(Emily's pov)
Jeg fant ut at jeg måtte lete etter Linn. Jeg hadde så mange skjulte hemmeligheter i dette huset som jeg ikke hadde lyst til at hun skulle finne ut. Håper hun fortsatt er på rommet mitt. Jeg gikk sakte bortover gangen. Mange ganger måtte jeg stoppe fordi jeg ble så svimmel. Hvor lenge hadde jeg besvimt? Når jeg kom inn i rommet fant jeg ingen Linn. Hvem vei kunne hun ha tatt? Jeg tenkte....lenge..... Jeg dro opp mobilen og ringte Linn. Ikke noe svar. Jeg begynte å gå sakte bortover gangen, imens tenkte jeg på Prins. Hvordan hadde han det nå? Hadde han det bra? Jeg sendte masse meldinger til Linn, men fikk ikke noe svar. Hva om Linn var kidnappet. Ro deg ned Emily, du må ikke tenke det verste alltid sa jeg for meg selv. Det måtte finnes en god forklaring på dette!
Jeg fortsetter og ringe. Jeg får gå ned i stallen først for å ta inn hestene de skal inn nå. Klokka er jo faktisk 22:00. Jeg tokk trappene ned til førstertasje og tokk på meg jakke og sko. Jeg gikk nedover den bare stien. Den var fuktig og jeg elsket å gå her. Når jeg kommer ned i stallen slenger jeg høy i alle boksene og kraftfor i forkommene. Dette tokk veldig lang tid siden det er rideskolestallen og min privatstall hvor de hestene jeg pleier å ri står er veldig store. Derfor er jeg glad for at jeg jeg får hjelp fra stallarbeiderne/stallhjelperne. Det var trist å se at Prins sin boks var tom for mat. "Hvor er du vennen min?" Jeg opner opp porten til hestene og alle fyker inn i vær sin boks. Jeg er glad jeg har mange andre ting å tenke på også selvom Prins ikke er her. Ingen kan ta plassen hans. Jeg savner og stryke den svarte blanke manen hans og kjenne den varme hestepusten hans slå mot meg! Han betyr utrolig mye for meg. Han har jo også blitt solgt 10 ganger i hele sitt liv og han er 12 år. Jeg vet ikke hvordan han har hatt på de hjemmene, men jeg tviler på at han hadde det bra. Jeg satte meg ned forran boksen til Starlight en av de beste rideskolehestene mine!!!! Nå greide jeg ikke mer, jeg begynte å hulke.... noe som gikk til gråt. Håper ingen ser meg nå!!!!
Linn's pow:
Jeg kunne ikke tro det jeg nettop hadde lest! Jeg skulle til å ta opp mobilen, men jeg fant den ikke. -Shit! Jeg tokk opp den ene tlf. Som lå på boret forran meg. Jeg tastet inn nr, mitt! Ikke noe svar. Jeg skulle til å ringe Emily da jeg hørte skritt bak meg!!!! Jeg grep tlf. Og skyntet meg bak den ene gardinen. Heldigvis så var den så lang at man ikke kunne se skone mine engang. Jeg stod der skrekkslagent bak gardinen. Hvorfor hadde jeg gjemt meg? Det kan være enn venn av Emily eller noe. Jeg skulle til å gå ut fra gardinen, men fant ut at det ville se temmelig rart ut. Jeg lyttet stille til samtalen.
----------------------------------------------
Hvem tror du personen/personene skal være. Er veldig takknemlig hvis dere gir meg kommentarer på det.
Tusen takk for alle leserne, og votes. Skal prøve å skrive mer men jeg er tom for ideer!!!! 😊😊😊😊
----------------------------------------------
Har ingen ideer i det hele tatt. Dere kan også sende meg ideer på hvem personene kan være på kik. Jeg heter Michipilot009. Og jeg blir veldig glad om dere sender tilbakemeldinger også 😊😊😊 . Takk for 25 lesere!!!!! 😊😊
----------------------------------------------
YOU ARE READING
mysterieføllet(Emily's horse rescue)
RandomEmilys liv har snudd seg helt på hodet etter at hun møter denne mystiske hoppa, men da hun ikke greier å redde henne finner hun dette føllet. Det er noe spesielt med dette føllet som gjør at hun blir så glad. Dessverre blir Prins sporløst borte og n...