5. Kapitola

14 2 1
                                    

  Tak tohle jsem nečekala, on mě vážně políbil, teď a tady, je pravda že od nějaké doby jsem měla pocit, jako by mezi námi bylo i něco víc, víc než jen přátelství...no někdo z nás už první krok udělat musel i když jsem si nebyla jistá jestli to Harry myslí ze srandy nebo mě chtěl jen využít nebo cítí ke mě to co já k němu, nechtěla jsem si to přiznat asi ze strachu že kdyby se nedej bože něco mezi námi stalo zlého celý vztah by byl v háji, nevím co se týče takových věcí vždycky až moc panikařím nebo si představuju nejhorší možný kraviny, ale co blázním přece ho znám a ač si to nechci přiznat cítím k němu něco mnohem silnějšího než je přátelství. Proto jsem ráda, že né zrovna já jsem musela udělat první krok protože bychom se nikam nedostali, mým tempem a rozvahou. Začala jsem po chvíli spolupracovat, protože se mi to začalo hodně líbit, Harry uměl dokonale líbat. Vím to protože tohle je moje druhá zkušenost. Poprvé jsme se líbaly na rozlučkovým večírku na základní škole ale v tomhle případě byl na vině alkohol, takže se to nepočítá. Po chvíli jsme se od sebe musely odtáhnout kvůli nedostatku vzduchu v plicích.
"Tak tohle bylo-".
"Něco úžasnýho" dořekl Harry.
"Jo" vydechla a zadívala sem se na něj. "Jestli jsem udělal něco špatně, tak promiň...ale nevydržel jsem to" odmlčel se.
"Musel jsem protože už to bez tebe nevydržím, nedokážu bez tebe být, nedokážu se k tobě chovat jako k nejlepší kamarádce když k tobě cítím něco víc než jen přátelství...Arielle potřebuju tě, chci tě ochraňovat, blbnout s tebou a dokazovat to jak moc Tě Miluju" dodal a tím mě uplně dorazil.
"Neudělal si nic špatně Hazz, jen jsem to nečekala" usmála sem se na něj a on si dá se říct s úlevou oddechl. "Hazz já-" v tu chvíli se naše rty opět spojily, opět jsem mohla cítit jeho dokonalé a měkké rty, vnímat jeho teplo. Vzal mě do náruče a nepřestával mě líbat, nesl mě do pokoje. Odtáhla jsem se na chvíli "Hazz neměly bychom to no...co když příjde Amy a nebo ten blonďatý blázen Niall?" uchechtla sem se.
"Niall s Amy jsou celý den pryč..prý si zajdou do kina a ke zbytku dne na večeři". Pokrčil rameny a usmál se. Přikývla jsem, že rozumím a věnovala mu ten nejsrdečnější úsměv kterého jsem byla schopna. Harry pak zastavil na chodbě před našimi pokoji a podíval se na mě.
"Můj nebo tvůj?" čuměla jsem na něj jako na debila protože jsem to nechápala, pak až mi došlo, že mluví o pokoji.
"Ehm...dobře takže můj" šibalsky se usmál a v očích se mu zajiskřilo nedočkavostí, a i tak trochu chtíč. Otevřel dveře a nohou je za sebou zabouchl. Pomalu mě položil na postel a znova se začal věnovat mým rtům, po chvíli jsem se potřebovala nadechnout protože už mi docházel kyslík, ale když jsem pootevřela pusu, Harry mi strčil do pusy jazyk, a tak začala naše drsná válka jazyků. Nechal mě vyhrát nad čím jsem se pousmála, odtáhl se aby mi mohl sundat triko, který letělo na průzkum podlahy. Abych nebyla pozadu zatáhla jsem za lem jeho trička, svlíkla mu ho a odhodila někam za mým tričkem. Lehla jsem si a Harry na mně jemně dolehl, už jsme ležely oba, líbaly se a užívaly si přítomnost jeden druhého, vnímali tu atmoseféru mezi námi, a tu neskutečnou vášeň. Když v tom vtrhl do pokoje Niall.
"Čau brácho my-" nedořekl a jen zůstal stát ve dveřích jak tvrdý y. No doprčic zanadávala sem si v hlavě když jsem se rychle odtáhla od Harryho. Doběhla jsem nám rychle pro trička při čem sem se málem zabila protože sem zakopla o svojí vlastní nohu, pak jsem si oblíkla to svoje tričko, Harry vystrnadil Nialla z pokoje a chvíli s ním byl na chodbě. Zatím jsem se šla do koupelny trochu upravit a v ruce jsem pořád držela Harryho tričko. Máme dvě koupelny a zrovna já ji mám s Harrym. Zamkla sem se pro jistotu a upravila se, pročesala vlasy a trochu upravila obličej.
"Otevři Ari" slyšela sem klepání na dveře. Odemkla jsem a hned dovnitř vlezl Harry, zamknul za sebou, vzal si tričko a oblíkl si ho.
"Co jsi řekl Niallovi?" skousla jsem si ret při vzpomínce na to co jsme před chvílí dělaly.
"Že ho prosím ať si to nechá hlavně pro sebe a ať už to vůbec neříká Amy, že zatím to není tak vážný" vydechl. "Dobře" usmála sem se a sledovala jsem ho s úžasem a chtíčem.
"Co tak koukáš?" zasmál se a mě až teď došlo že tu stojím jak trubka a zírám na něj.
"No představ si že mám oči, takže koukám na sexy kluka co tu stojí přede mnou bez trička, s vypracovanou a potetovanou hrudí" zasmála sem se a odešla do kuchyně, dostala sem hrozný hlad a chuť na pizzu, tak jsem si obědnala pizzu a po zbytek dne jsme se normálně bavili s Niallem a Amy, jakoby se dneska nic nestalo. Hráli jsme stolní hry, koukali na animáky, jedly popcorn a naprosto si ten dnešní den užily. Když jsme dokoukávaly Scoobyho - doo začínala jsem usínat u Harryho, seděli jsme na pohovce, byla sem shoulená u něj v obejtí a vnímala jeho doteky na mém rameni, kterými mi kreslil malá kolečka, jeho teplo a jeho krásnou vůni. Zvedla jsem se a popřála všem dobrou noc, zvedl se i Harry že jde spát. Pomalým, loudavým krokem jsem šla k pokoji, když už jsem byla u dveří a chytala kliku, Harry mě vzal do náruče a vedl do svého pokoje. "Dvě věci Stylesíku...Za prvé mám nohy a za druhé pokoj mám na opačný straně jestli o tom nevíš" on se jen ušklíbl a dál jakoby nic mě odnesl k němu do postele a lehl si ke mně. "Za prvé už nehodlám spát sám...jak jsi se mnou spala předtím bylo to jiný a lepší než předtím...no prostě chci tě mít u sebe už napořád a za druhé já žádný nohy nevidím, jen takový dvě chapadýlka" Byla jsem k mému štěstí k němu zády takže nemohl vidět jak se červenám. Po chvíli jsem se k němu otočila, že mu něco řeknu ale umlčel mě vášnivým, dlouhým polibkem. Políbil mě, obejmul a popřál dobrou noc, usínala jsem s tím nejkrásnějším pocitem...
"Krásný ukončení dne" pomyslela jsem si než jsem úplně usla v Harryho objetí.

Snad se bude líbit :3

Mouis and Karry <3  

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 26, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Second Chance Kde žijí příběhy. Začni objevovat