Pohled Ari
Vypadla jsem z domu, jak nejrychlejc to šlo.
"To mě chtěl políbit nebo co? né to je blbost" říkala jsem si pořád dokola. Jak jsem byla ponořená do svých myšlenek, tak jsem do někoho vrazila."Promiň já- Liame?! si to ty? co tu děláš?".
"Jé ahoj Ari...Sakra rád tě vidím" usmál se na mně. Liam byl můj dobrý kamarád na základce..až po těch idiotech s kterýma bydlím. Pak se musel odstěhovat.
"Právě se chystám do fitka, co ty?" věnovala jsem mu široký úsměv."Tohle je velká náhoda. Já taky" kývla jsem a nabídla mu, ať jdeme spolu. Souhlasil. Smály jsme se takovým kravinám a bavily o všem možném. Sranda s ním byla vždy, to se musí nechat.
"Tak tady se my dva nejspíš rozloučíme. Co takhle potom někam zajít?" zeptal se s prosebným pohledem, až jsem se musela zasmát jak při tom vypadal roztomile, nejradši bych ho v tu chvíli poňuchňala. (btw snad rozumíte:D)
"Jo to by bylo hrozně fajn..tak potom" přisvědčila jsem a mířila k šatnám. A Liam na druhou stranu protože šel do psilovny hned vedle. Aspoň sem na chvíli zapomněla na Harryho a jeho pokus o netuším co asi pusu ...doufám, že to byl pokus. Né že bych to chtěla, ale jistota je jistota.Cvičení uběhlo celkem rychle protože ke konci jsme si s Liamem dost povídaly na běžeckým pásu, které byly jen v tomhle fitcentru, ale stejně jsme si nestihly říct všechno takže jsem se vážně těšila na odpoledne strávené s ním. Už jsme s Liamem byly venku z budovy.
"Tak v kolik tě mám vyzvednout?" Zeptal se skoro jako by se bál že ho kousnu.
"Co třeba ve dvě?".
"To zrovna nemůžu, mám nějaký vyřizování v práci až do tří".
"Aha...no tak víš co? Dám ti na mně číslo a až budeš mít čas tak mi brkneš ju?".
"Super nápad,už musím jít ať nepříjdu pozdě, tak zatím" rozloučili jsme se obejmutím a pak si šel každý svou cestou, já domů a Liam do práce. Celou cestu co jsem šla domů mi v hlavě opět přeskakovalo ráno, proč to udělal, nebo co ho k tomu vedlo a jestli chtěl vůbec udělat to co si myslím.
"Ne to je hloupost" řekla jsem si když jsem odemkla hlavní dveře a zavřela je za sebou. Hned na to přiletěla Amy jako namydlený blesk div se nepřizabila o rohožku.
"Kde si sakra byla?! měla jsem o tebe hrozný strach ani jsi mi nic neřekla" dořekla a já na ní jen koukala jak malý dítě když dostane vynadáno že po sobě neuklidilo hračky.
"Ve fitku, kde jinde" odsekla jsem jí a odešla do pokoje a šla si dát zaslouženou sprchu. Po studený sprše, kterou jsem vážně potřebovala na zchlazení hlavy, jsem si vysušila vlasy a natočila si je, pak jsem se decentně nalíčila, navoněla se svým oblíbeným parfémem a byla připravená. Měla jsem ještě čas tak jsem se šla projít na pláž, do ruky jsem popadla kabelku, dala si do ní telefon, peněženku, klíče a kosmetiku. Vyšla jsem z domu a za pár minut byla na pláži u moře. Sluníčko krásně svítilo a tak jsem si tu chvíli užívala plnými doušky než mi začal zvonit telefon.
"Haló? Ahoj Lee" zvedla sem hovor."Ahoj Ari...Kde jsi? čekám už u tebe před domem" to si nějak pospíšil.
"Počkej tam na mně hned tam jsem" položila jsem telefon sebrala se a šla směrem k domu. Před domem stál Lee opřený o své auto a vypadal vážně sexy, měl černý skinny jeans a šedý uplý tričko takže krásně vynikla jeho vypracovaná hruď.
"Ahoj došla jsem k němu a objala ho.
"Ahoj...Tak můžeme?" stiskl mě v objetí a upřeně mi koukal do očí."Jasně že jo" poskočila jsem a věnovala mu úsměv.
"Tak si nastup" úsměv mi oplatil a otevřel dveře od auta jako gentleman. byl takový vždycky, i když mě vozil ze školy. Nastoupila jsem a připoutala se, zavřel za mnou a sedl si na místo řidiče, nastartoval a vyjeli jsme. Bylo to příjemný protože jsme si celou dobu měly o čem povídat a nebylo takový to trapný ticho který nesnáším, byly jsme v restauraci pár bloků od bytu. Dozvěděla jsem se že má přítele Connora a dcerku Nicol, kteoru si adoptoval před dvěma lety a že za týden plánují svatbu na kterou mě pozval jako jeho dvědka, měla jsem obrovskou radost i za něj, ano věděla jsem že Lee je gay a ze školy jsem byla jediná, největší sranda když se na něj lepily tu cuchty ze školy a on je s úsměvem posílal do zahrady. Taky mi řekl že bydlí v centru Londýna takže není problém abychom se navštěvovali častěji z toho jsem měla asi největší radost protože i když bydlím s těma magorama, tak mi časy s ním vážně chyběly hlavně ty když jsme chodily po městě a potom do cukrárny na "naše" čokoládový muffiny s vaječným likérem. Jak jsme si tak povídaly a přitom pili cítila sem se trochu víc happy ale dostala jsem hlad tak jsme si objednaly, já sem si dala salát a smažený sýr a on nějakou specialitu šéfkuchaře, jako vždycky když jsme někde byly tak si dával jen speciality a někdy mi pak kradl to moje. Když jsme dojedly tak jsme si ještě chvíli povídali a že bylo o čem, odvezl mě domů, pak jsme se rozloučili, poděkovala jsem mu, dala pusu na tvář.
"Thanx Daddy Payno" zasmála sem se a objala ho, Lee byl jako můj taťka, bohužel se vsým tátou jsem moc nevycházela a když bylo nejhůř, postaral se o mě on.
"Není zač princess" zbožňovala jsem když mi tak říkal, vtiskl mi pusu do vlasů a odjel. Domů sem přišla se super náladou. Ale to jsem netušila co mě čeká až vlezu dovnitř.Další kapitola je tu! :3
Hope you like it <3
Mouis and Karry <3
ČTEŠ
Second Chance
RomanceČtyři nejlepší kamarádi se rozhodli že spolu budou bydlet v jednom krásném domě v Londýně kousek od pláže. Niall už delší dobu chodí s Amy a pak je tu Arielle a Harry kteří jsou stále nejlepšími přáteli. Jenže u jednoho z nich to postupem času začne...