Kapittel 5

92 10 14
                                    

Linn's pow:

Akkurat nå håpet jeg på et mirakel! Og det kom! Men jeg hadde håpet at det ikke kom på denne måten. En av tjenestepikene til Emily kom inn med en kost i handa. Hun så rart på mennene. Mannen med sigaren ga et tegn til han kraftigste og han tokk tak rundt tjenestepiken. En hand over munne og en holdt henne rundt hoften. Han trakk en gaffateip over munnen og vant henne til den ene stolen før alle sammen gikk ut. Nå måtte jeg finne Emily. De fem mennene går rundt i huset, og ingen vet hva dem er i stand til. Og det dem er ute etter lyder ikke godt! Jeg trasket ut fra gardinen og hjalp tjenestepiken før jeg gikk stille ut døra. Jeg skulle tenkt mer over det for jeg visste ikke hvor jeg skulle gå. Heldigvis hadde jeg telefonen i handa.

Emily's pow:

Mobilen min ringte så jeg tokk dem opp og tørket tårene så jeg kunne se bedre. Det stod at det kom fra sjakkrmet til pappa. Hmm... Skal jeg svare? Jeg svarte og tokk røret inntil øret.

-Hello...

-Emily... Det er meg

Det var Linn. Herregud hvordan kom Linn, hva hadde, hææ... Nå skjønte jeg ingen ting.

Jeg vet ikke hvor jeg skal gå! Sa Linn. Jeg forklarte Linn veien imens fortalte hun meg hvorfor hun hvisket og om hva som hadde skjedd. Hun skulle vise meg brevet når hun kommer til stallen.

mysterieføllet(Emily's horse rescue)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang