Pov Harry
Lou en ik werden werden vannacht een paar keer wakker van Catherina's gehuil, na de 2de keer besloten we om Cat bij ons te laten slapen. Ze sliep zo schattig in Lou's armen. Ze waren allebij zo schattig aan het slapen dat ik een idee kreeg, ik ging een ontbijt voor ze maken. Toen ik boven kwam met het ontbijt lagen ze daar nog altijd even schattig. Ik maakte snel een foto en stak mijn gsm weg voordat ik Lou zachtjes wakker maakte. Toen Lou het ontbijt zag vroeg hij of ik Catherina terug in haar bedje wou gaan leggen zodat wij zouden kunnen ontbijten. Tijdens het ontbijt lazen Lou en ik aandachtig de papieren die we meegekregen hadden toen we Catherina gisteren adopteerden. Het was een doos met 2 brieven, 1 van haar moeder die overleden was bij de geboorte en 1 de vader, die brieven waren voor Catherina bestemd als ze 16 werd. Er zaten ook foto's van haar biologische ouders in en informatie over de ouders. En natuurlijk informatie over Catherina, ze was nu ongeveer 2 maand oud. Haar biologische vader had Catherina direct opgegeven voor adoptie toen hij hoorde dat zijn vriendin gestorven was. Ze was nog maar 17, een tienermoeder dus. Er zat een brief bij waarop stond waar de moeder begraven wordt, welk kerkhof, welke rij, de naam. En in de doos zat ook een knuffelbeertje dat de biologische ouders voor haar gekocht hadden. Toen we alles overlopen hadden en ons ontbijt op was gingen was Catherina haar flesje geven, we moesten haar ook verversen dus dat deden we. We hadden gisteravond nog in bad gedaan dus dat moesten we nu niet meer doen. Als het 11u was vertrokken we naar mijn ouders. Mijn ouders waren heel benieuwd naar de baby, ze wisten al wel dat het een meisje was, maar meer wisten ze niet. Mijn moeder is heel benieuwd naar de baby. Toen we aankwamen bij mijn moeder, belden we aan, mijn moeder deed heel blij de deur open. Ze knuffelde mij eerst, daarna gaf Lou de maxi cosi aan mij, en knuffelde hij mijn moeder. Toen we binnen op de zetel zaten knuffelde mijn moeder de baby voorzichtig en vroeg aan ons hoe ze noemt. Wij antwoordden Catherina en een paar minuten later belde Gemma aan, Lou en ik wisten niet dat Gemma ook kwam, maar mam had haar blijkbaar gisteravond gebeld dat we langskwamen met de baby en met de vraag of ze ook kwam, natuurlijk zei Gemma ja. Toen Gemma mij zag rende ze naar me toe en knuffelden we allebij, het was al een tijdje geleden dat ik mijn grote zus nog eens gezien had. Tijdens het middageten was het gespreksonderwerp de baby, Gemma vond het een prachtige baby met een prachtige naam. Na het avondeten namen we afscheid van mijn moeder en grote zus. Toen we thuis kwamen was het al redelijk laat, we staken Catherina in bed en gingen zelf nog een film kijken, na die film gingen we samen naar bed. Ik viel met een glimlach op mijn gezicht in slaap.
JE LEEST
Adopted By 2 Fathers || Dutch || Larry Stylinson
FanfictionCatherina Styles-Tomlinson is een meisje geboren in een gezin dat haar niet kon opvoeden. Haar moeder stierf bij haar geboorte en haar vader zat aan de drugs. Hij gaf haar direct op voor adoptie. Na een paar weken wordt Catherina geadopteerd. Het ve...