tak jsem vyklouzla z jeho sevření a šla do sprchy, strávila jsem tam docela dlouhou dobu. Po sprše jsem si šla udělat snídani, neměla jsem chuť na jídlo tak sem si dala jenom kafe, a s hrnkem odešla na balkon, sedla sem si do křesílka a pozorovala ten výhled, zase jsem začala přemýšlet o Harrym, nevím proč ale nutilo mně to o něm přemýšlet, o tom jestli by to mezi námi šlo ale stejně jsem došla k tomu že ne, bylo by to prostě divný, jsme kamarádi už od dětství, víme o sobě všechno, možná že třeba...ne. Nevšimla jsem si že Harry přišel na balkon, sedl si naproti mně
"Ahoj Ari".
"Ahoj Harry" věnovala jsem mu upřímný úsměv. Přisednul si ke mě "Ari stalo se včera něco?" na chvíli jsem se zarazila že se nic nepamatuje, vypadal celkem v pohodě.
"Ne nestalo proč se ptáš?" rychle jsem mu odpověděla.
"Hmm...Jen tak" zakoukal se do země, začal si mnout prsty.
"Harry co se děje?" veděla jsem že to není jen tak.
"Já už to nevydržím Ari" podíval se mi do očí.
"Co nevydržíš Harry?" sledovala jsem ho, vypadal dost nervózně.
"Nevím jak to říct Ari".
"Tak to udělej" řekla jsem mu ale nečekala co udělá. Postavil se, popošel blíž, vzal jemně moji tvář a věnoval mi dlouhý polibek.   


Hope you like it <3 

Mouis and Karry <3

Second Chance Kde žijí příběhy. Začni objevovat