Hoofdstuk 8

119 5 4
                                    

Pov Charlotte

We geven elkaar al lachend een knuffel en dan trek ik haar mee naar de ziekenhuiskamer.

Pov Charlotte

Félicité en ik zijn onderweg naar Lou en Hazz, ondertussen zijn we al wat vrolijker. We huppelen door de gang naar Lou en Hazz's ziekenhuiskamer. Als we bij de ziekenhuiskamer aankomen horen we allemaal gepraat en gelach, Fé en ik stappen binnen en we treffen Harry, Gems, Anne, Cat en ons gezin lachend aan. Als mijn mama ons opmerkt zegt ze half lachend "Weten jullie nog die ene keer dat Lou naar Niall riep dat het zijn wortels waren en die 2 uiteindelijk op de bank fifa aan het spelen waren om wie de wortel kreeg?". Toen mam dat zei schoten Fé en ik in de lach door die herinnering, de hele familie inclusief mams en Hazz beginnen te lachen. Alleen Cat lacht niet, ze weet natuurlijk niet waar we het over hebben want toen hadden Lou en Hazz haar nog niet geadopteerd. Als ik Cat raar zie kijken moet ik nog harder lachen en loop ik naar haar toe, ze zat aan het uiteinde van Hazz's bed. Als ik bij Cat aankom begin ik haar te kietelen, Cat begint direct te lachen en tegen te spartelen. Ze roept al lachend "Stop tante Lottie, stop". Het klonk zo schattig dat ik een beetje daarna stopte. Toen ik gestopt was met Cat kietelen zag ik dat mams alles had gefilmd en de hele familie aan het lachen was. We bleven lachen tot we iemand een kreun van pijn hoorden uitbrengen en iedereen keek naar Hazz. Maar als Hazz zen handen in de lucht steekt kijkt iedereen hem vragend aan tot we ineens Cat blij Lou's naam horen roepen. En weer een pijnkreun horen. Als we naar Louis' bed kijken zien we Cat op Lou's bed zitten en Louis met een verwarde blik naar de omgeving kijken. We kijken allemaal naar Louis' met een glimlach op ons gezicht. Louis vraagt naar wat er gebeurt is en wie dat kleine meisje op zen bed is ondertussen loopt mams de gang in op zoek naar een dokter. Harry antwoord dat ze onderweg naar huis in een auto-ongeluk terecht zijn gekomen en dat dat kleine meisje dat op zen bed zit hun adoptiedochter, Catharina, is. Louis kijk verward en mams komt net terug met een dokter. De dokter loopt gelijk naar Louis en vraagt hem wat hij nog herrinert, welke dag het is, wat zijn volledige naam is en nog zo van die dingen. Louis aantwoord zo goed hij kan op de vragen en de dokter loopt een beetje daarna terug de gang op met de aankondiging dat hij Louis zo komt halen om nog wat onderzoeken uit te voeren. Harry probeert uit het ziekenhuis bed te klauteren wat niet zo vlot gaat, al snel helpen Gems en ik hem met uit bed te geraken. Als Harry er uit is geraakt loopt hij naar Louis bed toe en vraagt hij aan Lou of hij nog weet wie hij is. Louis antwoord "Ja tuurlijk, jij bent Harry, de man van mijn dromen, jij bent mijn Hazz." Ondertussen is iedereen in de kamer aan het snotteren van blijdschap. Cat kijkt naar Louis en vraagt hem of hij pijn heeft. Louis antwoord dat hij wel wat pijn heeft, maar dat hij het kan verdragen. Cat springt terug op Lou's bed en knuffelt zicht tegen Louis aan. Louis weet zichzelf eerst geen houding te geven maar knuffelt haar derna  met een brede glimlach terug. Ik neem snel een foto met mijn gsm en loop dan ook Louis' ziekenhuisbed toe. Als ik bij Louis' ziekenhuisbed aankom, kruipt Cat uit Louis' omhelzing. Cat loopt naar Hazz toe en knuffelt hem. Hazz stond breed te glimlachen naar Louis maar nu kijkt hij breed glimlachend naar Cat. Ik kijk terug naar Lou en neem zijn hand vast. Ik vraag Lou hoe hij zich voelt en hij antwoord dat het wel gaat. Ik geef Louis een kus op zijn voorhoofd en knuffel hem nog voordat ik wegstap van Louis' bed. Als mams bij Lou's bed staat begint ze te huilen en knuffelt ze Lou helemaal fijn. Maar Louis vind het precies niet erg, hij drukt mams zo dicht mogelijk tegen zich aan. Mams fluistert allemaal dingen in Louis' oor die ik niet kan verstaan omdat ze zo stil fluistert. Als iedereen bij Lou is geweest vraagt Hazz of hij en Louis even wat privacy mogen. Iedereen knikte en verliet de kamer. Als we uit de kamer zijn stappen we direct naar de wachtzaal waar Zayn, Liam en Niall nog zitten te wachten. Niall, Liam en Zayn weten nog niet dat Lou wakker is en vragen ons waarom we allemaal zo blij kijken. Als mams zegt dat Lou wakker is staan alle 3 de jongens verbaasd op. Als Niall ongelovig vraagt of het waar is antwoord ik dat het inderdaad zo is. De 3 jongens geven elkaar lachend een knuffel. Al snel wordt het een groepsknuffel. Niemand kan z'n geluk nog op. We blijven nog een hele tijd met z'n allen praten en lachen tot de dokter binnen komt en zegt dat het bezoekersuur voorbij is. We gaan allemaal naar buiten en Lou, Hazz en Cat blijven in de kamer.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 30, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Adopted By 2 Fathers || Dutch || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu