Hoofdstuk 7

116 5 7
                                    

Pov Harry

Ik begin tegen Louis te fluisteren in de hoop dat hij het hoort.

Pov Charlotte (Lottie)

Wanneer Harry zich neerzet ziet het er nogal grappig uit. Catherina begint meteen te lachen, terwijl Cat lacht neemt Hazz Lou's hand vast en geeft er een kusje op. Harry begint zacht tegen Louis' hand te praten, ik kan het maar net verstaan.

 Hij zegt: "Liefste Lou, ik hou van je, laat me niet alleen, je kan dit, je bent sterker dan dit. Lou, blijf vechten alsjeblieft, ik kan niet zonder je. Ik hou van je Louis William Tomlinson en ik kan niet zonder je, Cat kan niet zonder je, je familie kan niet zonder je, we houden zielsveel van Lou en we kunnen echt niet zonder je. Louis je bent sterk, je overleeft dit. Als je dit overleeft doe ik je het mooiste huwelijksaanzoek dat iemand zich maar kan wensen. Louis, wordt alsjeblieft wakker. Ik hou van je." 

Als Harry uitgepraat is geeft hij Lou nog een kus op zijn hand en kust Lou erna op zen voorhoofd. Harry zet zich recht in de stoel en hij kijkt mij, Cat en Gemma aan. Harry, Gemma en ik zijn ondertussen allemaal aan het snikken. Cat kruipt op Lou's bed en zegt al snikkend, "Papa Lou, ik hou van jou." en geeft hem kusje op zijn wang waarna ze op Lou gaat liggen om hem te knuffelen. Met een schorre stem vraag ik Harry of hij dat van het aanzoek meende en hij antwoord: "Als jullie dat goed vinden? En als Louis zelf ook wil trouwen." , Louis wilt al sinds hij Harry kent met hem trouwen. Ik antwoordde "Louis wilt heel graag met je trouwen Hazz, ik denk dat iedereen het geweldig zou vinden moesten jullie trouwen en Cat kan bruidsmeisje zijn." Harry kreeg een lach op zijn gezicht en begon te lachen, hij heeft zo een aanstekelijke lach waardoor Gems, Cag en ik ook meelachen. Het is niet eens zo grappig maar met wat er vandaag allemaal gebeurt is voelt het goed aan om eens te lachen. Als we uitgelachen zijn kijk ik op de klok en zie dat het bezoekersuur al bijna om is. Ik stel voor om samen met Gemma de rest van de familie te halen en te vragen of Cat ook bij Harry en Louis op de kamer mag slapen. Wanneer ik met Gems wegloop en de deur achter me wil sluiten zie ik dat Hazz met Cat bij Louis is gaan liggen. Ik sluit de deur en Gemma en ik gaan eerst naar de wachtkamer waar de rest van onze families nog zitten te wachten, als we binnenkomen in de wachtkamer kijkt iedereen naar ons, ondertussen zijn Liam, Zayn en Niall er ook. Liam, Zayn en Niall zijn de beste vrienden van Louis en Harry. We zeggen tegen iedereen dat ze zo bij Lou en Hazz langs kunnen gaan maar niet allemaal tegelijk. We zeggen ook dat Gemma en ik aan de balie gaan vragen of Cat bij haar ouders mag slapen. Iedereen knikt instemmend en Gemma en ik lopen door naar de balie. Als we bij de balie aankomen vragen we of het mogelijk is dat Cat bij haar ouders slaapt, de vrouw achter de balie zegt dat het goed is als we een paar papieren invullen, we nemen de papieren mee naar de wachtkamer. Als we in de wachtkamer aankomen zien we dat Liam, Niall en Zayn weg zijn, die zijn waarschijnlijk bij Louis en Harry. Als ik aan mijn moeder vraag waar Liam, Niall en Zayn zijn blijkt dat ze inderdaad bij Lou en Hazz zijn. Gems en ik zetten ons in de lege stoelen om de papieren in te vullen, we kunnen alles invullen maar hebben alleen nog Hazz's handtekening nodig. Als Liam, Zayn en Niall terug de wachtkamer inlopen gaat mijn moeder met de rest van ons gezin naar binnen, ik vraag haar of ze aan Hazz wil vragen om de papieren te handtekenen, ze zegt dat ze dat zal doen en loopt met ons gezin en de papieren naar Harry en Louis' ziekenhuiskamer. Als Félicité een tijdje later terugkomt met de ondertussen al ingevulde papieren, zie ik dat haar ogen rood zijn van het huilen. Ik neem de papieren snel aan en leg die vervolgens op de stoel om Félicité te knuffelen. Als ik Fé aan het knuffelen ben vraag ik hoe het nu gaat met Lou en Hazz en ze zegt dat toen ze binnengingen Harry naast Louis' bed zat met zen lippen tegen Lou's hand gedrukt, Harry was zachtjes tegen Louis' hand aan het praten. Wat Harry zei hebben ze niet verstaan maar toen Harry opkeek waren zen ogen rood en opgezwollen, het was duidelijk geweest, Hazz had gehuild. Harry had op het moment dat ze binnenkwamen Cat op zen schoot zitten. Cat had als een koala rond Hazz gehangen volgens Fé. Ze vond het lief van Harry hoe goed hij voor zen gezin zorgt. Voor Fé aan haar verhaal over Lou en Hazz had ze mij losgelaten. Ik stond recht naast Fé en Gems zat nog op haar stoel. Gems zei dat ze de papieren wel weg zou brengen en dat ik met Fé naar ons gezin mocht. Ik vraag aan Gems of ze dat echt oké zou vinden en ze zegt al lachend "Duh, waarom zou ik het anders voorstellen? haha Nu hup hup naar je familie, ik zorg er voor dat Cat bij haar ouders mag slapen." Ik bedank Gems en als we weglopen kijk ik nog eens om en lach dankbaar naar Gems, ze lacht nog terug en dan loop ik samen met Félicité naar Lou en Hazz' ziekenhuiskamer. Als we de juiste hoek omlopen en bijna de deur van hun ziekanhuiskamer bereiken houd Félicité me ineens tegen en knuffelt me stevig. Ik knuffel haar terug en vraag wat er is als ik mijn t-shirt nat van de tranen voel worden. Ze zegt dat ze hoopt dat Lou uit zijn coma ontwaakt zonder bijkomende problemen, maar dat ze bang is om Lou te verliezen. Ik zeg haar dat ik daar ook bang voor ben en dat ik dezelfde hoop koester voor mijn broer. Als ze me loslaat neemt ze men hand vast en zegt ze dat ze blij is met mij als zus. Ik lach even en zeg dat dat ik ook blij ben met haar als zus. We geven elkaar al lachend een knuffel en dan trek ik haar mee naar de ziekenhuiskamer.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hi lieve lezers,
een nieuwe update voor jullie. Sorry dat het zo lang duurde. En dankje om mijn boek te lezen.
All the love,
x K

Adopted By 2 Fathers || Dutch || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu